بهترین رنگ رژ لب برای خانم‌های کارمند

  • طناز السادات حسینی فر طناز السادات حسینی فر
  • ۲۵ فروردین ۱۴۰۳
  • زمان مطالعه : 3.3 دقیقه

راهنماتو- یک آرایش روزانه برای خانم‌هایی که کارمند هستند، بدون داشتن یک رنگ رژ لب زیبا، ناقص به نظر می‌رسد. اما، پیدا کردن یک رژ لب مناسب با ویژگی‌هایی مثبت مثل نچسباندن لب‌ها به یکدیگر، ماندگاری بالا، آبرسان بودن و از همه مهم‌تر خوش‌رنگ بودن آن‌ هم مناسب برای یک محیط رسمی و اداری کاری ساده نیست. باید زمان بسیار زیادی صرف کنیم تا یک رژ لب ایده‌آل برای خودمان پیدا کنیم. حال راهنماتو ماموریت یافته تا مناسب‌ترین رژ لب‌ها برای محیط‌های ادارای رسمی را به شما معرفی کند تا از سردرگمی خلاص شوید.

1

1. رژ لب رنگ ارغوانی؛ رژ لب مایع گلدن رز soft&matee شماره ۱۱۰ (قیمت: 220000 تومان)

به گزارش راهنماتو، رنگ ارغوانی روشن یکی از بهترین رنگ رژ لب‌ها برای خانم‌های کارمند است چراکه رنگی خاص و جذاب داشته و مناسب برای محیط‌های اداری است. نکته جالب درباره رژ لب رنگ ارغوانی این است که سایه روشن آن با اکثر رنگ پوست‌ها سازگاری داشته و نگرانی شما را از این بابت برطرف می‌کند.

در این میان رژ لب مایع گلدن رز soft&matee شماره ۱۱۰ یک رژ لب با رنگ ارغوانی روشن است که کشور مبدا سازنده آن ترکیه بوده و 5.5 میلی‌لیتر حجم دارد. مواد تشکیل‌دهنده این رژ لب، حاوی شی باتر، روغن آووکادو و جوبابا است و با ویتامین‌های E  و A تقویت کننده پوست لب شما خواهد بود. این رژ لب، لب‌های شما را برجسته‌تر و زیباتر نشان می‌دهد درحالی‌که رنگی ملیح و جذاب دارد.

1

2. رژلب رنگ قهوه‌ای؛ رژلب مایع مات جیوانی شماره 301 (قیمت: 450000 تومان)

رنگ قهوه‌ای نود و روشن یکی از بهترین رنگ رژ لب‌ها برای خانم‌های کارمند است چراکه ظاهری قدرتمند، اما ظریف به چهره شما می‌بخشد. رژ لب‌های رنگ قهوه‌ای، این روزها تبدیل به رژ لب‌هایی شده‌اند که از چرخه مد خارج نمی‌شوند چراکه ما از آن‌ها سیر نمی‌شویم. نکته جذاب در مورد آن نیز هماهنگی‌اش با اکثر لباس‌هایی است که می‌پوشیم. نکته قابل توجه این است که باید تناژ قهوه‌ای رژ لب را کمی از پوست خود تیره‌تر در نظر بگیریم تا ظاهری جذاب‌تر داشته باشیم.

اما، رژلب مایع مات جیوانی شماره 301 انتخابی جذاب میان رژ لب‌های قهوه‌ای روشن و نود است که بهتر است یکی از آن را داخل کیف لوازم آرایشمان داشته باشیم. این یک رنگ اصیل است و رژ لب ماندگاری بسیار بالایی داشته و اپلیکاتوری حرفه‌ای و تخصصی دارد (به راحتی می‌توانید آن را تمدید کنید).این رژ لب آبرسان است و جلوه‌ای مات دارد.

1

3. رژ لب رنگ صورتی طبیعی؛ رژ لب مایع مات کالیستا مدل Stain Matt شماره L82 (قیمت: 270000 تومان)

رژ لب‌هایی که رنگ صورتی نود یا طبیعی دارند، گزینه‌ای مناسب برای خانم‌های کارمندی هستند که مدام در جلسات مهم و رویدادهای بزرگ شرکت می‌کنند. این رنگ رژ لب در حالی که شادابی و نشاط را در صورت شما بیدار نگه می‌دارد، به شدت سنگین و خانمانه است. در واقع، با استفاده از رژ لب‌های صورتی طبیعی و روشن، گویی لب‌های خودمان را برجسته و زیباتر کرده‌ایم.

رژ لب مایع مات کالیستا مدل Stain Matt شماره L82 یکی از بهترین رژ لب‌ها با رنگ صورتی طبیعی است که قیمتی مناسب و کیفیتی بالا دارد. ساختار آن مایع و جلوه نهاییش مات است. ماندگاری این رژ لب‌ها بسیار بالا است و در طول یک روز نیاز به تمدید آن ندارید. از همه مهم‌تر رایحه آن دلنشین است و لب‌ها را به صورت یکپارچه پوشش می‌دهد.

 

طناز السادات حسینی فر
طناز السادات حسینی فر

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها