گوشی ارزان قیمت OPPO A۱۷ عرضه شد

شرکت اوپو سرانجام گوشی اقتصادی OPPO A۱۷ را با قیمت ۱۵۳ دلار آمریکا در هند عرضه کرد.

شناسه خبر: ۳۳۵۱۹۰
گوشی ارزان قیمت OPPO A17 عرضه شد

راهنماتو- شرکت اوپو سرانجام جدیدترین گوشی مقرون به صرفه سری A خود یعنی OPPO A17 را در کشور هند عرضه کرد. این گوشی مدتی پیش در کشور مالزی رونمایی شده بود و با اینکه برخی مشخصات آن افشا شده بود، بیایید نگاهی بر ویژگی های کامل آن بیندازیم.

مشخصات OPPO A17

گوشی جدید اندروید 12 را اجرا می کند و دارای صفحه نمایش 6.56 اینچی +HD با بریدگی قطره آب است که دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی را در خود جای می دهد. این دستگاه از یک پردازنده MediaTek Helio P35 در زیر کاپوت استفاده می کند. این پردازنده با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی پشتیبانی می شود که البته دارای 4 گیگابایت رم مجازی اضافی نیز هست.

در پشت، این گوشی هوشمند دارای پیکربندی دوربین دوگانه با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی f/1.8 و سنسور عمق 2 مگاپیکسلی است. دوربین جلویی یک لنز 5 مگاپیکسلی f/2.2 با فوکوس ثابت است. سیستم دوربین اصلی شامل هوش مصنوعی، نور پرکننده 360 درجه، روتوش پرتره، HDR و سایر فناوری‌های تصویر است.

اوپو A17 توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تغذیه می شود و دارای ویژگی های خاصی برای صرفه جویی در باتری مانند حالت Super Power Saving Mode و Super Nighttime Standby است. اندروید 12 با رابط کاربری ColorOS 12.1، مقاومت در برابر پاشش IPX4 و USB-C نیز از ویژگی های مهم این دستگاه هستند. این گوشی دارای حسگر اثرانگشت در کنار و پشت یک تکه چرم مصنوعی می‌باشد.

قیمت OPPO A17

گوشی هوشمند OPPO A17 قیمتی معادل 12499 روپیه هند (حدود 153 دلار آمریکا) دارد و از طریق فروشگاه های آنلاین و فیزیکی در هند در دسترس است. این گوشی همچنین در گزینه های رنگی مشکی نیمه شب و آبی دریاچه ای عرضه می شود.

نظرات
پربازدیدترین خبرها