معمای قتل در سونا: آیا می توانید قاتل را در میان این سه نفر پیدا کنید؟

یک قتل در سونا رخ داده است و فقط سه نفر در این سالن حضور داشتند، قاتل کیست؟

شناسه خبر: ۳۳۵۶۲۵
معمای قتل در سونا: آیا می توانید قاتل را در میان این سه نفر پیدا کنید؟

راهنماتو- معماهای پلیسی برای همه بسیار جذاب و هیجان انگیز هستند. امروز می خواهیم این هیجان و سرگرمی را با شما به اشتراک بگذاریم و از شما بخواهیم یک معمای قتل را حل کنید. چهار دوست همیشه با هم به سونا می رفتند و اغلب وسایل مورد نیاز خود را به درون سونا می بردند. جک یک نوازنده است و اغلب برای گوش دادن موسیقی آیپد خود را به همراه می برد. مایکل و پاتریک وکیل هستند و همیشه مدارک و اسنادی را برای مطالعه به همراه دارند. استیو نیز اغلب یک قمقمه آب یخ به همراه دارد.

یکی از این روزها که این چهار دوست به سونا رفته بوند، اندکی پس از دوش گرفتن، جسد پاتریک را بر روی کف سونا پیدا کردند. پاتریک با یک جسم تیز که به پشت سر او اصابت کرده بود به قتل رسیده بود. وقتی پلیس به محل جرم رسید، هیچ مدرکی پیدا نکرد اما چون فقط این چهار نفر در سونا بودند معلوم بود که یکی از سه نفر باقی مانده (استیو، جک و مایکل) باید مرتکب قتل شده باشد. آیا می تواند قاتل را از میان یکی از این سه نفر پیدا کنید؟

آیا می توانید قاتل را در میان این سه نفر پیدا کنید؟

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ معمای قتل

قاتل استیو است اما چرا؟ استیو در آن روز و مثل همه روزهای دیگر با خود یک قمقمه آب یخ بزرگ به همراه داشت. او با استفاده از یخ پاتریک را به قتل رسانده اما این یخ اندکی بعد به دلیل حرارت موجود در سونا آب شده و از بین رفته، برای همین پلیس نتوانسته وسیله قتل را پیدا کند.

نظرات
پربازدیدترین خبرها