با این هوش مصنوعی در زمان سفر کنید!

شاید برای شما جالب باشد که بدانید می توانید با کمک یک ابزار هوشمندآنلاین به راحتی در زمان سفر کنید. ابزاری که استفاده از آن بسیار ساده است.

شناسه خبر: ۳۳۵۶۶۶
با این هوش مصنوعی در زمان سفر کنید!

راهنماتو- تا به حال فکر کرده اید که اگر در عصر وایکینگ ها زندگی می کردید، چه شکلی می شدید و چه ظاهری داشتید؟ برنامه AI Time Machin عکس های شما را به تصاویری بسیار واقع گرا تبدیل می کند که ظاهری تاریخی دارند.

به گزارش راهنماتو، سایت Genealogy MyHeritage آخرین ابزار هوش مصنوعی خود را با نام AI Time Machine منتشر کرده است . این برنامه عکس‌های شخصی از دوربین را به تصاویر واقعی از تاریخ تبدیل می‌کند.

اگر تا به حال به این فکر کرده اید که به عنوان یک وایکینگ، یک جنگجوی رومی یا یک شوالیه قرون وسطایی چه شکلی به نظر می رسیدید، پس بهتر است سری به

وب‌سایت Genealogy MyHeritage بزنید که ابزاری آنلاین به «AI Time Machine» را منتشر کرده است. این ابزار، می‌تواند شما را در تاریخ بازسازی کند. تصور کند که گویی از یک دوره تاریخی دیگر هستید .

این ابزار جدید هوش مصنوعی که در مرورگر وب دسکتاپ و موبایل موجود است، عکس‌های شخصی تلفن یا PC شما را به تصاویر «بیش از حد واقعی» تبدیل می‌کند . هر فردی می تواند خود را به عنوان یک جنگجوی یونان باستان، یک فرعون مصر، یک شوالیه قرون وسطایی، یک خانم مرتبط با دوران ویکتوریایی، یک هیپی از دهه 1960 و موارد جذاب دیگر ببیند .

ادیت عکس

این ابزار چگونه کار می کند؟

AI Time Machine از فناوری هوش مصنوعی متن به تصویر (AI) برای ایجاد تصاویر واقعی از یک فرد، استفاده می کند، این سیستم هوشمند و مبتنی بر یادگیری عمیق، در سال 2022 با نام Stable Diffusion و فناوری شخصی‌سازی با مجوز MyHeritage از آستریا، یک شرکت متخصص در تولید تصویر هوش مصنوعی ایجاد شده است .

AI Time Machine ، بین 10 تا 25 عکس از یک شخص، را در حالت‌ها و تنظیمات مختلفی می‌سازد که با عکس‌های بارگذاری شده و اصلی فرد، کاملا متفاوت است . سپس، این سیستم مبتنی بر هوش مصنوعی، با استفاده از قالب های از پیش تعریف شده در دوره های مختلف، تصاویری «فوق واقع گرایانه» از شخص را طراحی می کند .

جالب است بدانید که MyHeritage در زمینه ای که به عنوان فناوری دیپ‌فیک شناخته می‌شود، تخصص دارد؛ نوعی سیستم مصنوعی که در آن یک شخص در یک تصویر یا ویدیو ظاهر می شود، در حالی که حتی ممکن است از دنیا رفته باشد.

تغییر تصاویر

با این حال، دیپ‌فیک‌ها که به عنوان "جعل عمیق" هم شناخته می شوند، بدون حاشیه نیستند و یک دلیل فزاینده نگرانی، توانایی تصاویر جعلی در کمک به انتشار اخبار جعلی، هویت سازی جعلی و حتی تقلب است .

گیلاد جافت، بنیانگذار و مدیر عامل MyHeritage ، که خود این ابزار را امتحان کرد، گفت : AI Time Machine یک روش جدید و جالب برای اتصال افراد به تاریخچه خانواده‌شان از طریق شبیه‌سازی آنها به اجدادشان است . او گفت: «در طول سه سال گذشته ما ویژگی‌های موفق بسیاری را منتشر کردیم که از قدرت هوش مصنوعی برای زنده کردن عکس‌های تاریخی استفاده می‌کردند . ماشین زمان مبتنی بر هوش مصنوعی یک تغییر جدید است که از شما دعوت می‌کند به گذشته سفر کنید.»

تغییرات عکس

چگونه از این ابزار استفاده کنم؟

برای استفاده از AI Time Machine ، باید به صفحه وب این ابزار در اینجا بروید و 10 تا 25 عکس را که در روزهای مختلف و در تنظیمات، ژست‌ها و زوایای مختلف گرفته شده‌اند، آپلود کنید .

موضوع عکس می تواند خود شما یا هر شخص دیگری باشد، اما تمام عکس های آپلود شده باید از یک شخص واحد باشد . اگر از این ابزار با عکس‌های شخص دیگری استفاده می‌کنید، شرکت طراح، از شما می‌خواهد با گرفتن اجازه از آن شخص، «مسئولانه» عمل کنید .

آپلود عکس

همچنین از همه کاربران خواسته می شود که اضافه کردن عکس‌های پوتین، بایدن، ترامپ و سایر سیاستمداران به هیچ وجه مجاز نیست. MyHeritage در بخش دیگری نیز هشدار می‌دهد که هر نوع عکس های برهنه یا استفاده از عکس افرادی که زیر سن قانونی هستند مجاز نیست و ماشین زمان نباید برای کودکان استفاده شود.

این را هم به یاد داشته باشید که برای استفاده از این ابزار باید وارد حساب کاربری MyHeritage شده یا ثبت‌نام شوید . اگر در این مرحله تصمیم به عقب نشینی بگیرید با این پیام مواجه می شوید که، می‌گوید عکس‌هایی که بدون تکمیل ثبت‌نام آپلود می‌شوند، به‌طور خودکار حذف می‌شوند تا از حریم خصوصی شما محافظت شود .

اما برای افرادی که به ثبت‌نام ادامه می‌دهند، مدلی از فرد انتخاب شده ایجاد می‌شود و افراد می توانند الگوی تغییر دلخواه خود را انتخاب کنند و ادامه دهند. یک نکته دیگر این که: واترمارک به تمام تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی اضافه می شود تا آنها را از عکس های معتبر متمایز کند، که در غیر این صورت می تواند به اطلاعات نادرست آنلاین کمک کند .

ایجاد نتایج از تصاویر معمولاً بین 30 دقیقه تا دو ساعت طول می کشد. سپس، کاربران پس از آماده شدن یک ایمیل دریافت خواهند کرد . برای اشتراک‌گذاری آسان در شبکه های اجتماعی مانند واتس‌اپ، اینستاگرام و فیسبوک، می‌توان تصاویر را به‌صورت مجموعه‌ای هشت تایی یا جداگانه دانلود کرد .

این ویژگی در زمان راه اندازی برای یک دوره مقدماتی محدود رایگان است (با محدودیت یک مدل و 50 موضوع برای هر کاربر، که در مجموع برابر با 400 تصویر است) . با این حال، پس از این محدودیت، تبدیل به یک ویژگی پولی خواهد شد .

تغییر دادن عکس ها

ابزارهای جذاب دیگری که در این سایت وجود دارند

AI Time Machine جدیدترین ابزار عکس مبتنی بر هوش مصنوعی در MyHeritage ، است که در سال 2003 با هدف یافتن شجره نامه های خانوادگی راه اندازی شد و از آن زمان محبوبیت زیادی پیدا کرده است .

MyHeritage در کنار خدمات وب، به علت توسعه محصولاتی مانند کیت‌های آزمایش DNA مبتنی بر بزاق شناخته شده است. این کیت های آزمایشی ادعا می‌کنند «گروه‌های قومی و مناطق جغرافیایی که تبار شما از آن سرچشمه گرفته‌اند» را به راحتی شناسایی می کنند.

AI Time Machine دنباله‌روی Deep Nostalgia است، ابزار آنلاین دیگری که سال گذشته منتشر شد و عکس‌های قدیمی اعضای خانواده یا شخصیت‌های تاریخی درگذشته را متحرک می‌کند . به عنوان مثال می توان به متحرک سازی عکس های قدیمی ملکه ویکتوریا، نویسنده آمریکایی مارک تواین یا پرستار انگلیسی فلورانس نایتینگل اشاره کرد .

هر کاربری می‌تواند با آپلود یا کشیدن و رها کردن یک تصویر در این ابزار در صفحه وب Deep Nostalgia استفاده کند.در سال 2020، نیز، این شرکت هر دو ابزار MyHeritage Photo Enhancer و MyHeritage In Color را منتشر کرد که به ترتیب وضوح تصویر را افزایش می‌دهند و عکس‌های سیاه و سفید و رنگی محو شده را رنگی می‌کنند .

نظرات
پربازدیدترین خبرها