دوجی V۳۰؛ اولین تلفن همراه مقاوم با پشتیبانی از eSIM

شرکت دوجی قصد دارد گوشی هوشمند جدید دوجی V۳۰ را با قابلیت eSIM عرضه کند. این قابلیت، اولین بار است که به گوشی های هوشمند مقاوم راه پیدا می کند.

شناسه خبر: ۳۳۵۷۳۰
دوجی V30؛ اولین تلفن همراه مقاوم با پشتیبانی از eSIM

راهنماتو- اکثر برندهای پیشرو در صنعت تاکنون جایگاه خود را از طریق نوآوری حفظ کرده اند. برند تولید کننده گوشی های مقاوم دوجی نیز اکنون قصد دارد با ارائه یک ویژگی منحصر به فرد در میان گوشی های هوشمند مقاوم، به جایگاه بهتری در این زمینه دست پیدا کند.

به گزارش راهنماتو، این شرکت قصد دارد گوشی هوشمند جدید دوجی V30 را با قابلیت Esim عرضه کند. این قابلیت، اولین بار است که به گوشی های هوشمند مقاوم راه پیدا می کند.

وجود سیم کارت لازمه اصلی برقراری تماس تلفنی از طریق تلفن های همراه است. برای آنهایی که به نقاط مختلف جهان سفر می کنند، خرید فیزیکی سیم کارت در یک کشور جدید معمولا امری وقت گیر و ناخوشایند است. قابلیت eSIM این مشکل را برطرف می کند. این قابلیت برای مسافران یک ویژگی ضروری است.

دوجی V30

برای فعال کردن این ویژگی کافی است QR code شرکت ارائه دهنده خدمات را اسکن کرده و سپس چند فرآیند راه اندازی را دنبال کنید. این روند نیاز به مراجعه به فروشگاه تلفن همراه را از بین می برد. قابلیت eSIM علاوه بر این، از آسیب رسیدن به سیم کارت جلوگیری کرده و سبب صرفه جویی در هزینه انتقال خواهد شد.

بدنه پشتی این گوشی هوشمند از نوعی چرم سازگار با محیط زیست پوشانده شده است که علاوه بر ظاهر زیبا، لمس کردن آن را نیز لذت بخش می کند. روکش پنل جانبی این دستگاه از دانه های چوب الهام گرفته شده است و ظاهری بسیار زیبا و منحصر به فرد به گوشی می بخشد. گوشی هوشمند V30 دوجی نیز مانند دو گوشی V20 و V10 به ویژگی‌های سطح پرچمدار مجهز خواهد شد.

نظرات
پربازدیدترین خبرها