اپل بالاخره نام سازنده دوربین آیفون های خود را فاش کرد!

احتمالا بسیاری علاقمندان به آیفون فکر می کنند که همه اطلاعات را درباره این گوشی ها می دانند اما در واقع اینطور نیست.

شناسه خبر: ۳۴۶۰۲۵
اپل بالاخره نام سازنده دوربین آیفون های خود را فاش کرد!

راهنماتو- اگر جزو علاقمندان به گوشی های آیفون اپل هستید احتمالا فکر می کنید همه چیز را درباره این دستگاه ها می دانید اما واقعیت این است که چنین نیست و شما حتی برخی از مهمترین اطلاعات را درباره انها نمی دانید. برای مثال با این سوال شروع کنیم؛ آیا می دانید دوربین گوشی های آیفون ساخت چه شرکتی است؟

به گزارش راهنماتو، واقعیت این است که شرکت اپل سیاست های خاص خود را در بازار رقابت اعمال می کنید که یکی از آنها پنهان نگه داشتن برخی اطلاعات مهم در خصوص گوشی های آیفون این شرکت است. شاید باورش برای شما سخت باشد اما این شرکت تاکنون به طور رسمی نام سازنده دوربین گوشی های آیفون خود را فاش نکرده بود. اما این موضوع بالاخره با یک پست تیم کوک، مدیر عامل این شرکت در فضای مجازی سرانجام آشکار شد؛ سونی!

اپل بالاخره نام سازنده دوربین آیفون های خود را فاش کرد

تیم کوک، اخیرا عکسی از خود در فضای مجازی منتشر کرد که او را در حال پرسه زدن با تیمی از سازندگان دوربین های سونی نشان می دهد. او همچنین در این پست فاش کرد که اپل و سونی بیش از یک دهه است که در زمینه دوربین با هم کار می‌کنند. کوک تصویری را منتشر کرد که نشان می‌دهد، کنیچیرو یوشیدا، مدیر عامل سونی، او را در بخش دوربین سونی همراهی می کند. به عبارت دیگر بالاخره ما پاسخی برای معمای قدیمی خود پیدا کردیم. اکنون می توانیم در نهایت بگوییم - بله، سنسورهای دوربین سونی در آیفون ها استفاده می شود.

با این همه، اپل هنوز اطلاعات مربوط به پارامترهای مختلف، از جمله اطلاعات باتری و چیپ‌ست را مخفی نگه داشته است. خوشبختانه، یک متخصص زنجیره تامین کشف کرده است که کورنینگ ورق های شیشه ای را که در جلو و پشت آیفون ها قرار می گیرند تولید می کند. همچنین شایعات قابل اعتماد می گوید، اپل از پنل های OLED سامسونگ و ال جی استفاده می کند. و در نهایت، تراشه ها بدون شک بر اساس گره ساخت TSMC هستند. بله درست فهمیدید، ما هنوز اطلاعات دقیقی درباره گوشی های محبوب آیفون نداریم!

نظرات
پربازدیدترین خبرها