(تصاویر) اولین کافه رباتیک جهان بدون حضور کارمندان انسانی در دبی!

دبی برنامه ریزی کرده که تا سال ۲۰۲۳ از یک کافه رباتیک پرده بردرای کند که در نوع خود اولین کافه تمام رباتیک جهان خواهد بود.

شناسه خبر: ۳۴۶۱۱۱
(تصاویر) اولین کافه رباتیک جهان بدون حضور کارمندان انسانی در دبی!

راهنماتو- کافه هوشمند و تمام رباتیک دونا دبی یک مدل رباتیک را برای خدمات رسانی به مشتریان استخدام کرده است. این ربات که Robo-C2 نام دارد، توسط RDI Robotics ساخته شده است.

به گزارش راهنماتو، این ربات، این قابلیت را دارد که مکالمه کند، نام مشتریان را به خاطر بسپارد، احساسات را شناسایی کند و سایر اطلاعات شرکت را نیز ذخیره کند. شخصیت این ربات زنانه و مهربان توصیف شده است .

ربات کافه دار

فناوری های هوشمنددر حال پیشرفت است و ما به سمت آینده ای پیش می رویم که به ناچار تعداد بیشتری از این پیشرفت ها را در زندگی روزمره ما گنجانده است. کافه هوشمند در دونا دبی آماده است تا در راستای همین افزایش پیشرفت ها قدم بردارد، این کافه که در سال 2023 افتتاح می شود، اولین کافه در جهان خواهد بود که به طور کامل بدون کمک انسان اداره می شود .

کافه داری رباتیگ

بر اساس گزارشها، این کافه 24 ساعته باز خواهد بود و علاوه بر حضور ربات اصلی که کار ارائه خدمات به مشتریان را بر عهده خواهد داشت، تعدادی دستگاه بستنی و قهوه ساز نیز وجود دارد که توسط بازوهای رباتیک کار می کنند.

هوشمند

سازندگان ربات کافه چی، اعلام کردند که قطعات این ربات از روسیه وارد می شود. نام آن Robo-C2 است و توسط RDI Robotics ساخته شده است.

نظرات