گوشی شاخص نوبیا Z۵۰ رسما معرفی شد + مشخصات

گوشیNubia Z۵۰ معرفی شد. این گوشی با ویژگی های قابل توجهی وارد بازار خواهد شد که نظر کاربران گوشی های چینی را به خود جلب می کند.

شناسه خبر: ۳۴۶۱۱۵
گوشی شاخص نوبیا Z50 رسما معرفی شد + مشخصات

راهنماتو- بالاخره امروز پس از مدت ها انتظار از گوشی شاخص Nubia Z50 در چین رونمایی شد. جدیدترین گوشی هوشمند این برند ویژگی‌های سطح پرچمدار را با قیمتی نسبتا پایین ارائه می‌دهد .

به گزارش راهنماتو، این گوشی نه تنها با طراحی جدید وارد بازار می‌شود، بلکه دوربین‌های آن نیز ارتقا یافته است. بیایید تمام مشخصات این گوشی را به همراه قیمت و زمان در دسترس بودن بررسی کنیم .

گوشی نوبیا

گوشی Nubia Z50 دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED خمیده با وضوح تصویر 2400 در 1080 پیکسل (FHD+) ،با عمق رنگ 10 بیت و نرخ تازه سازی 144 هرتز است. صفحه نمایش این گوشی، تا 100٪ از طیف رنگی DCI-P3 ، نسبت کنتراست 3000000:1 و حداکثر روشنایی 1000 نیت را پشتیبانی می کند .

این گوشی، دارای بدنه شیشه ای با فریم فلزی است. یک نسخه چرمی از این گوشی نیز وجود دارد. دوربین‌های عقب این گوشی در مقایسه با مدل‌های قبلی این سری متفاوت است. گوشی Nubia Z50 با بلندگوهای استریو دوگانه عرضه می‌شود . این گوشی از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2 بهره می برد. تراشعه با رم LPDDR5x و ذخیره سازی UFS 4.0 ، سیستم خنک کننده VC همراه شده است. از نظر نرم افزاری نیز این گوشی MyOS 13 مبتنی بر اندروید 13 را بوت می کند .

اسمارت فون

این گوشی دارای یک سیستم دوربین دوگانه در بخش پشت و یک دوربین 16 مگاپیکسلی OmniVision OV16A1Q در بخش جلو است که توسط الگوریتم تصویربرداری NeoVision این شرکت طراحی شده است. این دوربین دارای سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی Sony IMX787 با لنز معادل 35 میلی‌متری، دیافراگم f/1.6 و OIS است .

گوشی چینی

دوربین پشتی ثانویه یک سنسور 50 مگاپیکسلی سامسونگ S5KJN1 با لنز فوق عریض 116 درجه و پشتیبانی از فوکوس خودکار برای عکس‌های ماکرو است. این دو دوربین توسط یک چراغ LED حلقه ای و یک سنسور طیفی چند کاناله پشتیبانی می شوند . نکته آخر اینکه این گوشی هوشمند از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 80 واتی پشتیبانی می کند.

نظرات