با این گجت وضعیت تنفس کودکتان را کنترل کنید

برای بسیاری از والدین، رصد وضعیت تنفس کودک بسیار مهم است، درواقع والدین نگرانند، که کودکشان دچار اختلال تنفسی یا مرگ در خواب نشود.

شناسه خبر: ۳۴۶۱۲۰
با این گجت وضعیت تنفس کودکتان را کنترل کنید

راهنماتو- برای والدینی که اخیرا بچه دار شده اند، هیچ چیز به اندازه اطمینان از سلامت نوزاد اهمیت ندارد، درواقع والدین مایلند مطمئن شوند که نوزادشان به راحتی تنفس می کنند و با مشکل خاصی مواجه نیستند.

به گزارش راهنماتو، PEMDX Pty Ltd یک ابزار هوشمند و بسیار موثر است که می تواند در ساعات مختلف شبانه روز برای والدین این اطمینان را ایجاد کند که جای نگرانی نیست و نوزاد به سهولت تنفس می کند.

تنفس کودک

این ابزار کوچک و هوشمند، شکل تنفس کودک را در هر زمان و هر مکان در چند ثانیه بررسی می کند. جالب است بدانید که این ابزار هوشمند، برنده جایزه ApnoLight در حوزه نوآوری های پزشکی است.

نفس کشیدن نوزاد

استفاده از این گجت هوشمند بسیار ساده است و والدین می توانند به سادگی این گجت را زیر بینی کودک خود قرار دهند. سپس دستگاه بلافاصله بدون این که کودک را آزار دهد، شاخص های تنفسی کودک را بررسی می کند.

شاخص های تنفسی

وضعیت تنفس کودک بر اساس نور چراغ های LED مشخص می شود. همچنین سرعت تنفس کودک از طریق ردیابی تنفس وی امکان پذیر خواهد بود. این ابزار که توسط پزشکان و مهندسان استرالیایی ساخته شده است به والدین کمک می کند تا به راحتی و با دقت تنفس کودک خود را ارزیابی کنند

این ابزار که حدود 30 دلار قیمت دارد، می تواند خیال والدین را از خطر مرگ ناگهانی نوزاد به طور کامل راحت کند .

نظرات