(تصاویر) ماجرای اولین و تنها زره های مخصوص موش و گربه در جهان!

یک هنرمند کانادایی، انواع زره ها و کلاه خودها را برای حیوانات کوچک و موذی می سازد. این هنرمند با ساخت زره و کلاهخودهای مینیاتوری بسیار معروف شده است.

شناسه خبر: ۳۴۶۲۰۶
(تصاویر) ماجرای اولین و تنها زره های مخصوص موش و گربه در جهان!

راهنماتو -جف دی بوئر، هنرمند کانادایی زره هایی باکیفیت برای موش و گربه ها می سازد، این آثار هنری در موزه نگهداری می شود و روند ساخت این زره های جنگی بسایر حساس و دقیق است.

به گزارش راهنماتو، دی بوئر تخمین می‌زند که در طول سه دهه فعالیت خود، بیش از 500 لباس زره حیوانات در استودیوی خود در کالگری ساخته است، از زره‌های صلیبی با اندازه جوندگان با کلاه‌های ریز پوزه‌دار و پولک‌های دم، تا زنجیرهای قرون وسطایی به اندازه ای که مناسب انداختن به گردن گربه ها باشد.

گربه

دی بوئیر می گوید هدفش این نیست که جوندگان و گربه ها واقعا این زره ها را بپوشند، بلکه مایل است تخیل مردم را تحریک کرده و توجه افراد را به خود جلب کند.

موش کوچک

دی بوئر اولین زره خود را به اندازه ابعاد بدن یک انسان در دبیرستان ساخت. اما به مرورزمان توجه او به سمت موجودات کوچک جلب شد و تلاش کرد برای موجودات کوچک نیز زره طراحی کند.

طراحی زره

مجموعه زره ها برای گربه‌ها و موش‌ها تنها یکی از مجموعه آثار متعدد این هنرمند است.

حیوانات

او همچنین جواهرات، مجسمه‌های عمومی بزرگ و حتی کوزه‌های تشییع جنازه می‌سازد. اما زره حیوانات با تمرکز ویژه بر تاریخ و باستان‌شناسی به علایق او نزدیک‌تر است.

مارک

هنگامی که دو بوئر فرهنگ و چارچوب زمانی یک پروژه زرهی را تعیین می کند، تحقیقات گسترده ای در مورد سبک های تسلیحات آن زمان انجام می دهد، سپس این مفهوم را با دست ترسیم می کند. او سپس مدل‌های سفالی را از نقاشی‌ها می‌سازد، که به او کمک می‌کند تا الگوهای دقیقی را برای هر یک از 30-200 عنصر فلزی جداگانه‌ای که ممکن است زره به آن نیاز داشته باشد، ترسیم کند. (مثلاً یک موش گلادیاتور رومی ممکن است از 50 قسمت مختلف ساخته شده باشد، در حالی که زره گربه کوچک ممکن است 500 قسمت داشته باشد.)

انواع زره

اکثر زره ها ممکن است از بین 50 تا 300 قطعه مجزا، از جمله پرچ های کوچک ساخته شوند . دی بوئر می گوید مجموعه داران و سایر حامیانی که کار او را سفارش می دهند سوابق گوناگونی دارند، اما همگی علاقه عمیقی به تاریخ و هنر دارند. او به شوخی می گوید: «احتمالاً وجه مشترک همه این است که احتمالاً همه آنها مشترک نشنال جئوگرافیک هستند . »

موش

افراد بسیاری به او سفارش می دهند که زره و کلاه خود اختصاصی بسازد، از جمله افرادی که برای یادبود حیوان خانگی خود که مرده است از این روش استفاده می کنند یا برای یک نمایش یا اجرای هنری از این نوع زره ها و کلاه خودها استفاده می کنند.

طراحی گربه

نظرات
پربازدیدترین خبرها