چرا خرید «مینی واش» از خرید پوشک هم واجب تر است؟!

مینی واش ها برای والدینی که تازه نوزادشان به دنیا آمده بسیار مناسب هستند و می توانند مزایای زیادی هم داشته باشند.

شناسه خبر: ۳۴۶۲۶۳
چرا خرید «مینی واش» از خرید پوشک هم واجب تر است؟!

راهنماتو- درست یک ماه پیش بود که پسر سوگند دوست صمیمی دوران دانشگاهم به دنیا آمد. از این موضوع که سوگند و همسرش چه دل و جراتی داشتند که با این هزینه ها بچه دار شده اند که بگذریم، میرسیم به مبحث شیرین ملاقات با نوزاد و لزوم خرید هدیه.

به گزارش راهنماتو، چون درگیر موج نمیدانم چند هزارم کرونا بودم، نتوانستم به بیمارستان بروم یا هفته اول به سوگند و پسرش سر بزنم، بنابراین بعد از یک ماه صبر، بالاخره به سوگند زنگ زدم که قرار بگذارم. سوگند در طول 5 دقیقه مکالمه، 50 بار گفت:« از بس با دست لباس شستم خسته شدم، مدام هم خرابکاری می کنه این بچه. بی خوابی یک طرف، وضعیت کثیف کاری های بچه هم یک طرف.» شاید سوگند داشت با کمی غر غر، احساس آرامش می کرد اما همین گلایه ها باعث شد بالاخره تصمیم بگیرم چه هدیه ای بخرم. هدیه ای که انگار از پوشک و پستانک هم واجب تر بود.

در دلتان نگویید چرا اینقدر طفره می رود و نمی گوید هدیه چیست. معما طرح نمی کنم، فکر کردم خودتان متوجه شدید. من تصمیم گرفتم یک مینی واش بخرم، چون حساب کردم با این اوضاع قیمت ها حتی اگر بخواهم دو دست لباس بچه هم بخرم تقریبا هم قیمت همین مینی واش می شود، اما مینی واش قطعا کاربردی تر است. نتایج وب گردی های چند ساعته من و مشورت با خواهرم که تجربه بچه داری دارد، من را به این فهرست رساند:

آ اگ

مینی واش آاگ اینترنشنال مدل 2020 (قیمت حدودی: 1میلیون و پانصد هزار تومان)

ارزان قیمت ترین گزینه من، مینی واش آاگ است. درب این مینی واش از بالا باز می شود. ابعاد این مینی واش، ۳۲x۳۲x۵۰ سانتی‌متر است. این محصول با وزن ۳.۴ کیلوگرمی خود، تا ۲.۵ کیلو لباس را پوشش می دهد. سرعت چرخش موتور این مینی واش، ۵۰۰ دور در دقیقه است و قابلیت بخارشویی هم دارد.

جنرال الکتریک

مینی واش جنرال تکنیک مدل SH-MW3021 (قیمت حدودی: 1 میلیون و هشتصد هزار تومان)

دومین مینی واش را از برند جنرال الکتریک انتخاب کردم. ابعاد این مینی واش ۳۷۰×۳۸۰×۵۵۰ سانتی‌متر است. مینی واش جنرال الکتریک با وزن 9 کیلوگرمی خود تا 3 کیلوگرم لباس می شوید که از دید مادران با تجربه ای مثل خواهر من، می تواند گزینه ای استاندارد باشد. تایمر ۱۵ دقیقه ای شستشو و آبگیری برای شرایط خاص و سهولت تغییر وضعیت شستشو، از حالت شستشو به آبگیری و بالعکس از مهمترین گزینه های این محصول است.

مینی واش دوقلو

مینی واش اینترنشنال آنیل مدل WM3500 (2 میلیون و سیصد هزار تومان)

راستش را بخواهید این مینی واش، نظر خودم را خیلی جلب کرد. چون اختلاف قیمت بالایی با گزینه های قبلی ندارد، اما یک سر و گردن بالاتر دیده می شود.یک ویزگی مهم این مینی واش،مخزن دوقلو است. سرعت چرخش موتور این مینی واش۵۰۰ دور در دقیقه است. یک ویژگی دیگر که توجهم را جلب کرد این بود که سوگند می تواند با خیال راحت ۳.۵ کیلوگرم لباس در این مینی واش بریزد. یک نکته دیگر این که اگر بچه سوگند واقعا در آن حد که می گفت در کثیف کردن لباسش استعداد دارد، گزینه اضافه کردن لباس حین کار، گزینه ای بسیار مهم برای دوست من و بچه اش خواهد بود.

مینی واش مویو

مینی واش مویو مدل MiniPro (قیمت حدودی 4 میلیون و ششصد هزار تومان)

مینی واش چهارم در فهرست من، ابعاد۲۹x۲۹x۳۵ سانتی‌متری دارد و با وزن ۲.۵ کیلوگرمی، تا ۲ کیلوگرم لباس می شوید. سرعت چرخش موتور۴۰۰ دور در دقیقه و خشک کن از دیگر ویژگی های این محصول است. درب این محصول از بالا باز می شود و اپرچه از کیفیت بالایی برخوردار است اما مسئله ظرفیت شستشو باعث شده کمی برای خرید این مینی واش برای سوگند به تردید بیفتم.

مینی واش

مینی واش فریدولین مدل SWF-35A (قیمت حدودی: 5 میلیون و هشتصد هزار تومان)

گران قیمت ترین مینی واش فهرست من، فریدولین مدل SWF-35A تمام اتوماتیک است. این مینی واش، شست وشو و خشک کردن را با هم انجام می‌دهد. مینی واش انتخابی من، دارای درجه مصرف انرژی، A+ و ابعاد این مینی واش 45 × 46× 76 سانتی‌متر است. با توجه به جنس بدنه فایبرگلاسی این مینی واش، خیال مصرف کننده از بابت مقاومت در برابر آب راحت خواهد بود.

درب این مینی واش تمام اتوماتیک از بالا باز می‌شود و خشک کن داخلی آن از استیل است.ظرفیت این مینی واش 3.5 کیلو گرم است. بنابراین بعید می دانم اگر این مینی واش را انتخاب کنم، سوگند نتواند حجم زیادی از لباس های بچه را یک جا تمیز کند. یک امتیاز این مینی واش برای مادران خسته ای مثل سوگند این است که پمپ تخلیه دارد، پس خارج کردن آب لباسشویی نیازی به حمل و خارج کردن دستی آن نیست.

نظرات
پربازدیدترین خبرها