اپلیکیشن شگفت انگیز ویرایش عکس Lensa AI + لینک دانلود

اخیرا یک برنامه توسط هنرمندان مورد استفاده قرار گرفته است که می تواند تصاویری خاص و اختصاصی برای کاربران طراحی کند، اما این برنامه رایگان نیست.

شناسه خبر: ۳۴۵۸۸۹
اپلیکیشن شگفت انگیز ویرایش عکس Lensa AI + لینک دانلود

راهنماتو- این روزها بسیاری از کاربران اینستاگرام، عکس های خود را با اپ های مختلف کارتونی می کنند یا تغییر می دهند، اگر اینستاگرام شما هم در پرتره های مختلف دوستانتان غرق شده است، جالب است بدانید یک روش جدید برای رقابت وجود دارد.

یه گزارش راهنماتو، اپلیکیشن ویرایش عکس Lensa AI در چند روز گذشته به سرعت بین کاربران اینستاگرام محبوب شد و کاربران آواتارهای عجیب و غریب ساخته شده با هوش مصنوعی را در استوری ها و پست ها به اشتراک گذاشتند .

طرح چهره پرتره

آواتارهای سرگرم‌کننده و قابل اشتراک‌گذاری Lensa AIبرای نخستین بار، این امکان را برای کاربران فراهم کرده است که با یک ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی مولد تعامل پیدا کنند. همچنین نخستین باری است که کاربران برای طراحی های هنری تولید شده توسط کامپیوتر پول پرداخت می کنند .

سرویس هایی مانند Stable Diffusion کاملا رایگان محسوب می شوند و افراد زیادی برای اهداف تحقیقاتی یا صرفاً برای سرگرمی با آن بازی می کنند. اما Lensa AI و سایر سرویس‌هایی مانند آن از جمله Avatar AI و Profilepicture.AI ، سیستم دربافت پول و کسب درامد دارند.

طراحی تصاویر

Lensa بر روی سیستم open sourceو رایگان Stable Diffusion ساخته شده است اما به عنوان یک واسطه عمل می کند. اما در نهایتن از کاربر، پول طلب می کند. البته باید بپذیریم که این برنامه، کارهای سنگینی را برای کاربران در پشت صحنه انجام می دهد و مجموعه ای از پرتره های جذاب در مجموعه ای از سبک ها مانند علمی تخیلی، فانتزی را به کاربر تحویل می دهد. همچنین اگر گوشی با پردازنده قدرتمندی داشته باشید و به دنبال نسخه ارزان قیمت هم باشید، می توانید اپلیکیشن Stable Diffusion را روی گوشی خود نصب کنید، برخی از مدل‌ها را دانلود کند و نتایج مشابهی بگیرد، اما آواتارهای Lensa چشمگیرتر و جذاب تر هستند.

ساخت گرافیک

اما این برنامه، یک وجه تاریک هم دارد، در بخش نظرات و انتقادات پیرامون این برنامه، به ازای بسیاری از تصاویری که این برنامه خلق کرده بود، نقدهای بی شماری هم بود که معتقد بودند این برنامه دست به سرقت هنری می زند و سپس برای همین سرقت هنری، از کاربران پول دریافت می کند.

بسیاری از هنرمندان صاحب سبک می گویند، روشهای خلق اثر هنری مبتنی بر هوش مصنوعی، درواقعنوعی از سرقت محسوب می شوند، چون هوش مصنوعی درواقع از طریق سیستم یادگیری ماشینی، الگوها و روشهای هنرمندان واقعی را تقلید می کند و از خود خلاقیت ندارد.

اگر کنجکاو شده اید Lensa AI را امتحان کنید و اندرویدی هستید برای دانلود آن اینجا کلیک کنید و اگر کاربر ios هستید، اینجا کلیک کنید.

نظرات
پربازدیدترین خبرها