راهنمای خرید چرخ گوشت با حداکثر بودجه پنج میلیون تومان

در این مطلب قصد داریم نکات خرید چرخ گوشت و پنج مورد از بهترین چرخ گوشت های بازار با حداکثر قیمت پنج میلیون تومان را به شما معرفی کنیم.

شناسه خبر: ۳۴۶۶۰۷
راهنمای خرید چرخ گوشت با حداکثر بودجه پنج میلیون تومان

راهنماتو- چرخ گوشت یک ابزار ضروری در قصابی ها، اغذیه فروشی ها و فروشگاه های مواد غذایی به شمار می رود. در حال حاضر این وسیله در میان کاربران خانگی نیز محبوب شده است، خصوصا آنهایی که نگران محتویات موجود در گوشت های چرخ شده هستند. خیلی از افراد دوست دارند خودشان گوشت تازه را تهیه و در منزل چرخ کنند. چرخ کردن گوشت در خانه مزایای بسیاری از جمله حذف آلاینده ها از گوشت چرخ کرده های بسته بندی، کنترل میزان چربی،طعم مطلوب تر و بافت بهتر گوشت را به همراه داشت. چرخ گوشت در دو نوع دستی و برقی ارائه می شود. پیش از خرید یک چرخ گوشت برقی این ویژگی ها را مدنظر قرار دهید:

1- عملکرد

همانطور که می دانید، هر چه قدرت چرخ گوشت بیشتر باشد، عملکرد بهتری را ارائه خواهد داد. عملکرد دستگاه میزان قدرت آن در چرخ کردن مواد سخت را نشان می دهد. این مورد در طولانی مدتخود را نشان می دهد؛ موتور یک چرخ گوشت قدرتمند پس از ساعت ها چرخ کردن گوشت گرم نمی شود. حداقل توان یک چرخ گوشت قدرتمند 500 وات در نظر گرفته می شود.

2- راندمان

این پارامتر نشان می دهد که یک چرخ گوشت قادر است در هر دقیقه یا ساعت چند کیلوگرم گوشت را چرخ کند. چرخ گوشت با راندمان بالاتر می تواند مقدار بیشتری گوشت را در زمان کوتاهی چرخ کند. این قابلیت مطمئنا یک مزیت مهم برای یک غذاساز حرفه ای خواهد بود.

3- کیفیت قطعات دستگاه

کیفیت قطعات در تماس با مواد غذایی نیز یکی دیگر از ویژگی های مهم چرخ گوشت است. بدنه دستگاه باید از فلز بادوام تشکیل شده باشد تا بتواند فشار را تحمل کند. تیغه ها و صفحات برش نیز باید از مواد ضد زنگ و مقاوم در برابر آب ساخته شده باشند. فولاد ضد زنگ بهترین گزینه برای این مورد است.

4- پایه های ضد لغزش

چرخ گوشت در حین کار معمولا با تکان و لرزش همراه است. از این رو، یک پایه ضد لغزش برای جلوگیری از ایجاد ضربه و حرکت دستگاه ضروری است. وجود یک پایه ضد لغزش از ایجاد خراش بر روی سطح نیز جلوگیری می کند.

5- صفحات مختلف

برخورداری از صفحات مختلف به انتظار شما از چرخ گوشت بستگی دارد. برخی تولیدکنندگان چرخ گوشت، با ارائه صفحات اضافی به همراه دستگاه خود امکان خرد کردن و رنده کردن سبزیجات، رنده کردن میوه، آسیاب کردن قهوه، آب میوه گیری و بسیاری موارد دیگر را فراهم می کنند.

در ادامه قصد داریم پنج مورد از بهترین چرخ گوشت های بازار با حداکثر قیمت پنج میلیون تومان را به شما معرفی کنیم:

1- چرخ گوشت پارس خزر مدل MG-1400R (قیمت حدودی 2,400,000 تومان)

این چرخ گوشت به یک موتور 700 واتی و قابلیت خروجی 1.2 کیلوگرم گوشت در دقیقه مجهز شده است. از جمله قابلیت های این دستگاه می توان به سینی بزرگ و جادار، ایمنی کامل الکتریکی، عایق کاری دوبل قطعات الکتریکی، محفظه جمع آوری سیم و کلید دور برگردان موتور اشاره کرد. دو صفحه مخصوص برای خرد کردن گوشت و سبزی و یک ظرف پلاستیکی جهت جمع آوری گوشت چرخ شده نیز همراه این چرخ گوشت ارائه می شود.

چرخ گوشت پارس خزر مدل MG-1400R

2- چرخ گوشت گوسونیک مدل GMG-744 (قیمت حدودی: 2,400,000 تومان)

این چرخ گوشت با توان 1800 وات ارائه می شود. از قابلیت های آن می توان به جنس تیغه استیل ضد زنگ، درپوش محافظ گرد و خاک و سیستم چرخش معکوس اشاره کرد. این چرخ گوشت با سه مدل تیغه برش معمولی، سری سوسیس ساز و سری ریز عرضه می شود. یک دسته‌ی فشار دهنده نیز جهت امنیت در هنگام کار با دستگاه در نظر گرفته شده است.

چرخ گوشت گوسونیک مدل GMG-744

3- چرخ گوشت پارس خزر مدل Buffalo-2020 (قیمت حدودی: 3,100,000 تومان)

این چرخ گوشت با توان 1000 وات ارائه می شود. از جمله قابلیت های آن می توان به میزان خروجی 1200 گرم در دقیقه، سوسیس ساز، تیغه فولادی، نمایشگر، محفظه نگهداری سیم، ناودانی و سینی فلزی و درپوش مخصوص سینی اشاره کرد.

چرخ گوشت پارس خزر مدل Buffalo-2020

4- چرخ گوشت پاناسونیک مدل MK-2500 (قیمت حدودی: 3,400,000 تومان)

این چرخ گوشت با توان 2500 وات ارائه می شود. از جمله قابلیت های آن می توان به امکان چرخ کردن بیش از 65 کیلوگرم گوشت در ساعت، سیستم قطع کننده خودکار، محفظه نگهداری سیم برق، کلید دور بر گردان موتور، سینی بزرگ و جادار، تیغه فولادی ضد زنگ و تیغه از جنس فولاد ضد زنگ اشاره کرد. دو صفحه مخصوص برای خرد کردن گوشت و سبزی، قطعات سوسیس ساز و کباب ساز نیز همراه با این محصول ارائه می شوند.

 چرخ گوشت پاناسونیک مدل MK-2500

5- چرخ گوشت بوش مدل MFW66020 (قیمت حدودی: 4,900,000 تومان)

این چرخ گوشت با توان 1800 وات ارائه می شود. از قابلیت های آن می توان به خروجی 3000 گرم در دقیقه، تیغه فولادی، چندین سایز دیسک، سوسیس ساز، کبه ساز و عملکرد چرخش معکوس اشاره کرد. توان بالا را می توان مزیت اصلی این چرخ گوشت دانست.

چرخ گوشت بوش مدل MFW66020

نظرات
پربازدیدترین خبرها