چرا همین حالا بهترین زمان برای خرید یخچال فریزر ایرانی است؟

خرید یخچال فریزرهای برتر در بازار محصولات ایرانی را می اوان به راحتی با کمک این فهرست انجام داد.

شناسه خبر: ۳۴۶۶۰۸
چرا همین حالا بهترین زمان برای خرید یخچال فریزر ایرانی است؟

راهنماتو- اگر قصد خرید یخچال فریزر ایرانی دارید، حالا بهترین فرصت است چون هر لحظه ممکن است از دیدن افزایش قیمت ها حسابی نقره داغ شوید. دیروز نوزدهم دی ماه، سخنگوی وزارت صنعت تاکید کرد تولیدکنندگان لوازم خانگی بدون طی فرآیند قانونی حق افزایش قیمت ندارند اما با توجه به وضعیت ملتهب بازار لوازم خانگی این سخنان چندان قابل اتکا نیست.

به گزارش راهنماتو، افزایش قیمت ها در بازار لوازم خانگی به سمت و سویی رفته که حتی نمی توان برای خرید لوازم خانگی ایرانی برنامه ریزی کرد. برای افرادی که خانه های نقلی یا بودجه محدودی دارند خرید یخچال فریزر آن هم از نوع ایرانی می تواند گزینه ای مناسب و مقرون به صرفه باشد. در ادامه به معرفی پنج یخچال فریزر با کیفیت موجود در بازار پرداخته ایم:

1.یخچال و فریزر 26 فوت ایکس ویژن (قیمت حدودی: 16 میلیون 500 هزار تومان)

ایکس ویژن

اولین انتخاب در فهرست من، یخچال و فریزر 26 فوتی ایکس ویژن است. نمودار مصرف انرژی این یخچال A+ است و برفک هم نمی زند. گنجایش بخش یخچال ۳۹۵ لیتر و گنجایش فریزر ۱۲۳ لیتر است.گنجایش کل این محصول ۵۱۸ لیتر برابر با ۲۶ فوت است. ارتفاع این محصول ۱۸۴.۸ سانتی‌متر است.

عمق این یخچال فریزر برابر با ۶۶.۸ سانتی‌متر و پهنای آن نیز ۸۳۶ سانتی متر است. از امکانات این یخچال می توان به آب سردکن اشاره کرد. تعداد طبقات یخچال۴ و تعداد طبقات درب یخچال۳ طبقه است و دو عدد هم کشو دارد. درب یخچال به سمت راست باز می شود. تعداد طبقات فریزر دو عدد است و کشو هم ندارد. از سایر ویژگی‌های فریزر می توان به يخ ساز نيمه اتوماتيك با مخزن آب اشاره کرد.

2. یخچال و فریزر 26 فوت اسنوا (قیمت حدودی: 18 میلیون و چهارصد هزار تومان)

اسنوا

این محصول با نمودار مصرف انرژی A+به بازار عرضه شده است و در برابر برفک مقاومت دارد. گنجایش کل یخچال و فریزر به به لیتر۵۱۰ و به فوت ۲۶ است. ارتفاع این یخچال فریزر برابر با ۱۸۰ سانتی‌مترو عمق آن نیز ۷۵ سانتی‌متراست.تعداد طبقات یخچال۳ طبقه و تعداد طبقات درب یخچال۵ عدد است و سه عدد هم کشو دارد.

از دیگر ویژگی های این محصول می توان به فناوری کاهش مصرف انرژی اشاره کرد.این محصول مجهز به چشم الكترونيكي هوشمند و آبسردکن مخزنی است. طراحی این یخچال فریزر هم از ارگونومی بالایی برخوردار است و می تواند برای بانوان سخت پسند بسیار جذاب باشد.

3.یخچال و فریزر 26 فوت اسنوا مدل S4-0262SW (قیمت حدودی: 19 میلیون و 200 هزار تومان)

اسنوا یخچال

یخچال فریزر 26 فوتی اسنوا دارای نمودار مصرف انرژی A+است. این يخچال و فريزر در برابر برفک مقاومت دارد. گنجایش یخچال برابر با ۳۷۱ لیتر و گنجایش فریزر۱۳۹ لیتر است. گنجایش کل این محصول ۵۱۰ لیتر برابر با ۲۶فوت است.ارتفاع این محصول برابر با ۱۸۰ سانتی‌متر است.

عمق این یخچال فریزر ۷۵ سانتی‌متر و پهنای آن۸۷ سانتی متر است. درب این یخچال به سمت راست باز می شود و فریزرش نیز فاقد طبقه است. تعداد کشوهای فریزر۳ عدد است و جهت باز شدن درب فریزر به سمت راست است.این محصول دارای سامانه مدیریت سرمایش Smart Cooling و سرمایش دوگانه one evaporatorاست. همچنین مجهز به چشم الكترونيكي هوشمند و آب سردکن مخزنی است.

4. یخچال و فریزر 26 فوت جی پلاس (قیمت حدودی: 19 میلیون و 500 هزار تومان)

جی پلاس

یخچال فریزر 26 فوتی برند جی پلاس با برچسب مصرف انرژی A++یکی از محصولاتی است که می تواند برای خانواده های که به دنبال قبض برق های قابل تحمل هستند مناسب باشد. این یخچال فریزر برفک نمی زند. گنجایش یخچال۳۹۴ لیتر و گنجایش فریزر۱۲۷لیتر است. گنجایش کل یخچال فریزر۵۲۱لیتر برابر با ۲۶ فوت است. ارتفاع این محصول ۱۸۴ سانتی‌متر و عمق آن نیز۷۱ سانتی‌متراست. پهنای این یخچال فریزر۷۹.۸ سانتی متر و محدوده گنجایش کل به لیتر۴۹۱ تا ۵۵۰ لیتر است. از دیگر امکانات این یخچال می توان به عدم برفک اشاره کرد.تعداد طبقات یخچال۴ طبقه است و تعداد طبقات درب یخچال۳ عدد است و یک کشو هم دارد.

تعداد طبقات فریزر این محصول دو عدد است ولی فریزر هیچ کشویی ندارد. از سایر ویژگی‌های این محصول می توان به سیستم جریان هوای چندگانه- Multi Air Flow محفظه Fresh Box جهت تازه ماندن مواد غذایی و نمایشگر LED و فناوری انجماد سریع اشاره کرد.

5. یخچال و فریزر 27 فوت اسنوا مدل S3/0275 TI(قیمت حدودی: 20 میلیون و سیصد هزار تومان)

یخچال فریزر

نمودار مصرف انرژی در این یخچال فریزر A+ است و در بابر برفک زدن نیز مقاومت می کند. گنجایش یخچال۴۰۰ لیتر و گنجایش فریزر هم ۱۷۱ است. بنابراین در مجموع ۵۷۱ لیتر حجم دارد. ارتفاع این یخچال فریزر۱۸۰۰ سانتی‌مترو عمق آن۷۵۰ سانتی‌متر است. پهنای این یخچال فریزر ۸۶۰ سانتی متر و محدوده گنجایش کل آن به لیتر۵۵۱ تا ۷۰۰ است.

تعداد طبقات یخچال این محصول ۳ عدد و تعداد کشوها هم دو عدد است. جهت باز شدن درب یخچال به سمت راست است و حسگر هوشمند دارد. از دیگر ویژگی های این یخچال می توان به آب سردکن مخزنی جا لبنیاتی روشنایی ال ای دی و سامانه گردش هوای چندگانه اشاره کرد. صفحه نمایش LED لمسی و فيلتر ضد بو از دیگر ویژگی های این محصول است. تعداد طبقات فریزر۲ عدد است و کشو هم ندارد.

نظرات
پربازدیدترین خبرها