راهنمای خرید بخاری گازی تا سقف ۵ میلیون تومان

خرید بخاری گازی مناسب با نیاز های خانه را می توانید با کمک فهرست هفت گانه راهنماتو انحام دهید. در این فهرست هفت بخاری گازی تاا سقف ۵ میلیون تومان فهرست شده

شناسه خبر: ۳۴۶۶۲۷
راهنمای خرید بخاری گازی تا سقف 5 میلیون تومان

راهنماتو - یکی از عادت های عجیب ما ایرانی ها این است که همیشه دقیقه نود یاد کارهای مهم میفتیم. یکی از این کارها خرید بخاری است. هر بار برف شدید می آید و هوا سرد می شود تازه به دنبال خرید بخاری های مناسب می گردیم. البته برای خرید بخاری هیچوقت دیر نیست و یک بخاری مناسب می تواند تا چند سال مورد استفاده مجدد قرار بگیرد.

به گزارش راهنماتو، بخاری گازی های موحود در بازار تنوع قیمت بالایی دارند. در این گزارش 7 بخاری گازی موجود در بازار که تا سقف 5 میلیون تومان قیمت دارند، معرفی شده است:

1.بخاری گازی سوپر الکتریک مدل بدون دودکش (قیمت حدودی: یک میلیون و پانصد هزار تومان)

سوپر الکترونیک

ارزان قیمت ترین بخاری موجود در فهرست من بخاری گازی سوپر الکتریک است. شعله این بخاری گازی را می توان به حالات دلخواه تنظیم کرد. نوع شیر کنترل این بخاری، نیمه اتوماتیک است و با ابزار جرقه زن روشن می شود. این بخاری به قابلیت هایی از جمله تنظیم دما مجهز است.

بخاری گازی سوپر الکتریک را می توان روی دیوار نصب کرد یا روی میز و زمین گذاشت. ارتفاع این بخاری ۶۳ سانتی‌متر و طول آن۴۱ سانتی‌متر است. عرض این بخاری نیز برابر با ۱۳ سانتی متر است. ابعاد این بخاری جمع و جور است و برای خانه های نقلی مناسب است. وزن بخاری گازی سوپر الکتریک ۷۸۰۰ گرم است.

2.بخاری گازی جنرال مدل 14000(قیمت حدودی: 2 میلیون تومان)

بخاری گازی جنرال

بخاری گازی دومی که پانصد هزار تومان از بخاری قبلی گران قیمت تر است از برند جنرال انتخاب شده. از امکانات این بخاری گازی می توان به ترموکوپل و حالت تنظیم شعله به شیوه دلخواه، اشاره کرد. این بخاری برعکس بخاری گازی قبلی به دودکش نیاز دارد.

بخاری گازی جنرال، قابلیت استفاده روی زمین را دارد. این بخاری با ارتفاع۹۰ سانتی‌متر، طول۱۱۰ سانتی‌متر و عرض۳۰ سانتی متر به فروش می رسد. اطلاعات ابعاد این بخاری نشان می دهد که نسبت به نسخه قبلی بزرگ تر و پرقدرت تر است و می تواند فضای بیشتری را گرم کند.

3. بخاری گازی آبسال سنسوردار (قیمت حدودی:2 میلیون و پانصد هزار تومان)

بخاری گازی آبسال مدل 401S سنسوردار

آبسال، از برندهای شناخته شده ایرانی محسوب می شود که اغلب افراد این برند را با کولرهایش به یاد می آورند. اما بخاری گازی های آبسال نیز طرفداران پر شماری دارد. بخاری گازی سنسور دار آبسال دارای حالت تنظیم شعله و سیستم ایمنی است. این بخاری گازی دارای جرقه زن است و رده مصرف انرژی A دارد که قابل قبول و اقتصادی محسوب می شود.

استفاده از یان بخاری گازی نیازی به دودکش ندارد و از قابلیت تنظیم دما نیز برخوردار است. این بخاری گازی، قابلیت نصب روی زمین را نیز دارد. ارتفاع این بخاری گازی ۲۴۰ سانتی‌متر، طول آن ۶۷۵ سانتی‌متر و عرض آن حدود۵۴۰ سانتی متر است. این بخاری طراحی ساده ای دارد و برای افرادی که به دنبال یک کالای لوکس می گردند چندان مناسب نیست.

4. بخاری گازی بهکاران مدل پرنس طرح شومینه (قیمت حدودی: 3 میلیون تومان)

بخاری گازی بهکاران مدل پرنس طرح شومینه دار کد PR-28000

این نوع بخاری گازی بهکاران، مجهز به ترموستات و ترموکوپل و دارای ترموسوییچ است. این محصول با شیشه سکوریت نشکن طراحی شده و فندک برقی دارد.

این بخاری برقی سه حالت تنظیم شعله دارد و نوع شیر کنترلش تمام اتوماتیک است. این بخاری دارای سیستم خاموشی خودکار است و روشن شدن آن مبتنی بر جرقه زن است. این بخاری به دودکش نیاز دارد و از امکان تنظیم شعله نیز برخوردار است. این بخاری، قابلیت نصب روی زمین را دارد.

اما ابعاد این بخاری: ارتفاع بخاری ۷۹ سانتی‌متر، طول بخاری۷۹ سانتی‌متر و عرض آن برابر با ۳۷ سانتی متر است. طراحی این بخاری برای زوج های جوان بسیار مناسب باشد. طرح فانتزی این بخاری برای خانه های نقلی کوچک یا خانه هایی که بچه های کوچک دارند نیز جالب است.

5. بخاری گازی آزمایش مدل ونیز (قیمت حدودی: 3 میلیون و سیصد هزار تومان)

بخاری گازی آزمایش مدل ونیز AZFVZ

طراحی این بخاری نیز یکی از نقاط قوتش محسوب می شود. این بخاری یک طراحی خاص دارد که همزمان کلاسیک و فانتزی محسوب می شود و می تواند برای کاربراتی که روی ظاهر بخاری حساسند جالب باشد.

بخاری آزمایش دارای ترموکوپل است و رده مصرف انرژی E دارد. این بخاری از دودکش بی نیاز است و قابلیت استفاده روی زمین را دارد. بر اساس بررسی های استاندارد کالا، راندمان حرارتی این بخاری بالای ۸۰ درصد است. ارتفاع این محصول ۹۲ سانتی‌متر و طول آن ۸۶ سانتی‌متر است. عرض این بخاری نیز حدود ۴۰ سانتی متر است.

6. بخاری گازی ایران شرق مدل 290 بنیامین (قیمت حدودی: 4 میلیون و سیصد هزار تومان)

بخاری گازی آزمایش مدل ونیز AZFVZ

نوع شیر کنترل این بخاری نیمه اتوماتیک است و از سیستم ایمنی و شیشه ایمن نیز برخوردار است. این محصول از قابلیت‌ تنظیم دما نیز پشتیبانی می کند و روی زمین نصب می شود. اما برویم به سراغ ابعاد این بخاری: ارتفاع۹۷ سانتی‌متر، طول۹۰ سانتی‌متر و عرض۴۱ سانتی متر.

طراحی این بخاری گازی هم بسیار جذاب است و برای افرادی که مایلند بخاری گازی آنان به بخشی از طراحی داخلی خانه شان تبدیل شود بسیار مفید خواهد بود.

7. بخاری گازی شومینه ای نیک کالا مدل ثمین (قیمت حدودی: 5 میلیون تومان)

بخاری گازی شومینه ای نیک کالا مدل ثمین MC25

بخاری گازی نیک کالا به عنوان گران قیمت ترین بخاری این فهرست انتخاب شده است، چون نیک کالا از برندهای کاملا شناخته شده و قدیمی بازار ایران محسوب می شود. این بخاری گازی دارای ترموکوپل و رده مصرف انرژی D است و به دودکش هم نیاز دارد.

ابعاد این بخاری برابر با ارتفاع ۷۱۰ سانتی متری، طول۸۴۰ سانتی‌متری، عرض۳۲۰ سانتی متری و وزن ۲۷ گرمی است. همانطور که اشاره کردم بخاری های نیک کالا طرفداران متعددی دارند و البته معمولا به خاطر اعتبار نزد مخاطبان از کیفیت بالایی نیز برخوردارند.

نظرات
پربازدیدترین خبرها