راهنمای خرید آبمیوه گیری با حداکثر بودجه ۵ میلیون تومان

در این مطلب قصد داریم نکات مهم در هنگام خرید آبمیوه گیری را به همراه پنج آبمیوه گیری پرفروش بازار با حداکثر قیمت پنج میلیون تومان به شما معرفی کنیم.

شناسه خبر: ۳۴۶۶۳۸
راهنمای خرید آبمیوه گیری با حداکثر بودجه 5 میلیون تومان

راهنماتو- لذت واقعی یک آب میوه را آنهایی درک می کنند که با سختی آن را از میوه خارج کرده تا به یک نوشیدنی طبیعی و خوشمزه برسند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی دستگاه های پیشرفته ای برای این کار طراحی شده اند که به آسانی و در مدت زمانی کوتاه آب میوه ای خوش طعم و طبیعی در اختیار ما قرار می دهند. اگر قصد خرید یک آبمیوه گیری را دارید، پیشنهاد می کنیم در ابتدا این نکات را مدنظر قرار دهید:

1- اندازه لوله فیدر

یک آب میوه‌گیری با لوله فیدر بزرگ انتخاب کنید که بتواند میوه‌ها و سبزیجات زیادی را در خود جای دهد. اگر لوله کوچک باشد، برای گرفتن آب میوه یا سبزی زمان زیادی از شما تلف خواهد شد.

2- تعداد سرعت

بهتر است مدلی را انتخاب کنید که دارای چند سرعت مختلف باشد. سرعت پایین تر برای گرفتن آب میوه های نرم و سرعت بالاتر برای محصولات سفت تر مانند هویج، چغندر و نارگیل مناسب است.

3- خروجی پالپ

آب میوه و سبزیجات قطعا مقداری تفاله و پوست به شما تحویل می دهد. اگر دوست ندارید پس از مقداری آب گیری دستگاه را متوقف کرده و این تفاله ها را خالی کنید، به دارا بودن ویژگی خروجی پالپ در آبمیوه گیری توجه کنید. این قابلیت تفاله ها را به طور خودکار از دستگاه شما خارج می کند.

4- بازدهی

هر چه تفاله های تولید شده خشک تر باشند، نشان می دهد که آب میوه بیشتری استخراج شده است. این موضوع بازدهی بالای آبمیوه گیری را نشان می دهد. برعکس، هر چه تفاله ها آبدارتر باشند، دستگاه آبمیوه گیری شما ناکارآمدتر خواهد بود.

5- ظرف آب میوه

بیشتر آبمیوه گیری ها یک ظرف مخصوص برای ذخیره سازی آبمیوه گرفته شده دارند که مطابق دستگاه طراحی شده است. نبود این ظرف ممکن است فرآیند آبمیوه گیری را دشوار کند.

6-طول سیم و محفظه ذخیره سازی سیم

برخورداری از سیم بلند و یک محفظه ذخیره سازی سیم نیز از دیگر ویژگی های یک دستگاه آبمیوه گیری خوب می باشد.

7- سر و صدا

معمولا آبمیوه گیری هایی با تعداد دور بر دقیقه بیشتر، سر و صدای بیشتری تولید می کنند. هنگام خرید آبمیوه گیری به این نکته نیز توجه داشته باشید.

8- استفاده آسان

شستن قطعات زیاد پس از کار با یک دستگاه آبمیوه گیری می تواند آزار دهنده باشد. آبمیوه گیری هایی که دارای قطعات کمتر و لوله پهن تر هستند، سریعتر آماده و تمیز می شوند. این نکته را نیز در حین خرید مد نظر قرار دهید.

در ادامه قصد داریم پنج مورد از بهترین آبمیوه گیری های موجود در بازار با حداکثر قیمت 5 میلیون تومان را به شما معرفی کنیم:

1-آبمیوه گیری پارس خزر مدل Avocado (قیمت حدودی: 1,600,000 تومان)

آب میوه گیری پارس خزر مدل Avocado یک دستگاه تک کاره با توان مصرفی 435 وات و بدنه ای پلاستیکی می باشد. از جمله قابلیت های این دستگاه می توان به مخزن آبمیوه گیری با گنجایش 0.7 لیتر، مخزن تفاله با گنجایش 1.3 لیتر، تیغه تمام استیل ضد زنگ، دو سرعته، پارچ آبمیوه مدرج، پایه ضد لغزش، برس شستشو و سیم جمع کن اشاره کرد.

آبمیوه گیری پارس خزر مدل Avocado

2- آبمیوه گیری پارس خزر مدل Tiger (قیمت حدودی: 2,400,000 تومان)

آبمیوه گیری پارس خزر مدل Tiger یک دستگاه تک کاره با موتور قدرتمند 700 واتی و بدنه ای از جنس فلز و پلاستیک می باشد. از قابلیت های آن می توان به پایه ضد لغزش، سوییچ ایمنی، مخزن آبمیوه با گنجایش 1 لیتر، مخزن تفاله با گنجایش 2 لیتر، تیغه از جنس استیل ضد زنگ، امکان تنظیم سرعت، اندازه لوله فیدر 75 میلی متر، قابلیت جمع آوری سیم برق درون محفظه بصورت دستی و برس شستشو ارائه می شود.

آبمیوه گیری پارس خزر مدل Tiger

3- آبمیوه گیری کنوود مدل JEM02 (قیمت حدودی: 2,700,000 تومان)

آبمیوه گیری کنوود مدل JEM02 یک دستگاه تک کاره با توان مصرفی 800 وات و بدنه ای از جنس پلاستیک و استیل می باشد. از جمله قابلیت های این دستگاه می توان به دو سرعته بودن، تیغه از جنس استیل ضد زنگ، پارچ آبمیوه گیری، تفاله گیر 2 لیتری، دهانه ورودی 75 میلی متری، پایه ضد لغزش، درپوش و شیر خروجی اشاره کرد.

آبمیوه گیری کنوود مدل JEM02

4- آبمیوه گیری بوش مدل MES25A0 (قیمت حدودی: 4,600,000 تومان)

آبمیوه گیری بوش مدل MES25A0 یک دستگاه تک کاره با توان 700 وات و بدنه ای پلاستیکی می باشد. از جمله قابلیت های آن می توان به مخزن آبمیوه گیری با گنجایش 1.25 لیتر، مخزن تفاله گیر با گنجایش 2 لیتر، تیغه از جنس استیل ضد زنگ، دو سرعته، سایز دهانه ورودی 73 میلی متر، سیستم ضد چکه و پایه ضد لغزش اشاره کرد.

 آبمیوه گیری بوش مدل MES25A0

5- آبمیوه گیری پاناسونیک مدل MJ-J176P (قیمت حدودی 4,700,000 تومان)

آبمیوه گیری پاناسونیک مدل MJ-J176P یک دستگاه سه کاره ساخت مالزی با قابلیت مخلوط کن، آسیاب و آبمیوه گیری و توان مصرفی 230 وات است. از ویژگی های این دستگاه می توان به جنس بدنه پلاستیکی، پایه ضد لغزش، دو سرعته، تیغه از جنس استیل ضد زنگ، پارچ مخلوط کن شیشه ای با ظرفیت 1 لیتر، ظرف آسیاب شیشه ای با ظرفیت 200 سی سی و فرچه مخصوص تمیز کردن اشاره کرد.

آبمیوه گیری پاناسونیک مدل MJ-J176P

نظرات
پربازدیدترین خبرها