با سه میلیون چه ماشین ریش تراشی بخریم؟

برای خرید ماشین اصلاح روشهای زیادی وجود دارد و یکی از این روش‌ها مراجعه به فهرست من است.

شناسه خبر: ۳۴۶۶۷۲
با سه میلیون چه ماشین ریش تراشی بخریم؟

راهنماتو -یک کلیشه رایج بین اغلب افراد این است که مردها با ته ریش جذاب تر می شوند. اما واقعا همه مردها با ته ریش جذاب تر می شوند؟ من که می گویم نه!. برخی از مردها با اصلاح کامل صورت و برخی با ریش جذاب تر هستند.

به گزارش راهنماتو ، چه طرفدار ته ریش باشید چه ریش و چه اصلاح کانل، در هر حالتی برای نظم دادن به موهای صورت به یک ماشین اصلاح با کیفیت نیاز خواهید داشت. تنوع ماشین های اصلاح موجود در بازار از برندهای شناخته شده بسیار بالا است اما بین همه این محصولات، برخی پرفروش تر و با کیفیت تر هستند. در ادامه فهرستی کوچک از ماشین های اصلاح تا مرز ۳ میلیون تومان را ذکر کرده ام:

ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل HQ6990(قیمت حدودی ۲ میلیون و نهصد هزار تومان)

فهرستمان را از گرانقیمت ترین ماشین اصلاح موجود در بازار شروع می کنیم که از برند شناخته شده فیلیپس است. منبع انرژی این ماشین اصلاح آداپتور برق است و مدت زمان استفاده پس از شارژ، ۳۵ دقیقه خواهد بود.

راهنمای خرید ریش تراش

این ماشین اصلاح برای شارژ شدن به مدت زمان شارژ۶۰ دقیقه نیاز دارد.جنس تیغه این ریش تراش از استیل ضد زنگ است و تکنولوژی اصلاح ان بر مبنای برش چرخشی است، ایم ماشین اصلاح وعده می دهد که صورتتان پس از اصلاح کاملا در شرایط قابل قبولی قرار خواهد داشت.

ماشین اصلاح سر و صورت براون مدل MGK3020(قیمت حدودی ۲ میلیون و هشتصد هزار تومان)

منبع انرژی این ماشین اصلاح باتری قابل شارژ است و از موزن گوش و بینی نیز برخوردار است. ماشین اصلاح سر و صورت براون مجهز به ۲ شانه ثابت و ۲ شانه قابل تنظیم برای صورت است که از ۳ تا ۲۱ میلی متر، قابلیت تنظیم دارد و برای موی سر از ۳ تا ۲۱ میلی متر نیز کاربردی است.

راهنمای خرید ریش تراش

مدت زمان استفاده پس از شارژ این ماشین اصلاح برابر با ۴۰ دقیقه و جنس تیغه از استیل ضد زنگ است. تکنولوژی اصلاح در این ماشین، بر اساس برش مستقی است و از سری قابل شست‌وشو نیز برخوردار است.

ماشین اصلاح شیائومی مدل MIJIA S500 2021(قیمت حدودی ۲ میلیون تومان)

این ماشین اصلاح شارژی، دارای سه تیغه دو لایه ضد زنگ ژاپنی-سوئدی است و مدت زمان استفاده پس از شارژ آن حدود ۶۰ دقیقه است. البته ۹۰ دقیقه طول می کشد تا شارژ شود.

راهنمای خرید ریش تراش

وزن این ماشین اصلاح۳۴۵ گرم است. جنس تیغه این ماشین از استیل ضد زنگ است و سه تیغه یدک اضافه همراه با کابل شارژ تایپ سی دارد. تکنولوژی اصلاح در این ماشین اصلاح بر اساس برش چرخشی است و از همه مهمتر این که ضدآب است.

ماشین اصلاح موی صورت موزر مدل 0050_1411(قیمت حدودی: ۱ میلیون و هشتصد هزار تومان)

اغراق نیست اگر بگویم ماشین اصلاح موزر، معروف ترین ماشین اصلاح در جهان محزوب می شود. مدل های ماشن اصلاح مینی موزر را می توان از محبوب ترین مدلهای این برند دانست.

راهنمای خرید ریش تراش

منبع انرژی این ماشین اصلاح، برق خانگی و جنس تیغه از استیل ضد زنگ است. اقلام همراه این ماشین اصلاح شامل یک عدد شانه به همراه برس تمیز کننده و روغن است و با تکنولوژی اصلاح برش مستقیم کار می کند.

این ماشین اصلاح می تواند یک هدیه ایده آل برای پدرانی باشد که برند موزر را می شناسند و سالها از آن استفاده کرده اند.

ماشین اصلاح صورت پاناسونیک مدل ES-SA40(قیمت حدودی: یک میلیون و پانصد هزار تومان)

منبع انرژی این ماشین اصلاح، آداپتور برق است. این ماشین اصلاح امکان هفت بار اصلاح صورت با هر بار شارژ کامل را ایجاد می کند.مدت زمان استفاده پس از شارژ ۲۱ دقیقه بود.

راهنمای خرید ریش تراش

وزن این محصول ۱۴۵ گرم و جنس تیغه از استیل ضد زنگ است. این ماشین اصلاح قابلیت شست‌و‌شو دارد و از تکنولوژی اصلاح با برش مستقیم نیز پشتیبانی می کند. این محصول دارای قابلیت استفاده به صورت خشک و مرطوب است.

نظرات
پربازدیدترین خبرها