خداحافظی محترمانه با روغن و چربی غذا!

اگر شما هم برای کاهش وزن و مبارزه با چربی خون، به دنبال یک بخارپز حرفه ای می گردید، می توانید از فهرست بخارپزهای تا سقف سه میلیون تومان بازدید کنید.

شناسه خبر: ۳۴۶۶۹۴
خداحافظی محترمانه با روغن و چربی غذا!

راهنماتو -دوستم مهسا، عاشق ته دیگ است. ته دیگ معمولی هم نه! ته دیگ چربی که حتما طلایی باشد و زیر دندان ها قرچ قرچ صدا بدهد. او خورشت هایی را قبول دارد که یک وجب روغن رویشان باشد و عادت دارد روی برنج کره بریزد. این عشق و علاقه به روغن و غذاهای چرب اخیرا کار دستش داده و چربی خون و فشار خونش به حدی بالا رفته که دکتر هشدار داده اگر یک ماه دیگر به این روش ادامه بدهی باید وصیت نامه خودت را هم بنویسی و بغل بشقاب غذایت بگذاری.

به گزارش راهنماتو، بهانه مهسا برای خوردن غذاهای چرب اغلب این بود که مگر می شود برنج بدون روغن خورد یا مگر خورشت بدون روغن می پزد؟ چند باری هم سعی کرد غذاهای سالم بپزد اما هر بار شکست می خورد و باز هم بر حسب عادت غذاهای چرب می پخت. اما یک روش جالب به دادش رسید و کمک کرد نه تنها با روغن خداحافظی محترمانه کند، بلکه حتی کاهش وزن را نیز تجربه کند.

بخارپز پارس خزر مدل FS-12000P(قیمت حدودی: 1 میلیون و سیصد هزار تومان)

بخارپز

برند سرشناس و معتبر پارس خزر محصولات مختلفی دارد که یکی از این محصولات، بخارپز است. ارزان قیمت ترین بخارپز باکیفیتی که برای شما انتختاب کرده ام، بخارپز پارس خزر است. ابعاد این بخارپز بر اساس طول ۳۵، عرض ۲۸ و ارتفاع ۴۵ سانتی‌متر است و وزنی برابر با۲.۵ گرم دارد. این بخار پز در کنار بدنه اصلی، سه عدد سبد بخار پز و یک سینی شیرابه دارد. جنس بدنه این بخارپز پلاستیکی است و ظرفیت۱۲ لیتری دارد. حداکثر توان مصرفی این محصول۶۵۰ وات است و تایمر قابل تنظیم دارد.

این بخارپز دارای ظرفیت پخت غذا برای۸نفر را دارد. بنابراین می تواند یک محصول کاملا خانوادگی باشد. به خصوص برای خانواده هایی که سلیقه غذایی نزدیک و مشابهی دارند.

بخارپز میگل مدل GSC 800(2 میلیون و 250 هزار تومان)

بخارپز میگل

دومین بخارپز فهرست من در ابعاد۴۴۰x۲۴۰x۳۰۹ سانتی‌متر، بخارپز میگل است. وزن این بخارپز۲.۲۶ گرم است و سه عدد طبقه پلاستیکی بخارپز دارد. جنس بدنه این بخارپز استیل است و ظرفیتی برابر۱۰ لیتر است. حداکثر توان مصرفی این بخارپز برابر با ۸۰۰ وات است.

تایمر این بخارپز را می توان تا ۴۰ دقیقه تنظیم کرد. جنس ظرف این بخارپزپلاستیک است ونمایشگر LEDدارد. چراغ نشانگر و تایمر این محصول نیز می تواند وضعیت پخت غذاها را با کاربران به اشتراک بگذارد. این محصول آمادگی طبخ غذا را برای ۱۲ نفر دارد. با وجود این بخارپز، خیالتان از بابت مهمانی دادن برای افرادی که روی سلامت غذای خود حساسند نیز راحت می شود.

بخارپز تکنو مدل TE_251(قیمت حدودی:3 میلیون تومان)

بخارپز تکنو

بخارپز تکنو با ابعاد۲۲۰x۲۱۰x۳۰۰ سانتی‌متر و وزن۲.۱۷ گرم طراحی شده است. جنس بدنه این بخارپز از پلاستیک و فلز است و ظرفیتی برابر با ۱۰ لیتردارد. حداکثر توان مصرفی این بخارپز حدود۷۰۰ وات است.

این بخارپز دارای دستگاه نمایش وضعیت و چراغ نشانگر است و تایمر هم دارد.این دستگاه ظرفیت تولید غذا برای ۸ نفر را دارد و می تواند برای یک خانواده پر جمعیت یا برای پذیرایی از مهمانها مناسب باشد.

بخارپز فلر مدل SC 87(قیمت حدودی: 3 میلیون و 800 هزار تومان)

بخارپز فلر

همزمان که به میانه فهرست بخارپزها رسیدیم، قیمت ها نیز به حالت میانه رسیده اند.ابعاد این بخارپز۳۰×۲۰×۱۸ سانتی‌متر و وزن آن ۳۰۰۰ گرم است. جنس بدنه این بخارپز پلاستیک و ظرفیت آن برابر با ۹ لیتر است. حداکثر توان مصرفی این بخارپز۸۰۰ وات است.

این بخارپز دارای تایمر دیجیتالی است و جنس ظرف ان پلاستیکی است. این بخارپز، دارای نشانگر وضعیت است و می توان از طریق تایمرنحوه پخت غذاها را کنترل کرد. این بخارپز توان آماده کردن غذا برای ده نفر را دارد.

بخارپز تفال Steam Cuisine (قیمت حدودی: 6 میلیون و پانصد هزار تومان)

بخارپز تفال

برند شناخته شده تفال را می توان یکی از محبوب ترین برندها برای افرادی دانست که حاضرند برای خرید لوازم خانگی دلخواه خود هزینه کنند. ابعاد این بخارپز ۲۲۰ × ۳۲۰ × ۵۵۰ سانتی‌متر است و وزنی برابر با ۴.۵ گرم دارد. ظرفیت بخارپز تفال برابر با ۱.۱ لیتر و حداکثر توان مصرفی۲۰۰۰ وات است. این دستگاه را می توان از طریق تایمر کنترل کرد و دارای ۳ ظرف و طبقات توری متحرک است. همچنین این بخارپز، ظرف مخصوص پخت برنج و ماهی دارد و می توان برای پخت بهتر به آن آب اضافه کرد.

نظرات
پربازدیدترین خبرها