بهترین ماشین ظرفشویی با بودجه تا ۲۰ میلیون

ماشین ظرفشویی های موجود در بازار تنوع بالایی دارند. برای خرید ماشین لباسشویی های تا مرز ۲۰ میلیون تومان می توانید از فهرست شش گانه ماشین ظرفشویی ها بازدید کنید.

شناسه خبر: ۳۴۶۷۳۷
بهترین ماشین ظرفشویی با بودجه تا 20 میلیون

راهنماتو -برای بسیاری از خانمهای خانه دار، هیچ تصویری کابوس وار تر از دیدن انبوه ظرفهای شسته نشده نیست. به خصوص بعد از رفتن مهمان ها و خستگی ناشی از پذیرایی از مهمانها. بله می دانم که این روزها خیلی از آقایان نیز در کارهای خانه کمک می کنند و اصلا کار خانه زنانه و مردانه ندارد با این وجود انتخاب ماشین ظرفشویی مناسب خانواده نیاز به تجربه و انتخاب خانم خانه دارد.

به گزارش راهنماتو ، بسیاری از افراد حاضرند ساعت ها مهمان داری و آشپزی کنند اما ظرف شستن را بیخیال شوند. البته با توجه به قیمت بالای لوازم خانگی که به لطف قیمت دلار، لحظه به لحظه بالاتر هم می رود، شاید افراد با دیدن قیمت ها تصمیم بگیرند خودشان ظرف ها را بشویند و به فکر جیبشان باشند. اما اگر شما هم از افرادی هستید که تصمیم گرفته اید ماشین ظرفشویی بخرید و حاضرید هزینه کنید، این فهرست شش گانه را مرور کنید:

ماشین ظرفشویی الگانس مدل WQP6(قیمت حدودی: 14 میلیون و پانصد هزار تومان)

ماشین لباسشویی الگانس

فهرستمان را از ارزان ترین ماشین لباسشویی شروع می کنیم. ماشین ظرفشویی الگانس، با میزان مصرف انرژی+A وارد بازار شده است. این ماشین لباسشویی یک عدد سبد دارد و جایگاه نگهداری ظروف در این ماشین، در قفسه بالا قرار دارد.

این ماشین ظرفشویی مجهز به سیستم ایمنی قفل کودک است و امکاناتی از جمله وان و جکوزی دارد. نمایشگر درج شده روی این محصول، تعداد برنامه های شست‌وشو را نمایش می دهد و ارتفاع ۴۴ سانتی‌متری این محصول کمک می کند که در خانه های نقلی و کم جا نیز به راحتی قابل استفاده باشد.

این نوع ماشین ظرفشویی الگانس، مدل رومیزی است و پهنای ۵۵ سانتی متری دارد. ظرفیت این محصول ۶ لیتر است وعمق۵۰ سانتی‌متری دارد. از دیگر ویژگی‌های این ماشین ظرفشویی می توان به برنامه تعویق و (Delay Time) عیب یاب خودکار اشاره کرد. این ماشین ظرفشویی توانایی استرلیزه کردن ظرف ها حین شست و شو در دمای ۸۰ درجه را نیز دارد.

ماشین ظرفشویی رومیزی مایدیا (قیمت حدودی: 16 میلیون و پانصد هزار تومان)

ماشین ظرفشویی رومیزی میدیا

یک ماشین ظرفشویی دیگر که مناسب خانه های نه چندان بزرگ است، ماشین ظرفشویی رومیزی مایدیا است. میزان مصرف انرژی این محصول A+است. این ماشین ظرفشویی یک عدد سبد دارد و از امکانات ویژه ای مانند شروع با تأخیر نیز برخوردار است. از دیگر امکانات این محصول می توان به وان و جکوزی اشاره کرد.

وجود نمایشگر در این محصول، به تنظیم برنامه های شستشو کمک می کند. تعداد برنامه های شست‌وشو در این ماشین ظرفشویی۷ عدد است. ارتفاع این ماشین ظرفشویی برابر با ۴۳۰ سانتی‌متر و متوسط میزان مصرف آب در هر بار شست و شو۶.۵ لیتر است.

پهنای این ماشین ظرفشویی ۵۵۰سانتی متر است. ظرفیت این ماشین ظرفشویی برابر با ۶ لیتر و عمق آن ۵۰۰ سانتی‌متر است. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به قابلیت شست‌وشوی تاخیری تا ۲۴ ساعت و سیستم تمیز کننده SelfCleanاشاره کرد.

ماشین ظرفشویی ای اف جی(قیمت حدودی: 17 میلیون و 300 هزار تومان)

ماشین لباسشویی ام اف جی

ارتفاع این ماشین لباسشویی برابر با ۸۵ سانتی‌متر است و ابعادی بزرگتر از نمونه ماشین های قبلی دارد. از ویژگی‌های این ماتشین ظرفشویی می توان به درجه انرژی A-و جنس بدنه فولاد ضد زنگ اشاره کرد. عمق این ماشین ظرفشویی حدود۶۰ سانتی‌متر و ظرفیت آن برابر با ۱۴ لیتر است.

پهنای این ماشین ظرفشویی ۶۰ سانتی متر و تعداد برنامه های شست‌وشو۶ عدد است. این ماشین ظرفشویی سه عدد سبد دارد و برای

۱۴ نفر ظرفیت دارد. بر اساس این اطلاعات می توان گفت که اگر مهمان داشته باشید، با این ماشین لباسشویی خیالتان از همه چیز راحت خواهد بود.

ماشین ظرفشویی سام مدل DW-180(قیمت حدودی:17 میلیون و 900 هزار تومان)

ماشین ظرفشویی سام

ارتفاع این ماشین ظرفشویی ۸۴۵ سانتی‌متر و عمق آن۶۰۰ سانتی‌متر و ظرفیت آن۱۴ لیتر و پهنای آن ۸۹۵ لیتر است. نوع ماشین ظرفشویی ایستاده است و میزان نمودار مصرف انرژی آن ++A است. این ماشین ظرفشویی امکاناتی از جمله وان و جکوزی هم دارد و مدل ایستاده است.

ابن ماشین ظرفشویی دارای نمایشگر است و امکانات ویژه ای از جمله شروع با تاخیر دارد. تعداد سبدهای این ماشین ظرفشویی سه عدد است و می تواند برای ظروف ۱۴ نفر جوابگو باشد.

ماشین ظرفشویی پاکشوما مدلMDF (قیمت حدودی: 18 میلیون و 260 هزار تومان)

ماشین ظرفشویی پاکشوما

این ماشین ظرفشویی ۸ عدد برنامه شست‌وشو دارد و تعداد سبدهای آن سه عدد است. جایگاه نگهداری ظروف در این ماشین ظرفشویی در قفسه بالا است و از سیستم ایمنی قفل کودک نیز برخوردار است. این ماشین ظرفشویی امکان شست‌وشوی میوه و سبزی را نیز دارد.

وجود نمایشگر در این ماشین ظرفشویی برای نشان دادن وضعیت شستشو یک امتیاز مثبت است و از نمودار مصرف انرژی A++ نیز برخوردار است. ارتفاع این ماشین ظرفشویی حدود ۸۵ سانتی‌متر و پهنای آن۶۰ سانتی متر است. ظرفیت این ماشین ظرفشویی۱۵ لیتر است و عمق آن ۶۰ سانتی‌متر است.

سایر ویژگی‌های این ماشین ظرفشویی شامل سیستم تاخیر در زمان شستشو تا ۲۴ ساعت است و ظرفیت این ماشین ظرفشویی هم تا

۱۵ نفر خواهد بود.

ماشین ظرفشویی امرسان (قیمت حدودی: 18 میلیون و چهارصد هزار تومان)

ماشین ظرفشویی امرسان

نمودار مصرف انرژی این ماشین ظرفشویی++A و تعداد سبدهای این ماشین ظرفشویی سه عدد است. این ماشین ظرفشویی دکمه های لمسی دارد و مثل سایر ماشین ظرفشویی های فهرست من به سیستم ایمنی قفل کودک نیز مجهز است.

از دیگر امکانات ویژه این ماشین ظرفشویی می توان به امکان شستشوی خودکار، شستشوی ظروف حساس و شست‌وشوی سریع اشاره کرد. این ماشین ظرفشویی برنامه های دیگری از جمله شست‌وشوی با دمای بالا وبرنامه بخارشو نیز دارد. تعداد برنامه های شست‌وشو در این ماشین ظرفشویی ۶ برنامه است و ارتفاع۸۵۰ سانتی‌متری و پهنای۶۰۰ سانتی متری دارد.

ظرفیت این ماشین ۱۴ لیتر و عمق آن۶۰۰ سانتی‌متر است. این ماشین ظرفشویی دارای برنامه شستشوی میوه و سبزیجات است و قابلیت های جانبی دیگری مانند تنظیم ارتفاع و شروع با تاخیر شستشو نیز دارد.ظرفیت این ماشین ظرفشویی ۱۴ نفر است.

نظرات
پربازدیدترین خبرها