راهنمای خرید اجاق گاز سه شعله صفحه ای تا ۳ میلیون

اجاث گازهای صفحه ای یا رومیزی به علت کوچک تر شدن خانه ها و شرایط زندگی مینی مالیستی بسیار محبوب شده اند. به فهرست ۵گانه احاقها نگاه کنید.

شناسه خبر: ۳۴۶۷۶۶
راهنمای خرید اجاق گاز سه شعله صفحه ای تا 3 میلیون

راهنماتو- اجاق گازهای سه شعله ای برای خانه های کوچک و نقلی کاربرد زیادی دارند. فرقی ندارد مجردی زندگی کنید یا یک زوج جوان باشید، در هر شرایطی، اجاق گازهای سه شعله و رومیزی کاربرد زیادی در طراحی داخلی خانه های کوچک دارند.

به گزارش راهنماتو، اجاق های رومیزی دو دسته اند: اجاق های برقی و اجاق های گازی. اگرچه وضعیت فشار گاز در زمستان فعلی چندان تعریفی ندارد و بسیار ضعیف شده، اما باز هم اجاقهای گازی طرفداران بیشتری از اجاقهای برقی در بازار دارند. به همین دلیل هم فهرستی پنج گانه از اجاقهای رومیزی موجود در بازار را گلچین کردم که به لحاظ کیفیت و قیمت در شرایط معتدل و قابل قبولی قرار دارند.

اجاق گاز صفحه ای رینوزیت استار(قیمت حدودی: یک میلیون و 500 هزار تومان)

اجاق صفحه ای رینوزیت

این اجاق گاز که ارزان قیمت ترین اجاق در فهرست ما است، درابعادی کاملا مینیمال:۷۹x۳۸x۱۰ سانتی‌متر، طراحی شده است. جنس شبکه این اجاق گاز، چدنی M۵ است ولی متاسفانه فاقد سیستم ایمنی است. جنس صفحه این اجاق گاز، شیشه ای است و از گاز شهری تغذیه می کند. فندک این اجاق گاز، اتوماتیک است و با سه عدد شعله برای خریدارانی که به دنبال یک اجاق گاز مینیمال می گردند، مناسب است. با توجه به قیمت پایین تر این گاز نسبت به سایر مدل های اجاق گاز موجود در بازار، می توان گفت این محصول از پرفروشهای باکیفیت در بازار است.

اجاق گاز صفحه ای آذرلوکس(قیمت حدودی: 2 میلیون تومان)

آذرلوکس

یکی از مهمترین مزیت های این گاز نسبت به اجاق گاز قبلی، مجهز بودن این گاز به ترموکوبل است. چون در صورتی که به عنوان گاز شبکه قطع شده و مجددا برگشت داده شود از تجمع گاز و خطر آتش سوزی و انفجار جلوگیری می شود. منبع انرژی این اجاق ، گاز شهری است.

مدل طراحی این اجاق گاز، فندک اتوماتیک است و از کابل برق نیز برخوردار است. ابزار روشنایی این اجاق گاز، جرقه زن و رده مصرف انرژی B است. جنس صفحه این اجاق گاز شیشه ای است. ابعاد۵.۵×۳۹×۸۰ سانتی‌متری این اجاق گاز برای خانه های نقلی کاملا مناسب است. طول این گاز۸۰ سانتی متر است و نوع شیشه به کار رفته در این اجاق گاز از نوع ضدخش ۸میل سکوریت مقاوم تا ۷۰۰درجه سانتیگراد است. جنس شبکه این اجاق گاز نیز از چدن با لعاب درجه یک است.

اجاق گاز صفحه ای جیلارد(قیمت حدودی: 2 میلیون و صد هزار تومان)

اجاق گاز

یکی از مهمترن نکات درباره ایمنی این اجاق گاز، وجود ترموکوپل است، همچنین این اجاق گاز دارای جرقه زن و سیم جرقه زن نسوز و مقاوم در برابر حرارت بالا است. جنس صفحه این اجاق گاز شیشه ای است و به شکل فندک اتوماتیک طراحی شده است.

ابزار روشنایی این اجاق گاز، جرقه زن است و منبع انرژی خود را از طریق گاز شهری تامین می کند. طول گاز۷۴ سانتی متر و ابعاد آن ۷۴x۴۰ سانتی‌متر است. نوع شیشه به کار رفته در این اجاق گاز، شیشه سکوریت نشکن مقاوم به حرارت است و از سیستم ایمنی ترموکوپل نیز برخوردار است. جنس شبکه این گوشی چدنی است.

اجاق گاز صفحه ای زرتوس مدل (قیمت حدودی: 2 میلیون و سیصد هزار تومان)

زرتوس

این اجاق گاز در ابعاد۷۰x۳۰x۲۰ سانتی‌متر طراحی شده و منبع انرژی خود را از طریق گاز شهری تامین می کند. مدل طراحی این اجاق گاز، فندک اتوماتیک است و جنس صفحه نیز استیل است. جنس شبکه این اجاق گاز، چدنی و طول گاز۷۰ سانتی متر است. این اجاق گاز از سیستم ایمنی بسیار بالایی برخوردار است و مجهز به ترموکوبل فوق سریع است. کیفیت جنس این اجاق گاز به اضافه طراحی و ابعاد مناسب باعث می شود که ما با یک محصول با ارزش خرید بالا در بازار اجاق گازهای صفحه ای رو به رو باشیم.

اجاق گاز صفحه ای اخوان(قیمت حدودی: 2 میلیون و نهصد هزار تومان)

اجاق گاز اخوان

طول این گاز۷۳ سانتی متر است و نسبت به گازهای قبلی کمی بزرگ تر است. مدل طراحی این گاز بر اساس فندک اتوماتیک است و رده مصرف انرژی این اجاق گاز A است. جنس صفحه این اجاق گاز شیشه ای است و در ابعاد۷۳x۴۳x۵ سانتی‌متر طراحی شده است.

نوع شیشه این اجاق گاز، شیشه سکوریت نشکن و مقاوم به حرارت است و سیستم ایمنی ترموکوپل نیز دارد. جنس شبکه این اجاق گاز چدنی است.برند اخوان را می توان از شناخته شده ترین برندهای موجود در بازار اجاق گازهای رومیزی دانست. این مدل اجاق گاز نیز کاملا مناسب خانه های نقلی است و کیفیت بالایی نیز دارد.

نظرات
پربازدیدترین خبرها