بهترین مایع ظرفشویی سازگار با پوست های حساس

اگر شما هم به دنبال یک مایع ظرفشویی مناسب برای پوست های حساس می گردید، خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد می کنیم.

شناسه خبر: ۳۴۶۸۱۰
بهترین مایع ظرفشویی سازگار با پوست های حساس

راهنماتو- اکثر مردم ظرف شستن را دوست ندارند. این بی علاقگی زمانی که پوست حساسی داشته باشیم، حتی می تواند به تنفر نیز تبدیل شود. البته اکنون ماشین ظرفشویی جای ظرف شستن دستی را در اکثر خانه ها گرفته است. اما خیلی از ما نیز ممکن است هنوز ماشین ظرفشویی نداشته باشیم و یا ظروفی داشته باشیم که قابل شستشو در ماشین ظرفشویی نباشند.

به گزارش راهنماتو، دروغ نیست اگر بگوییم خیلی از آنهایی که ماشین ظرفشویی دارند هم گاهی اوقات با دست ظرف می شویند. مثل مواقعی که عجله دارند و فرصت روشن کردن ماشین لباسشویی را ندارند و یا تعداد کمی ظرف برای شستشو دارند. ما در این مطلب ده مایع ظرفشویی مناسب برای پوست حساس را بررسی خواهیم کرد. اگر شما هم به دنبال یک مایع ظرفشویی مناسب برای پوست های حساس می گردید، خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد می کنیم:

1- مایع ظرفشویی خاکستر مدل پنج در یک حجم 2750 گرم (قیمت: 115,000 تومان)

این مایع ظرفشویی حاوی گلیسیرین بوده و با فرمولاسیون جدید خود نرم کنندگی بیشتری برای پوست دست به ارمغان می آورد. بسیاری از افراد تاکنون بدون دستکش از این محصول استفاده کرده و هیچ گونه عارضه پوستی را گزارش نکرده اند. این محصول فاقد سود سوزآور، پتاس، قلیاهای قوی و نگهدارنده مضر پارابن و حاوی گلیسیرین می باشد. برخورداری از روغن نارگیل به حفاظت از پوست دست کمک می کند. این محصول علاوه بر حفاظت از پوست، با غلظت و قدرت پاک‌کنندگی بیشتر خود چربی ها و مواد غذایی باقی مانده بر روی ظروف را بخوبی پاکسازی می کند و هیچ گونه اثری از آنها بر روی ظروف باقی نمی گذارد. این مایع ظرفشویی فاقد رایحه می باشد.

مایع ظرفشویی خاکستر مدل پنج در یک حجم 2750 گرم

2- مایع ظرفشویی خاکستر مدل White حجم 2750 گرم (قیمت: 125,000 تومان)

این محصول حاوی گلیسیرین و فاقد سود سوزآور، پتاس و پارابن بوده و برای افراد با پوست حساس مناسب می باشد. این محصول دارای خاصیت نرم کنندگی پوست دست بوده و امکان شستشوی ظروف بدون دستکش را فراهم می کند. از ویژگی های آن می توان به قدرت پاک کنندگی بالا و درخشان کنندگی ظروف اشاره کرد. این محصول فاقد رایحه می باشد.

مایع ظرفشویی خاکستر مدل White حجم 2750 گرم

3- مایع ظرفشویی دورتو مدل بری 3750 گرم (قیمت: 133,000 تومان)

این مایع ظرفشویی با برخورداری از فرمولاسیون منحصر به فرد با پوست های حساس سازگار می باشد. این محصول با خاصیت چربی زدایی، از بین برندگی بوی بد ظروف، لکه زدایی و رایحه لیمو ارائه می شود. استفاده از جوش شیرین در تولید این محصول به از بین بردن هر چه بیشتر بوی بد و چربی کمک زیادی می کند.

مایع ظرفشویی دورتو مدل بری 3750 گرم

4- مایع ظرفشویی اردیبهشت مدل پرتقال و لیمو حجم یک لیتر (قیمت: 26,000 تومان)

این مایع ظرفشویی دارای دو رایحه پرتقال و لیمو می باشد. هر دو این مدل ها با برخورداری از گلیسیرین از خشکی پوست دست جلوگیری کرده و لکه های سخت موجود بر روی ظروف و بوی نامطبوع آنها را به آسانی از بین می برند. علاوه بر این ظروف را بخوبی درخشان و براق می کنند.

مایع ظرفشویی اردیبهشت مدل پرتقال و لیمو حجم یک لیتر

5- مایع ظرفشویی ایکو مویست مدل Blue حجم 3750 میلی لیتر (قیمت: 125,000 تومان)

این محصول حاوی گلیسیرین و مواد مرطوب کننده پوست و فاقد مواد شیمیایی مضر برای پوست می باشد. این مایع ظرفشویی حاوی عصاره آلوئه ورا بوده و قادر است بخوبی ظروف را تمیز و چربی زدایی کند.

مایع ظرفشویی ایکو مویست مدل Blue حجم 3750 میلی لیتر

6- مایع ظرفشویی اکو واش مدل شفاف حجم 2 لیتر (قیمت: 107,000 تومان)

در ساخت این مایع ظرفشویی از رنگ، عطر مصنوعی و مواد شیمیایی مضر مانند پارابن ، فرمالین، EDTA ، فسفات، دی اکسان، بازهای معدنی قلیاهای قوی مانند سود، پتاس و مواد نگهدارنده حساسیت زا استفاده نشده است و کاملا با پوست دست سازگار است. از دیگر قابلیت های این محصول می توان به قدرت پاک کنندگی بالا و از بین بردن قوی چربی ها، جلوگیری از ایجاد خشکی و خارش پوست و لطافت و نرمی پوست دست اشاره کرد.

مایع ظرفشویی اکو واش مدل شفاف حجم 2 لیتر

7- مایع ظرفشویی ذغالی راپیدو مدل Pomegranate حجم 3000 میلی لیتر (قیمت: 86,000 تومان)

این مایع ظرفشویی با فرمولاسیون جدید خود سازگاری با پوست دست را به ارمغان آورده و از بروز حساسیت و اگزما جلوگیری می کند. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به خاصیت کف کنندگی، تمیزکنندگی، براق کنندگی، لکه زدایی و چربی زدایی فوق العاده آن اشاره کرد. این محصول دارای رایحه انار می باشد.

مایع ظرفشویی ذغالی راپیدو مدل Pomegranate حجم 3000 میلی لیتر

8- مایع ظرفشویی اِم سی مدل توت فرنگی وزن 4000 گرم (قیمت: 118,000 تومان)

این محصول داری فرمول ویژه ای جهت محافظت از پوست دست بوده و از ایجاد حساسیت های پوستی جلوگیری می کند. از دیگر قابلیت های این مایع ظرفشویی می توان به قدرت برطرف کنندگی قوی لکه ها و بوی بد ظروف، لکه زدایی و چربی زدایی اشاره کرد. این محصول حاوی رایحه توت فرنگی می باشد.

مایع ظرفشویی اِم سی مدل توت فرنگی وزن 4000 گرم

9- مایع ظرفشویی مهرتاش مدل بلوبری حجم 3750 میلی لیتر (قیمت: 98,000 تومان)

این مایع ظرفشویی حاوی ویتامین E بوده و از بروز حساسیت پوستی جلوگیری می کند. مواد تشکیل دهنده آن کاملا گیاهی بوده از روغن های طبیعی نظیر روغن کرچک تشکیل شده است. علاوه بر این دارای قابلیت چربی زدایی و پاک کنندگی قوی نیز می باشد و به دلیل برخورداری از قابلیت کنترل کف، از هدر رفتن آب جلوگیری می کند.

مایع ظرفشویی مهرتاش مدل بلوبری حجم 3750 میلی لیتر

10- مایع ظرفشویی کلینیش مدل Lime وزن 1000 گرم (قیمت: 32,000 تومان)

این محصول حاوی فرمولاسیون سازگار با پوست دست بوده و از ایجاد حساسیت پوستی جلوگیری می کند. از ویژگی های آن می توان به تمیز کنندگی، سفید کنندگی، براق کنندگی، لکه زدایی و چربی زدایی بالا اشاره کرد. این مایع ظرفشویی دارای رایحه لیمو می باشد.

مایع ظرفشویی کلینیش مدل Lime وزن 1000 گرم

نظرات
پربازدیدترین خبرها