راهنمای خرید مایع مخصوص شستشوی لباس مشکی

اگر به دنبال یک شوینده مناسب برای شستشوی لباس مشکی خود می گردید، پیشنهاد می کنیم این مطلب را مطالعه نمایید.

شناسه خبر: ۳۴۶۸۶۵
راهنمای خرید مایع مخصوص شستشوی لباس مشکی

راهنماتو- رنگ مشکی همیشه شیک است و از مد نمی افتد. همه ما تعدادی لباس مشکی درون کمد خود داریم. هیچ چیز آزار دهنده تر از بور شدن یا کمرنگ شدن لباس مشکی دوست داشتنیمان نیست. برای جلوگیری از این اتفاق باید به دنبال یک محصول مناسب برای شستشوی لباس خود باشید. شستن یک لباس تیره علاوه بر پاکسازی آلودگی و زباله از سطح آن، به تدریج رنگ مشکی لباس را نیز از بین می برد.

به گزارش راهنماتو، شوینده‌هایی که برای شستشوی لباس های تیره طراحی شده اند، حاوی مواد شیمیایی هستند که این فرآیند را کند می کنند. اگر به دنبال جلوگیری از رنگ و رو رفتن لباس های مشکی خود هستید، باید یک شوینده مناسب برای این کار انتخاب کنید. اگر به دنبال یک شوینده مناسب برای شستشوی لباس مشکی خود می گردید، پیشنهاد می کنیم این مطلب را مطالعه نمایید. ما در اینجا به بررسی ده مایع لباسشویی برتر و پرفروش مخصوص شستشوی لباس های مشکی پرداخته ایم:

1- مایع ماشین لباسشویی کامفورت مدل لباس‌های مشکی و تیره وزن 2.7 کيلوگرم (قیمت: 125,000 تومان)

مایع لباسشویی کامفورت با برخورداری از تکنولوژی Pro-fiber از الیاف لباس های مشکی محافظت می کند و ضمن بازیابی رنگ آنها از کمرنگ شدن آنها نیز جلوگیری می کند. این محصول از پرز شدگی و فرسودگی لباس ها جلوگیری کرده، رایحه ای مطبوع دارد و به ماشین لباسشویی هیچ گونه آسیبی نمی رساند. مایع ماشین لباسشویی کامفورت مدل لباس‌های مشکی در دو مدل 2.7 کیلوگرمی و 1.1 کیلوگرمی طراحی شده است. مدل 1.1 کیلوگرمی در حال حاضر با قیمت 52,500 تومان به فروش می رسد.

مایع ماشین لباسشویی کامفورت مدل لباس‌های مشکی و تیره وزن 2.7 کيلوگرم

2- مایع مشکین شوی هوم کر مدل Extra Black Care حجم 1000 میلی لیتر (قیمت 46,000 تومان)

این مایع لباسشویی با فرمولاسیون ویژه خود به راحتی آلودگی را از روی لباس ها پاک کرده و به بافت و رنگ پارچه آسیبی نمی زند. از ویژگی های این محصول می توان به جلوگیری از ایجاد سفیدک، تثبیت رنگ مشکی لباس ها، طول عمر لباس های تیره و محافظت از بافت پارچه اشاره کرد. مایع مشکین شوی هوم کر هم بصورت دستی و هم در ماشین لباسشویی قابل استفاده است. این محصول از ایجاد الکتریسیته ساکن بر روی لباس ها جلوگیری کرده و سبب نرمی و لطافت و اتوکشی آسان لباس های تیره و مشکی شما خواهد شد. علاوه بر این، به بافت لباس ها در شستشوی مکرر آسیب نزده و از کهنگی و کمرنگ شده آنها جلوگیری می کند.

مایع مشکین شوی هوم کر مدل Extra Black Care حجم 1000 میلی لیتر

3- مایع لباسشویی HD مخصوص لباس تیره سافتلن مدل Black General حجم ۲ لیتر (قیمت: 73,000 تومان)

همانطور که می دانید، بهتر است لباس های تیره در آب سرد شستشو شوند. مایع لباسشویی HD مخصوص لباس تیره سافتلن به راحتی در آب سرد حل شده و از سفیدک زدن لباس ها جلوگیری می کند. علاوه بر این، هیچ گونه آسیبی به ماشین لباسشویی نمی رساند. این محصول لکه های موجود بر روی لباس را به آسانی پاک کرده و با برخورداری از آنزیم های خاص خود، به اتوکشی آسان لباس ها کمک می کند.

 مایع لباسشویی HD مخصوص لباس تیره سافتلن مدل Black General حجم ۲ لیتر

4- مایع لباسشویی تست مدل 2in1 حجم 3000 میلی لیتر (قیمت: 139,000 تومان)

این مایع لباسشویی دارای رایحه گل های بهاری بوده و با خاصیت لکه زدایی و چربی زدایی و قدرت پاک کنندگی بالا ارائه می شود. یکی از فناوری های جالب این محصول تکنولوژی آهنربایی برای جذب آلودگی البسه می باشد.

مایع لباسشویی تست مدل 2in1 حجم 3000 میلی لیتر

5- مایع لباسشویی مشکین شوی ایکومویست - 1 کیلوگرم (قیمت: 63,000 تومان)

این محصول با خاصیت نرم کنندگی، اتوکشی آسان لباس ها، حفظ رنگ لباس های تیره و عدم آسیب رسانی به آنها ارائه می شود.

مایع لباسشویی مشکین شوی ایکومویست - 1 کیلوگرم

6- مایع لباسشویی مشکین شوی نویتکس مدل All Darks وزن 1350 گرم (قیمت: 59,000 تومان)

این مایع لباسشویی از تکنولوژی Odour guard جهت خنثی سازی بوی نامطبوع البسه بهره می برد و قادر است لباس های تیره شما را در کمترین زمان و با مصرف کمترین میزان آب و انرژی شستشو دهد. همچنین با انواع ماشین لباسشویی سازگار بوده و از رنگ و الیاف پارچه های تیره و مشکی بخوبی محافظت می کند. این محصول هم در ماشین لباسشویی و هم به صورت دستی قابل استفاده است.

مایع لباسشویی مشکین شوی نویتکس مدل All Darks وزن 1350 گرم

7- مایع مشکین شوی راپیدو مدل Turbo مقدار 1500 گرم (قیمت: 76,500 تومان)

این مایع لباسشویی با خاصیت لکه زدایی قوی و حفظ رنگ لباس های تیره ارائه می شود و برای شستشو با استفاده از دست و لباسشویی قابل استفاده است.

مایع مشکین شوی راپیدو مدل Turbo مقدار 1500 گرم

8- مایع لباسشویی اکتیو مخصوص لباس های تیره حجم 2500 گرم (قیمت: 90,000 تومان)

این محصول با برخورداری از قدرت پاک کنندگی بالا بدون آسیب رساندن به الیاف و بافت پارچه تمام آلودگی های لباس را از بین می برد. در ترکیبات این مایع لباسشویی از نرم کننده استفاده شده است، این ماده از ایجاد الکتریسیته ساکن جلوگیری کرده و اتوکشی لباس ها را آسان می کند. مایع لباسشویی مخصوص لباس های تیره اکتیو در سه حجم 1000 ،1500 و 2500 میلی‌لیتری عرضه می شود.

مایع لباسشویی اکتیو مخصوص لباس های تیره حجم 2500 گرم

9- مایع لباسشویی مشکین شوی پرسیل مقدار 2.7 کیلوگرم (قیمت: 140,000 تومان)

این مایع لباسشویی با برخورداری از تکنولوژی سه بعدی لباس ها را کاملا تمیز کرده و بافت و رنگ مشکی آنها را حفظ می کند. این محصول به صرفه با رایحه ماندگار گل های بهاری، کیفیت بالا و خاصیت لکه زدایی و چربی زدایی قوی ارائه می شود.

مایع لباسشویی مشکین شوی پرسیل مقدار 2.7 کیلوگرم

10- مایع لباسشویی مشکین شوی تاژ Double Power حاوی کراتین 2.7 کیلوگرمی (قیمت: 129,000 تومان)

این محصول محافظ و تثبیت کننده‌ی رنگ لباس‌های مشکی و تیره و حاوی نرم کننده می باشد و برای استفاده در ماشین لباسشویی طراحی شده است. علاوه بر این، دارای خاصیت لکه زدایی قوی بوده و بافت و رنگ لباس های مشکی را حفظ می کند.

مایع لباسشویی مشکین شوی تاژ Double Power حاوی کراتین 2.7 کیلوگرمی

نظرات
پربازدیدترین خبرها