راهنمای خرید بهترین صابون بچه ایرانی و خارجی

در این مطلب قصد داریم ده صابون بچه پرفروش و برتر بازار را به شما معرفی کنیم

شناسه خبر: ۳۴۷۰۶۶
راهنمای خرید بهترین صابون بچه ایرانی و خارجی

راهنماتو- آیا به دنبال بهترین صابون برای شستشوی بدن فرزند دلبندتان می گردید؟ همانطور که می دانید، کودکان و نوزادان پوست بسیار لطیفی دارند. پوست نوزادان حدود 30 درصد نازک تر از پوست افراد بزرگسال است، بنابراین انتخاب یک شوینده مناسب برای آنها از اهمیت بالایی برخوردار است و استفاده از شوینده های مخصوص بزرگسالان برای آنها به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

به گزارش راهنماتو، برای شستشوی بدن کودکان و نوزادان باید محصول را خریداری کنید که به حفظ تعادل PH طبیعی پوست کودک و حفظ لایه محافظ پوست او کمک کند و حتما مخصوص کودکان باشد. همیشه به مشخصات موجود بر روی برچسب محصول توجه کنید؛ لوازم بهداشتی کودکان باید عاری از هر گونه الکل باشند، در ساخت آنها از مقدار کمی عطر استفاده شده باشد و یا فاقد عطر باشد. اگر کودکتان پوست حساسی دارد و یا به اگزما مبتلا است، حتما محصولی را انتخاب کنید که عاری از هر گونه عطر باشد. عطر می تواند منجر به تحریک پوست افراد مستعد حساسیت شود. ما در این مطلب قصد داریم ده صابون بچه پرفروش و برتر بازار را به شما معرفی کنیم:

1- صابون کودک چیکو مدل بدون پارافین وزن 100 گرم (قیمت: 100,000 تومان)

این صابون یک تمیز کننده ملایم بوده و با حساس ترین پوست ها سازگار است. این محصول فاقد SLS ،SLES، پارابن، الکل و رنگ بوده و با رایحه ای دلپذیر از پودر تالک تازه، خواص تغذیه ای مناسب و فرمولاسیون بدون اشک پوست لطیف کودک شما را پاکسازی می کند. صابون کودک چیکو محصول کشور ایتالیا است.

صابون کودک چیکو مدل بدون پارافین وزن 100 گرم

2- صابون بچه چیکو مدل C10398 وزن 100 گرم (قیمت: 144,000 تومان)

این صابون دارای 81% منشاء گیاهی از جمله گلیسیرین بوده و نرمی و لطافت را برای پوست دست، بدن و صورت نوزادان از بدو تولد به ارمغان می آورد. این محصول فاقد پارابن، الکل، رنگ، SLS و SLES و دارای PH خنثی می باشد.

صابون بچه چیکو مدل C10398 وزن 100 گرم

3- صابون بچه فیروز مدل Milk Protein مقدار 75 گرم (قیمت: 20,000 تومان)

صابون بچه فیروز حاوی پروتئین شیر، موم زنبور عسل و فرمولاسیونی بسیار ملایم با قدرت پاک‌کنندگی و نرم‌کنندگی مطلوب بوده و از خشکی پوست جلوگیری می کند. این محصول شادابی و طراوت پوست را حفظ کرده، بخوبی کف می کند و از ایجاد حساسیت جلوگیری می کند. بزرگسالان با پوست خشک و حساس نیز می توانند از این صابون استفاده کنند.

صابون بچه فیروز مدل Milk Protein مقدار 75 گرم

4- صابون کودک جانسون مدل Jo210 وزن 100 گرم (قیمت: 35,000 تومان)

این صابون با برخورداری از پروتئین شیر، ویتامین E و فرمولاسیون کاملا ملایم به افزایش نرمی و لطافت پوست کمک کرده و از ایجاد سوزش و خارش کاملا جلوگیری می کند. این محصول فاقد ماده مضر پارابن بوده و توسط متخصصین پوست به عنوان یک محصول ضد آلرژی و حساسیت تایید شده است. این صابون محصول کشور امریکا می باشد.

 صابون کودک جانسون مدل Jo210 وزن 100 گرم

5- صابون بچه اژه مدل گلیسیرنه وزن 100گرم (قیمت: 28,000 تومان)

در فرمولاسیون صابون بچه اژه مدل گلیسیرنه به جای استفاده از رنگ های مصنوعی آلرژی زا از رنگ طبیعی استفاده شده است. این صابون از PH سازگار با پوست کودک استفاده می کند و از ایجاد هر گونه آلرژی و حساسیت پوستی در کودک دلبند شما جلوگیری می کند. لانولین موجود در ترکیب این صابون همانند لایه ای محافظ از پوست کودک در برابر عوامل شیمیایی و محیطی مراقبت می کند. علاوه بر این سوختگی های ناشی از عرق و ادرار را التیام می بخشد. این صابون محصول کشور ایران می باشد.

صابون بچه اژه مدل گلیسیرنه وزن 100گرم

6- پن مخصوص کودکان هیدرودرم مدل Safe And Pure وزن 100 گرم (قیمت: 53,000 تومان)

پن مخصوص کودکان هیدرودرم دارای 5.5 PH و سازگار با پوست کودکان و نوزادان بوده و از ایجاد خشکی، ، خارش و کشیدگی پوست پس از استحمام جلوگیری می کند. در ترکیبات این محصول از انواع روغن‌های گیاهی مرطوب کننده و مغذی مانند روغن بادام شیرین، آووکادو، جوانه گندم و کالندولا استفاده شده است. عصاره‌ی بابونه و زینک اکساید خواص نرم کنندکی خوبی به این محصول بخشیده و خشکی پوست را از بین می برند. PH صابون ها معمولا بین 9 تا 10 بوده و قلیاییست. این میزان PH چربی های طبیعی پوست را نیز از بین می برند. اما این پن غیر صابونی با 5.5 PH از خشک شدن پوست جلوگیری می کند و برای افراد دچار مشکلات پوستی نیز بسیار مناسب می باشد. این پن یک محصول پرفروش ایرانی می باشد.

پن مخصوص کودکان هیدرودرم مدل Safe And Pure وزن 100 گرم

7- صابون بچه گل سیتو مدل Daily Wash وزن 100 گرم (قیمت: 30,500 تومان)

این صابون با برخورداری از لانولین، موم زنبور عسل و روغن کرچک علاوه بر تمیز نمودن پوست کودک، یک مرطوب کننده قوی نیز بوده و از بروز خارش و حساسیت پوستی جلوگیری می کند. این محصول در درمان التهابات، خارش، سوختگی های ناشی از ادرار و پوسته پوسته شدن پوست کودک بسیار مناسب است. این صابون محصول کشور ایران می باشد.

صابون بچه گل سیتو مدل Daily Wash وزن 100 گرم

8- صابون بچه وی کر مدل Argan Oil مقدار 100 گرم (قیمت: 15,000 تومان)

این صابون حاوی روغن آرگان و ویتامین E بوده و با برخورداری از فرمولاسیون ملایم و تعدیل یافته از خشکی، خارش، سوزش و خراش‌های پوستی کودکان جلوگیری می کند و پوستی شاداب و لطیف را برای کودکان شما به ارمغان می آورد. این صابون یک محصول ایرانی می باشد.

صابون بچه وی کر مدل Argan Oil مقدار 100 گرم

9- صابون بچه کرم دار سی گل (قیمت: 25,000 تومان)

این صابون با برخورداری از عصاره بابونه و آلوئه ورا پوست کودک را بخوبی آبرسانی کرده و از هدر رفتن رطوبت طبیعی پوست او جلوگیری می کند. این دو عصاره التیام بخش، خنک کننده و لطافت بخش پوست بوده و عطر خوبی از خود بر جای می گذارند. این محصول از پری بایوتیک با اثر ضد سرطانی برای پوست استفاده می کند. PH این صابون با پوست کودک سازگار بوده و حس نرمی و لطافت را برای پوست کودک شما به ارمغان می آورد.

صابون بچه کرم دار سی گل

10- صابون بچه کاپوس مدل Baby مقدار 100 گرم (قیمت: 57,000 تومان)

این صابون حاوی عصاره آووکادو بوده و از ایجاد هر گونه حساسیت پوستی جلوگیری می کند. همچنین پوست کودکان را نرم و لطیف کرده و برای انواع پوست ها مناسب است. این صابون یک محصول آلمانی می باشد.

صابون بچه کاپوس مدل Baby مقدار 100 گرم

نظرات
پربازدیدترین خبرها