بهترین پوشک های ضد حساسیت برای کودکان و نوزادان

در این مطلب قصد داریم بهترین پوشک های ضد حساسیت کودکان را به شما معرفی کنیم.

شناسه خبر: ۳۴۷۳۰۵
بهترین پوشک های ضد حساسیت برای کودکان و نوزادان

راهنماتو- کودکان در دو سال اول زندگی خود به تعداد زیادی پوشک و دستمال مرطوب نیاز دارند. یک متخصص پوست کودکان می گوید: «کودکان یک سد پوستی نابالغ دارند و بیشتر از بزرگسالان آب از دست می دهند.» هنگامی که پوست آنها در معرض لباس ها و محصولات بهداشتی زبر و حساسیت زا قرار می گیرد، تحریک شده و ممکن است به قرمزی، خشکی، کهیر، پوسته پوسته شدن و خارش دچار شود.

به گزارش راهنماتو، اگر پوست کودک شما حساس است و دائما جوش می زند، پیشنهاد می شود از پوشک های ضد حساسیت برای او استفاده کنید. در این مطلب قصد داریم بهترین پوشک های ضد حساسیت کودکان را به شما معرفی کنیم:

1- پوشک مای بیبی آبی سری مهربان با پوست

این پوشک حاوی عصاره بابونه بوده و از پوست لطیف کودکان در برابر حساسیت محافظت می کند. لایه تنفسی پوشک قابلیت عبور هوا را داشته و لایه رویی آن نیز به نرمی پنبه است. لایه فوق جاذب، با جذب رطوبت به کاهش حساسیت پوستی در کودکان کمک می کند. همچنین لایه کشسان عمودی این پوشک نیز از نشت ادرار جلوگیری می کند. چسب های این پوشک بسیار محکم بوده و تحرک کودک را به هیچ عنوان دچار مشکل نمی کند. سری پوشک های مهربان با پوست مای بیبی در سایزهای کوچک، متوسط، بزرگ و بسیار بزرگ ارائه می شود.

پوشک مای بیبی آبی سری مهربان با پوست

2- پوشک ضد حساسیت بیبی لینو

پوشک ضد حساسیت بیبی لینو با برخورداری از عصاره بابونه، پوست را ضد عفونی کرده و از ایجاد التهاب و قرمزی جلوگیری می کند. این محصول با قابلیت جذب رطوبت بالا، لطافت، نرمی، ظرافت و نازکی، طراحی متناسب با آناتومی بدن و نوارهای کناری نرم و ارتجاعی ارائه می شود. این پوشک فاقد لاتکس است و متناسب با فرم بدن نوازادان طراحی شده است. این محصول بسیار نازک است و حجم بسیار کمی را در زیر لباس نوزادان اشغال می کند. پوشک ضد حساسیت بیبی لینو اولین پوشک بچه در اروپا است که به دلیل عدم وجود بیش از 200 ماده مضر، مورد تائید استاندارد Oeko-Tex® 100 قرارگرفته است. این پوشک در چندین سایز مختلف و برای کودکان 2 تا 18 کیلوگرمی ارائه می شود.

پوشک ضد حساسیت بیبی لینو

3- پوشک پریما پمپرز مدل ضد حساسیت

این پوشک با برخورداری از گواهی DermaTest آلمان محافظت بی نظیری از پوست حساس کودک ارائه می دهد. این محصول با استفاده از سه کانال جذب، به جذب حداکثری رطوبت کمک می کند. همچنین یک لایه جاذب بیرونی نیز برای جلوگیری از برخورد رطوبت و آلودگی به پوست حساس کودک در نظر گرفته شده است. این پوشک قابلیت جالبی به نام نشانگر رطوبت دارد، این نشانگر در هنگام نیاز به تعویض پوشک با تغییر رنگ از زرد به آبی زمان تعویض پوشک را به والدین یادآوری می کند. راحتی این پوشک به حدی است که کودک به سختی متوجه وجود آن می شود. نوارهای جانبی نرم و کشسان دو طرف پوشک آن را در هنگام تحرک کودک، در جای خود ثابت نگه می دارند. پوشک پریما پمپرز از نوع چسبی بوده و برای کودکان با پوست حساس مناسب است.

پوشک پریما پمپرز مدل ضد حساسیت

4- پوشک بچه فلوفسان مدل چسبی

پوشک بچه فلوفسان مدل چسبی فاقد لاتکس و مواد حساسیت زا و دارای تاییدیه های درماتولوژی و حساسیت زایی از آزمایشگاه های درماتست آلمان است و از بروز هر گونه حساسیت پوستی، قرمزی و سوزش جلوگیری می کند. علاوه بر این به دلیل قابلیت عبور هوا احساس راحتی و آرامش بیشتری را برای کودک فراهم می کند. این پوشک دارای قابلیت جذب بسیار بالا، لایه محافظ عمودی ضد نشت، نوار و چسب های جانبی قابل تنظیم مجدد می باشد. همچنین به علت برخورداری از پودر سوپر جاذب SAP از ایجاد بوی نامطبوع جلوگیری می کند. این پوشک محصول کشور ایتالیا می باشد.

پوشک بچه فلوفسان مدل چسبی

5- پوشک بچه مولفیکس

این پوشک دارای لایه رویی و پشتی نرم و و لایه عبور دهنده هوا برای محافظت از پوست است. این محصول فاقد پارابن بوده و از ایجاد هر گونه حساسیت پوستی جلوگیری می کند. علاوه بر این با برخورداری از دو ناحیه جاذب و لایه محافظ کشسان عمودی مانع از بروز هر گونه نشتی می شود. ساختار آناتومیک و انعطاف پذیر پوشک بچه مولفیکس از بروز هر گونه احساس ناراحتی در کودک شما جلوگیری کرده و راحت و انعطاف پذیری فوق العاده ای را به همراه دارد. همچنین حاوی تکنولوژی سه بعدی و قابلیت کشیدگی بیشتر نسبت به دیگر پوشک ها می باشد.

پوشک بچه مولفیکس

نظرات
پربازدیدترین خبرها