بهترین و خوشبوترین مایع لباسشویی های بازار

در این مطلب بهترین و خوشبوترین مایع لباسشویی های موجود در بازار را به شما معرفی خواهم کرد.

شناسه خبر: ۳۴۷۳۷۱
بهترین و خوشبوترین مایع لباسشویی های بازار

راهنماتو- مادر من همیشه از شوینده های لباس خوشبو استفاده می کند. من از کودکی از پوشیدن لباس های شسته شده لذت می برم. آنها بوی بسیار مطبوعی دارند و من را شگفت زده می کنند. شاید این دلیلی باشد که اکنون در بزرگسالی، به دنبال یک شوینده خوشبو برای لباس هایم می گردم. هدف من از شستشوی لباس فقط تمیزی و از بین بردن لکه ها نیست؛ بلکه بوی خوشی است با پوشیدن آن به مشامم می رسد. اگر شما هم مانند من از بوی خوش لباس لذت می برید، پیشنهاد می کنم این مطلب را مطالعه کنید. در این مطلب بهترین و خوشبوترین مایع لباسشویی های موجود در بازار را به شما معرفی خواهم کرد:

1-مايع لباسشویی امو مدل Active و color وزن 2.7 کيلوگرم (قیمت: 139,000 تومان)

به گزارش راهنماتو، برند امو مایع لباسشویی خود را در دو مدل Active و color ارائه کرده است. هر دو مدل رایحه بسیار مطبوع و قدرت شویندگی بالایی دارند. این دو شوینده علاوه بر لکه بری فوق العاده لباس ها، ویروس ها و باکتری های موجود بر روی لباس ها را به طور کامل از بین می برند و از رنگ البسه بخوبی محافظت می کنند.

مايع لباسشویی امو مدل Active و color وزن 2.7 کيلوگرم

2-مایع لباسشویی سافتلن مدل Green حجم 3 لیتر (قیمت: 133,000 تومان)

مایع لباسشویی سافتلن مدل Green حاوی رایحه گل های بهاری و بسیار خوشبو بوده و برای شستشوی تمام لباس ها مناسب است. این محصول قابلیت لکه زدایی و چربی زدایی فوق العاده ای داشته، تمام آلودگی های موجود بر روی لباس ها را به طور کامل از بین می برد و هیچ گونه آسیبی به رنگ و بافت پارچه وارد نمی کند.

مایع لباسشویی سافتلن مدل Green حجم 3 لیتر

3-مایع لباسشویی پرسیل مدل پریمیوم وزن 0.9 کیلوگرم (قیمت: 73,000 تومان)

مایع لباسشویی پرسیل مدل پریمیوم نسل جدیدی از شوینده لباس است که از جدیدترین تکنولوژی آلمانی استفاده می کند. این محصول قادر است سخت ترین لکه ها را از بین برده و قدت پاک کنندگی بسیار بالایی دارد. این مایع لباسشویی حاوی رایحه ای بسیار خوشبو بوده و برای شستشوی انواع لباس ها مناسب است. شستشوی لباس با استفاده از این محصول، لباس های شما را تا مدت چهار هفته با طراوت نگه می دارد.

مایع لباسشویی پرسیل مدل پریمیوم وزن 0.9 کیلوگرم

4-مایع لباسشویی دیپ کلین مدل لاوندر وزن 1500 گرم (قیمت: 50,000 تومان)

این مایع لباسشویی اثر فوق العاده ای در از بین بردن لکه‌های روی لباس‌ها و چربی‌زدایی دارد. این محصول علاوه بر شستشوی دقیق لباس ها دارای رایحه بسیار خوش لاوندر (اسطوخدوس) بوده و لباس ها را بسیار خوشبو می کند. این محصول حاوی آنزیم های لکه بر است، هیچ گونه آسیبی به رنگ و بافت پارچه وارد نمی کند و حاوی نرم کننده است.

مایع لباسشویی دیپ کلین مدل لاوندر وزن 1500 گرم

5-مایع لباسشویی هوم کر مدل Essential Oils وزن 2.65 کیلوگرم (قیمت: 117,000 تومان)

مایع لباسشویی هوم کر دارای رایحه بسیار مطبوع گل های بهاری بوده و قدرت سفیدکنندگی، لکه زدایی و ضد عفونی کنندگی بالایی دارد. این محصول قادر است انواع لکه ها، حتی لکه های سخت را به راحتی از بین ببرد. این مایع لباسشویی برای شستشوی لباس‌های رنگی، لباس‌های سفید و انواع پرده بسیار مناسب است و از ایجاد هر گونه تداخل رنگ در لباس ها جلوگیری می کند. در صورت شستشوی لباس ها با این مایع لباسشویی، شاهد ثابت ماندن رنگ پارچه و جلوگیری از رنگ و رو رفتن آن خواهید بود. به دلیل عملکرد فوق العاده این محصول، هیچ نیازی به افزودن پودر شست‌وشو و یا سایر شوینده‌ها نخواهید داشت.

مایع لباسشویی هوم کر مدل Essential Oils وزن 2.65 کیلوگرم

6-مایع لباسشویی من مدل Eterno حجم 4 لیتر (قیمت: 189,000 تومان)

مایع لباسشویی من مدل Eterno حاوی رایحه بسیار مطبوع گل بوده و لباس ها را بخوبی چربی زدایی و لکه زدایی می کند. این مایع لباسشویی برای شستشوی لباس های رنگی مناسب است و علاوه بر شستشوی دقیق لباس ها، از تداخل رنگ و آسیب رسیدن به بافت پارچه لباس ها جلوگیری می کند.

مایع لباسشویی من مدل Eterno حجم 4 لیتر

7-مایع لباسشویی ایکو مویست بنفش حجم 1 لیتر (قیمت: 63,000 تومان)

این مایع لباسشویی دارای رایحه ای دلپذیر بوده و علاوه بر شستشوی دقیق لباس ها، حاوی نرم کننده بوده و سبب افزایش نرمی و لطافت آنها نیز می شود. این محصول همچنین سخت ترین لکه ها را به راحتی از بین برده و خاصیت اتوپذیری پارچه را نیز افزایش می دهد.

مایع لباسشویی ایکو مویست بنفش حجم 1 لیتر

نظرات
پربازدیدترین خبرها