(ویدئو) سورتمه سواری بامزه توله خرس های قطبی

توله‌های خرس قطبی پس از ۳ ماه گیر افتادن در خانه، در میان انبوهی از برف به شادمانی، بازی و سورتمه‌ سواری پرداختند.

شناسه خبر: ۳۴۶۴۲۱
(ویدئو) سورتمه سواری بامزه توله خرس های قطبی

راهنماتو- توله‌های خرس قطبی پس از 3 ماه گیر افتادن در خانه، در میان انبوهی از برف به شادمانی، بازی و سورتمه‌ سواری پرداختند. درست مانند سایر گونه های خرس، بچه خرس قطبی را نیز توله می نامند.

به گزارش راهنماتو، زمانی که یک توله به شش ماهگی می رسد، آنقد بزرگ می شود که مادرش را رها کرده و خودش به بیرون می رود. این توله ها در زمان تولد فقط یک پوند وزن دارند و موهایشان آنقدر ظریف است که به نظر می رسد هیچ مویی ندارند. نوزاد خرس در هنگام تولد بدون دندان و با چشم بسته متولد می شوند.

از آنجایی که توله خرس های قطبی بسیار آسیب پذیر هستند، بیشتر زمان 6 ماه اول زندگی خود را در لانه ای می گذرانند که توسط مادرشان ساخته شده است. در این زمان، توله ها همه چیزهایی را که برای زنده ماندن نیاز دارند، از مادرشان یاد می گیرند. به دلیل ناتوانی و اندازه کوچک این نوزادان، نیازمند مراقبت شدید در برابر شکارچیان هستند. آنها همیشه طعمه نمی مانند. این خرس ها هنگامی که به طور کامل رشد می کنند، به وزن بیش از 1500 پوند می رسند و می توانند بسیاری از حیوانات را بکشند.

به دلیل سرمای شدید محل زندگی، بدن آنها از چند لایه خز کرکی تشکیل شده است. رنگ خرس قطبی آن چیزی نیست که به نظر می رسد. موهای بلندتر آنها شفاف بوده و فقط رنگ های اطراف خود را منعکس می کنند. این خزها بسیار گرم بوده و مناسب زندگی در قطب هستند. آنها قادر به زندگی در آب و هوای گرم نیستند و در مناطق گرم ظرف یک روز جان خود را از دست می دهند.

توله های خرس قطبی معمولا دوقلو هستند و بسیار نادر است که یک خرس قطبی مادر 3 یا 4 توله در یک زمان به دنیا بیاورد. این توله ها در زمستان متولد می شوند و پیش از به دنیا آمدن آنها مادرشان یک حفره بزرگ در پشته برفی حفر کرده و یک لانه زایمان ایجاد می کند. توله خرس های قطبی تا رسیدن بهار در لانه می مانند. آنها تمام مهارت های اولیه را در لانه آموزش می بینند. بعد از بهار و زمانی که مادر آنها را به اندازه کافی قوی تشخیص داد، می توانند از لانه خارج شوند.

نظرات
پربازدیدترین خبرها