یک تیر و دو نشان با خرید شومینه برقی

برای خرید شومینه برقی گزینه های زیادی در بازار وجود دارد و از بین این گزینه ها، ۵ شومینه برقی، محبوبیت و جذابیت بیشتری دارد.

شناسه خبر: ۳۴۶۴۲۲
یک تیر و دو نشان با خرید شومینه برقی

راهنماتو -دهه 70 و اوایل دهه هشتاد شمسی، وارد هر خانه ای که می شدی، یک شومینه داشتند. فرقی نمی کرد خانه بزرگ بود یا کوچک یا اصلا شومینه به خانه می آمد یا نه. شومینه مد شده بود و همه در بازسازی خانه های قدیمی یا ساخت خانه های جدید از شومینه استفاده می کردند. از بسیاری از افراد هم که درباره علت استفاده از شومینه می پرسیدی، می گفتند باکلاس است و بیشتر با هدف زیبایی نصب شده تا گرمایش. بر همین اساس است که بسیاری از افراد، استفاده از شومینه برقی در دکوراسیون داخلی خانه را نماد یک تیر با دو نشان می دانند.

به گزارش راهنماتو ، استفاده از شومینه در خانه های امروزی از حالت الزام خارج شده اما هنوز هم برخی از افراد دوست دارند برای زیباتر شدن خانه، شومینه داشته باشند. اگر با توجه به کمبود گاز کشور یا کمبود فضا برای تعبیه دودکش و امثالهم، نمی توانید از شومینه گازی استفاده کنید، شومینه برقی یک گزینه مناسب است. شومینه های برقی گران قیمت زیادی در بازار وجود دارد. اما با توجه به وضعیت تورم بهتر است به سراغ شومینه های ارزان قیمت تر برویم. بنابراین 5 گزینه شومینه برقی داریم که فقط یکی از گزینه ها، یعنی شماره پنج، با اختلاف زیاد، از بقیه گران تر است:

شومینه برقی آراسته

شومینه برقی آراسته مدل EFPA2000WAT (قیمت حدودی: یک میلیون و هشتصد هزار تومان)

اولین شومینه برقی فهرست، یکی از ارزان ترین شومینه های موجود در بازار ایران است. این شومینه برقی دارای تایمر است و می توان به حالت دلخواه، تنظیمش کرد. همچنین این شومینه زیبا، سیستم ایمنی قفل کودک دارد و می توان دمای آن را نیز تنظیم کرد.

ابعاد این شومینه برقی ۴۰۰x۵۰۰x۲۳۰ سانتی‌متر است. حداقل توان گرمایشی۱۰۰۰ و حداکثر توان گرمایشی این محصول ۲۰۰۰ وات است. با نگاهی به بازار شومینه های برقی موجود در بازار ایران می توان به سادگی تشخیص داد که این شومینه برقی از نمونه هایی است که گرچه ویژگی های محدودی دارد، اما می تواند برای خانه های نقلی کارکرد دوگانه گرمایشی و زیبایی را اجرا کند.

شومینه برقی

شومینه برقی اچ بی مدل HB-ID6838-100 (قیمت حدودی: 4 میلیون و پانصد هزار تومان)

گزینه دوم پیشنهادی برای خرید شومینه برقی اچ پی است که می تواند برای افرادی که به دنبال یک محصول مقرون به صرفه با ویژگی های برجسته می گردند، بسیار مناسب باشد. این شومینه برقی 32 طیف رنگی را شامل می شود و در حالت های دستی و اتوماتیک قابل تنظیم است.

یک مزیت مهم این محصول نسبت به برخی از گزینه های مشابه این است که موتور این مصحول به شکل اورجینال بی صدا و بدون هرگونه ویبره کار می کند. هیتر ۲۰۰۰ واتی این محصول در کنار قابلیت تنظیم دما، نوید یک سیستم گرما بخش مطلوب را به کاربران می دهد.

این شومینه برقی زیبا دارای ریموت کنترل و صفحه لمسی است. امکان تنظیم شعله این شومینه و قابلیت نصب چندگانه رو میزی و روی زمین و دیوار را دارد و در نتیجه برای هر خانه و محیط و سلیقه ای مناسب است.

شومینه آولوان

شومینه برقی آوالون مدل سانتا(قیمت حدودی: 4 میلیون و ششصد هزار تومان)

این شومینه برقی مجهز به لامپ پاور Amber LED و سیستم گرمایشی مستقل و بیصدا است. توان گرمایشی در حالت حداقل و حداکثری، برابر با ۱ کیلووات ساعت (۳۴۰۰ بی تی یو) و ۲ کیلووات ساعت (۶۸۰۰ بی تی یو) است.

این محصول دارای برنامه های مختلف کم و زیاد کردن شعله ها و حرارت دهی است که می تواند برای انواع مخاطب ها جذاب باشد. برای مثال، خاموش و روشن شدن متناوبی هیزم ها حس سوختن واقعی هیزم را تداعی می کند. عدم اشغال فضای مفید ساختمانها و سهولت در نصب، راه اندازی، سرویس و نگهداری از دیگر ویژگی های مهم این محصول است.

این شومینه برقی دارای نمای شیشه ای سکوریت و نشکن به ضخامت ۶ میلی متر است و اولین و تنها دارنده استاندارد CE اروپا برای تضمین کیفیت قطعات و متریال های مورد استفاده محسوب می شود. میزان پوشش دهی این شومینه۳۷ مترمربع است. طبیعی است که این شومینه برای خانه های نقلی یا فضاهای محدود طراحی شده است.

شومینه برقی

شومینه برقی آوالون مدل تورنتو(قیمت حدودی: 6 میلیون و سیصد هزار تومان)

این شومینه برقی دارای سیستم ایمنی قوی و قابلیت نصب چندگانه روی زمین و دیوار است. ولتاژ ورودی این محصول ۲۲۰-۲۴۰ ولت است. قدرت گرمایش: ۲۰۰۰-۱۰۰۰ وات است و می توان به راحتی حرارت آن را تنظیم کرد. ابعاد این محصول ۹۱x۷۲x۲۱ سانتی‌متر است.

میزان پوشش دهی این محصول حدود ۳۷ مترمربع است. قابلیت تعویض نمای فلزی مشکی به استیل طلایی و استیل نقره ای و قابلیت اجرا با فریم های چوبی و سنگی از دیگر ویژگی های جذاب این محصول است که می تواند قدرت مانور کاربر را در مواجه با این محصول نشان دهد. سهولت در نصب، راه اندازی، سرویس و نگهداری این شومینه را می توان از ویژگی هایی دانست که مخاطب را به این محصول علاقه مند خواهد کرد.

بیستون

شومینه برقی بیستون مدل H.A_190_T_wifi_K_L4.bs (قیمت حدودی: 14 میلیون و یکصد هزار تومان)

این مدل شومینه برقی به یک هیتر برقی مجهز است که با استفاده از سیستم کانوکشن کل فضای اتاق را به صورت یکسان گرم نگه می دارد. همچنین این هیتر مجهز به کلید ، صفحه لمسی و وای فای است و از راه دور قابلیت کنترل دارد.

کاربران می توانند با استفاده از کنترل ، نور و حرارت این محصول را کم و زیاد کنند. جنس بدنه این محصول از فلز ساخته شده است اما یک محدودیت بزرگ دارد. این محصول فقط قابلیت نصب روی دیوار را دارد. ابعاد این شومینه ۱۷×۵۵×۱۹۰ سانتی‌متر است. حداقل توان گرمایشی۱۰۰۰ وات و حداکثر توان گرمایشی۲۰۰۰ وات است. یکی از مهمترین و جذاب ترین ویژگی های این شومینه را می توان القای حس سوختن چوب واقعی در شومینه دانست.

نظرات
پربازدیدترین خبرها