راهنمای خرید ۴ مسواک برقی برای ۴ مدل وضعیت جیب!

بسیاری از افراد عادت دارند از مسواک برقی استفاده کنند. این ۴ مسواک برقی از برترین محصولات بازار محسوب می شوند.

شناسه خبر: ۳۴۶۴۸۷
راهنمای خرید ۴ مسواک برقی برای ۴ مدل وضعیت جیب!

راهنماتو -خرید مسواک برقی همانقدر که لوکس به نظر می رسد می توان حرکتی دم دستی باشد.شاید تا سالهای گذشته مسواک برقی های بازار کمیاب و کم تنوع بودند آنا حالا دست خریداران برای انتخاب مسواک برقی بر اساس وضعیت جیبشان باز است.

به گزارش راهنماتو ، مسواک برقی های موجود در بازار ایران تنوع قیمت زیادی دارند اما این ۴ مسواک از پرفروش ترین ها هستند و به نطر می رسد مخاطبان را راضی کرده اند.

مسواک برقی دکتر بی مدل BET-C01(قیمت حدودی: یک میلیون و چهارصد هزار تومان)

ارزان ترین مسواک برقی فهرست ما مسواک برقی دکتر بی است که با سرعت لرزش ۳۱ خزار دور در دقیقه کار می کند. مدت زمان استفاده از این مسواک پس از شارژ

تا ۲۰ روز است.مدت زمان شارژ این مسواک حدود ۴ساعت است.این مسواک برقی قابلیت تعویض سری را دارد و با قابلیت تنظیم در دو حالت استاندارد و آرام دارای نشانگر LED برای نمایش وضعیت باتری است.

راهنمای خرید مسواک برقی

این مسواک برقی دارای یادآور ۳۰ ثانیه ای و تایمر ۲ دقیقه ای است و از باتری قابل شارژ با ظرفیت ۲۰۰۰ میلی آمپر ساعت نیز برخوردار است‌. میزان صدای تولیدی این مسواک برابر با ۵۵ دسی بل و وزن مسواک برابر با ۹۰ گرم است. این مسواک دارای دو سری برای تمیز کنندگی قوی و برای دندان های حساس است. نوع حرکت مسواک، لرزشی است و منبع انرژی این محصول نیز، باتری قابل شارژ است.

مسواک برقی فیلیپس مدل مدل HX3651/12(قیمت حدودی: دو میلیون و ششصد هزار تومان)

سرعت این مسواک ۳۱۰ هزار دور دقیقه و مدت زمان استفاده پس از شارژ ۱۴روز است. شارژر این مسواک از نوع قابل حمل است و طراحی ارگونومیکی دارد که در نتیجه تمیزکننده عمیق میان دندان ها است و تمیز کننده ۲D دارد. درواقع این مسواک عملکردی مانند نخ دندان دارد.

راهنمای خرید مسواک برقی

این مسواک دارای سری با الیاف نرم و مناسب برای شست‌وشوی لثه و دندان‌های افراد حساس است. قدرت پاک کنندگی این مسواک تا ۳ برابر بیشتر از مسواکهای معمولی است.

مسواک برقی شیائومی مدل T700(قیمت حدودی: ۲ میلیون و هشتصد هزار تومان)

سرعت چرخش این مسواک ۳۹ هزار و ۶۰۰ بار در دقیقهاست و مدت زمان استفاده پس از شارژ ۲۴ روز خواهد بود. مدت زمان شارژ کانل نیز ۶ ساعت است. سری های این محصول، معمولی و سری برای تمیز کنندگی قوی است و از حرکت لرزشی پشتیبانی می کند. منبع انرژی نیز باتری است.

راهنمای خرید مسواک برقی

مسواک برقی اورال-بی مدل Oxyjet + PRO 2000(قیمت حدودی: ۶ میلیون و هفتصد هزارتومان)

سرعت چرخش این مسواک ۸ هزار و هشتصد دور در دقیقه است. سرعت لرزش در دقیقه نیز ۴۰ هزار بار است. مدت زمان استفاده پس از شارژ برابر با یک هفته است و مدت زمان شارژ این مسواک ۱۷ ساعت است.

راهنمای خرید مسواک برقی

این مسواک دارای محدوده سرعت متغیر برای تمیز کردن نقاط مختلف است و ۵ سطح تنظیم فشار هوا دارد.این محصول از تکنولوژی میکرو حباب (از طریق هوا و آب تحت فشار ) برای حمله به باکتری هایی که باعث ایجاد پلاک می شود، استفاده می کند و دارای دکمه تنظیم نحوه پاشش آب به صورت چرخان یا مستقیم بر روی دسته است و عملکردی تا دو برابر بیشتر در جهت از بین بردن پلاک و باکتری ها نسبت به مسواک معمولی دارد. تایمر و سری های معمولی و سری برای دندان های حساس از دیگر ویژگی های این مسواک است.

نظرات
پربازدیدترین خبرها