۱۰ گزینه مناسب برای رام کردن موهای سرکش

خرید اتوی مو کار ساده ای به نظر می رسد اما گاهی این کار ساده بسیار پیچیده تر از چیزی است که به نظر می رسد.

شناسه خبر: ۳۴۶۵۶۸
10 گزینه مناسب برای رام کردن موهای سرکش

راهنماتو- بر اساس یک قانون نانوشته، اغلب آن هایی که موی فر دارند، موی صاف دوست دارند و ان ها که موی لخت و صاف دارند، دوست دارند موهای فر و حالت دار داشته باشند. به همین دلیل هم از عهد دقیانوس تا به حال روشها مختلفی برای حالت دادن یا صاف کردن موها وجود داشته و دارد. یکی از روشها برای صاف کردن موها استفاده از اتوی مو است.

به گزارش راهنماتو، اتوهای مو از اتوهای ساده تا حرفه ای و آرایشگاهی تنوع قیمت بالایی دارند. اما اگر قرار باشد یک اتو موی خانگی با کاربردهای متوسط خریداری کنید و البته دلتان هم نمی خواهد بیشتر از سه میلیون تومان برای خرید اتوی مو هزینه کنید، من ده گزینه اتوی موجود در بازار ایران، تا سقف سه میلیون تومان را برای شما گلچین کرده ام، فقط یادتان باشد استفاده مداوم از اتوی مو به موها آسیب می زند، پس اگر در استفاده از اتو مو افراط کردید و ریزش مو گرفتید در دلتان به من فحش ندهید. برویم به سراغ فهرست ده گانه اتوها:

اتو موی کیمی

اتو مو کیمی مدل KM-329(قیمت حدودی: 240 هزار تومان)

ارزان ترین و ساده ترین اتو موی فهرست ما، اتو موی کیمی مدل KM-329 است. حداکثر دما در این اتو،۲۲۰ درجه سانتی گراد است. مدت زمان گرم شدن این اتو حدود۳۰ ثانیه است. نوع نمایشگر این اتو LEDاست و کاربر می توان وضعیت دما و اطلاعات اتو را مستقیما رصد کند.

یک نکته مثبت درباره این محصول، قابلیت‌ تنظیم دما دارد و جنس صفحه آن سرامیک با کیفیت است. گستره‌ی دمای این محصول از ۲۲۰ تا ۲۴۰ درجه سانتی‌گراد است و صفحه ای پهن دارد. این محصول از تکنولوژی نانو سیلور برخوردار است.

اتوی بیبی باس

اتومو بیبی باس نانو مدل ST2767(قیمت حدودی: 400 هزار تومان)

حداکثر دمای این اتو ۲۳۰ درجه سانتی گراد و طول سیم۱/۵ متر است. این اتوی مو در۳۰ ثانیه گرم می شود. نوع نمایشگر این محصول از نوع LCDاست. این محصول به قابلیت تنظیم دما نیز مجهز است و جنس صفحه آن سرامیکی است. گستره‌ی دما در این اتو، بین ۲۲۰ تا ۲۴۰ درجه سانتی‌گراد است. ابعداد صفحه این اتو تقریبا متوسط است. ویزگی های این اتو تفاوت چندانی به اتوی قبلی ندارد و شاید تنها مزیت در طراحی این اتو باشد که احتمالا برای خانمها هم جذاب تر به نظر می رسد.

اتوی بابلیس

اتو مو بابیلیس مدل BAB2050E(قیمت حدودی: 450 هزار تومان)

حداکثر دما در این اتو۲۰۰ درجه سانتی گراد است. طول سیم این اتو ۱.۵ متر است و در 30 ثانیه گرم می شود. این اتوی مو از برند مشهور بابلیس است که بسیاری از بانوان از این برند راضی هستند، بنابراین می تواند برای کاربرانی که به دنبال خرید اتوموهای برندینگ هستند، جذاب باشد. جنس صفحه این اتو سرامیکی است.

گستره‌ی دما در این اتو مو، بین۱۸۰ تا ۲۰۰ درجه سانتی‌گراد است. نوع صفحه این اتو مو باریک است و می تواند برای کاربرانی که صفحات پهن اتو را ترجیح می دهند نامناسب باشد. یکی از ویژگی های این اتو که می تواند بسیار مثبت باشد، این است که مانع از الکتریسیته می شود.

اتو مو توسکانی

اتو مو سوکانی مدل Plasma Therapy 966(قیمت حدودی: 580 هزار تومان)

یکی از برتری های مهم این اتو نسبت به نسخه های قبلی، طراحی زیبا است. حداکثر دما در این محصول برابر با ۷۵۰ درجه سانتی گراد است و این یعنی یک برتری آشکار نسبت به نسخه های پیشین. یک مزیت دیگر در این اتوی مو این است که دارای سیستم خاموشی خودکار است.

طول سیم این اتو مو حدود ۱.۷ متر است و می تواند در 4 حالت متفاوت تنظیم شود. مدت زمان گرم شدن این اتو حدود ۳۰ ثانیه و نوع نمایشگرنیز LED است. جنس صفحه این اتو مو سرامیک با کیفیت است و با صفحه ای پهن طراحی شده است. دکمه روی دستگاه امکان تنظیم دما را هم در این اتو فراهم می کند و در نتیجه یک برتری آشکار نسبت به نسخه های هم قیمت خود دارد.

انزو

اتو و حالت دهنده مو انزو پروفیشینال مدل 9913(قیمت حدودی: یک میلیون تومان)

طول سیم این اتو ۲ متراست و برای گرم شدن به ۳۰ ثانیه زمان نیاز دارد. نوع نمایشگر این اتو LED است و به راحتی با دکمه روشن و خاموش قابل کنترل است. یک گزینه مثبت دیگر درباره این اتو مو این است که قابلیت تنظیم دما دارد. جنس صفحه این اتو مو از سرامیک با کیفیت است و دو نوع صفحه پهن و متوسط دارد.

این اتو مو که همزمان حالت دهنده هم محسوب می شود، می تواند برای افرادی که جنس موهای مقاوم دارند بسیار کاربردی باشد. نکته مثبت درباره این اتو را می توان طراحی کلاسیک دانست که باعث می شود برای آقایان نیز گزینه ای جذاب ارزیابی شود.

فیلیپس

اتو مو فیلیپس مدل BHS378/00(قیمت حدودی: یک میلیون و نهصد هزار تومان)

حداکثر دما در این اتو مو برابر با ۲۳۰ درجه سانتی گراد است و پس از یک ساعت به شکل خودکار خاموش می شود. این اتوی مو را می توان در شش حالت متفاوت تنظیم کرد. مدت زمان لازم برای گرم شدن این اتوی مو برابر با سی ثانیه است. صفحه این اتو از جنس سرامیکی است.

گستره‌ی دما در این اتو مو برابر با ۲۲۰ تا ۲۴۰ درجه سانتی‌گراد و نوع صفحه این اتو مو متوسط است. این اتو مو از برند مشهور و شناخته شده فیلیپس است و برای افرادی که مایلند با صرف هزینه بیشتر، محصولی از برندی شناخته شده خریداری کنند بسیار مناسب محسوب می شود. پهنای صفحه سرامیکی این اتو متوسط است.

اتو موی پرومکس

اتو مو پرومکس مدل 5757K(قیمت حدودی: 2 میلیون تومان)

حداکثر دما در این اتو برابر با ۲۳۰ درجه سانتی گراد و طول سیم۳ متر است. این اتو مو را می توان در۶ حالت تنظیم کرد. مدت زمان لازم برای گرم شدن این اتو حدود۳۰ ثانیه است.

این اتو نشانگر LEDدارد و از قابلیت تنظیم دما نیز برخوردار است. جنس صفحه این اتو سرامیک تورمالین و گستره‌ی دما۲۲۰ تا ۲۴۰ درجه سانتی‌گراد است. نوع صفحه این اتو مو متوسط طراحی شده و می تواند از وز شدن موها پیشگیری کند.

مک استایلر

اتو مو مک استایلر مدل MC-2028(قیمت حدودی: 2 میلیون و 210 هزار تومان)

این اتو مو به لحاظ رنگ بندی و طراحی برای بانوان بسیار جذاب به نظر می رسد. حداکثر دما در این اتو ۲۳۰ درجه سانتی گراد است و پس از 45 دقیقه به شکل خودکار خاموش می شود.طول سیم این اتو ۲ متر و نمایشگر از نوع LCD است.

از دیگر امکانات این اتو می توان به دکمه‌ی روشن/خاموش اشاره کرد. قابلیت تنظیم دما در این اتو وجود دارد و جنس صفحه آن نیز تیتانیوم است. این اتو گستره‌ی تنظیم دمای۲۲۰ تا ۲۴۰ درجه سانتی‌گراد دارد. نوع صفحه این اتو از نوع پهن است و صفحه لمسی و هوشمند دارد.

از دیگر ویژگی های این اتو می توان به قفل اتوماتیک صفحه و باز شدن با اشاره انگشت اشاره کرد. این اتو، گزینه قفل دو طرفه و کابل استاندارد با گردش ۳۶۰ درجه نیز دارد.

کندی

اتو و حالت دهنده مو کندی مدل CH-75(قیمت حدودی: 2 میلیون و پانصد هزار تومان)

برند کندی از برندهای شناخته شده بازار اروپا است و اتو موی کندی مدل CH-75 نیز یکی از محبوب ترین ک دستگاه کاربردی است که برای صاف کردن مو طراحی شده است. این دستگاه دارای صفحات شناور باریک و با کیفیت از جنس تیتانیوم است.مزیت صفحات شناور، یکسان کردن قشار روی مو در هنگام حالت دادن است.

این اتو موبه شکل یکنواخت داغ می شود و حتی می تواند برای کراتیه کردن موها استفاده شود زیرا با کیفیت بالای خود حتی از پس وظایف سخت هم برمی آید.

بابلیس

اتو و حالت دهنده مو بابیلیس مدل ST397E(قیمت حدودی: 3 میلیون تومان)

جنس صفحه این اتو مو سرامیک است که به‌عنوان ماده‌ای مقاوم دربرابر حرارت شناخته می شود. این اتو مو، گزینه‌ی مناسبی برای حالت‌دادن موها نیز محسوب می شود. اتو مو مدل «Babyliss ST397E» مجهز به پوشش سرامیکی حرفه‌ای بابیلیس معروف به Babyliss Diamond است. این پوشش با انتقال حرارت یکنواخت و سطح یکنواختی که دارد، محافظت از موها و نرمی و درخشندگی‌شان را تضمین می‌کند.

ابعاد صفحات اتو 35×120 میلی‌متر است و حداکثر دما۲۳۵ درجه سانتی گراد است. این اتو به شکل خوکار پس از یک ساعت خاموش می شود. طول سیم این اتو ۳ متر است و در شش حالت نیز قابلیت تنظیم دارد.

مدت زمان گرم شدن این اتو مو ۳۰ دقیقه و نوع نمایشگر LEDاست. این اتو مو، نرم کننده‌ی یونی دارد و در نتیجه موها را با کیفیت بالایی نرم و خوش حالت می کند. جنس صفحه این اتو سرامیک تورمالین و گستره‌ی دما۲۲۰ تا ۲۴۰ درجه سانتی‌گراد است و با صفحه پهن طراحی شده است.

نظرات
پربازدیدترین خبرها