بهترین شمشیرهای Assassin&#۳۹;s Creed Mirage که ریشه ایرانی دارن

AC Mirage تونسته خیلی عالی اتمسفر قدیمی شهر بغداد رو با اساطیر پارسی ترکیب کنه به طوری که برای گیمرهای ایرانی این قضیه میتونه خوشایند و محبوب باشه.

شناسه خبر: ۳۸۳۰۰۱
بهترین شمشیرهای Assassin's Creed Mirage که ریشه ایرانی دارن

راهنماتو- تو دنیای Assassin's Creed: Mirage سلاحی که همه بهش اطمینان دارن شمشیرشونه. البته این شمشیرهای موجود در بازی هم قابلیت‌های متفاوتی نسبت به همدیگه دارن. درسته که بسیم مثل بقیه اونقدراهم مثل بایک یا کاساندرا از شمشیر استفاده نمیکنه ولی بعضی اوقات چاره دیگه‌ای نیست. برای همین هم خیلی مهمه که بتونین یک شمشیری داشته باشین که به درد هر موقعیتی بخوره.

به گزارش راهنماتو، شمشیرها و خنجرها هر دوشون جزو سالاحای مورد علاقه بسیم هستن و از ترکیب این دوتا برای غافلگیری و حمله به دشمناش استفاده میکنه. به طور خلاصه ترکیب این شمشیرها با لباس‌ها در Assassin's Creed: Mirage تاثیر زیادی روی اینکه چطور بسیم میخواد وارد مبارزه بشه داره. حالا هم در این مقاله با راهنماتو همراه باشین تا نگاهی به بهترین شمشیرهای موجود در Assassin's Creed Mirageبندازیم.

شمشیر Abbasid Knight (شمشیر شوالیه عباسی)

best-persian-swords-in-ac-mirage

این شمشیر دارای قابلیت "On the Edge" هست، که میگه "وقتی سلامتی بسیم کمتر از 50٪ باشه، ضربه هایی سبکی که به دشمنش وارد میکنه 30٪ بیشتر آسیب می‌زنن." این قابلیت خیلی میتونه خودشو نشون بده مخصوصا وقتی کخ بسیم در مبارزه رودررو باشه. بدی این شمشیر این ه که اکثر مواقعا موقع درگیری اچ‌پی سبیم اونقد پایین نماید که باف این شمشیر خودش رو نشون بده.

شمشیر Hidden One (شمشیر فرد پنهان)

best-persian-swords-in-ac-mirage

این شمشیر در یک جعبه هستش که میتونین در نقاط دورافتاده بازی پیداش کنین، و قابلیت "Venomous" داره که به دشمنان در هر پنجمین ضربه باف مسمومیت وارد میکنه. این قابلیت خوبیه ولی معمولاً دشمنان با دو یا سه ضربه کشته میشوند و بنابراین باید علیه دشمنای نسبتا تانک تری ازش استفاده کنین. بسیم در بیشتر رودروریی هایی که با دشمناش داره بیشتر تمایل به عقب نشینی داره و اینکه بتونه از پشت و مخفیانه دوباره سراغ دشمناش بره.

شمشیر Zanj Uprising (شمشیر قیام زنج)

best-persian-swords-in-ac-mirage

این شمشیر دارای قابلیت "Strike Back" هست که میگه "بعد از یک جاخال خوب و درست، حمله بعدیش 50٪ بیشتر آسیب می‌زنه." این قابلیت بیشتر مواقع خیلی به کارتون میاد، چون دشمنا اغلب حرکاتی دارن که نمی‌تونن درست جاخال داده بشن و بسیم باید خیلی حواسش باشه که بتونه به موقع جاخال بده و بتونه یک ضربه درست و حسابی رو وارد کنه. همچنین این شمشیر ریشه تاریخی در یکی از قیام هایی رو داره که برعلیه خلیفه‌های عباسی به وجود اومد.

شمشیر Initiate of Alamut (شمشیر عضو الموت)

best-persian-swords-in-ac-mirage

این اولین شمشیریه که بسیم در بازی دریافت می‌کنه، و خیلی میتونه کارآمد باشه چون قابلیت "Sharpened Blade" داره که بعد از یک ضدحمله موفق، ضربه بعدیش 50٪ بیشتر آسیب می‌زنه. این می‌تونه توی هر مبارزه‌ای مفید باشه و طوری هستش که اول بازی بیشتر دشمناتون با همین یک ضربه از بین میرن. این یک شمشیر قابل اعتماده و یکی از بهترین منابع برای آسیب اضافی 50٪ای هستش. اونم به این خاطره که برعکس شمشیر قبلی نیاز نیست حتما جاخال عالی باشه تا این باف بتونه فعال بشه.

شمشیر Sand (شمشیر ماسه که اشاره‌ای به سری Prince of Persia هستش)

best-persian-swords-in-ac-mirage

این شمشیر با نسخه Deluxe از Assassin's Creed: Mirage عرضه میشه و بهترین شمشیریه که میتونین با پول واقعی بخرین. قابلیت "Healing Sand" میگه "وقتی که دشمناتون رو در حالت اسلوموشن بکشین، میتونین 30% از اچ‌پیتون رو دوباره باهاش پر کنین." این باعث میشه که در مواقع خطرناک، سلامتی بسیم دوباره پر بشه و بیشتر در مبارزاتش بتونه دووم بیاره. اگرچه بازهم خیلی نادره که اچ‌پی بسیم به خاطر تمام آیتم های هیل بازم کم بشه. البته بازهم این شمشیر اشاره قشنگی به Prince of Persia یکی از فرنچایزهای محبوب یوبیسافت هستش که خیلی وقته ازش خبری نیست و شاید همین هم بتونه دل طرفدارای پروپاقرص این سری رو شاد کنه البته این شمشیر توی اون بازی میتونست به شما کنترل زمان رو بده که اینجا یکم فرق کرده.

شمشیر Rostam (شمشیر رستم)

best-persian-swords-in-ac-mirage

این شمشیر با کامل کردن کانترکت "Weapons Dealer" در Assassin's Creed: Mirage پیدا میشه و قابلیت "Chain Reaction" داره که باعث میشه "هر حمله پیاپی به دشمناتون بهشون 5٪ بیتر آسیب بزنه، و این باف میتونه تا حداکثر 50٪ هم ادامه پیدا کنه." این قابلیت می‌تونه خیلی راحت روی هم استک بشه و کار رو برای گیمرهایی که بازیشون خوبه ساده‌تر کنه. همچنین نسبت به شمشیرهای دیگه نسبتا میشه گفت خیلی راحت به دست میاد و قرار نیست براش پولی پرداخت کنین. راستش میشه گفت همین که خیلی از جنبه های این بازی تحت تاثیر اساطیر پارسیه میتونه برای خیلی از ماها و ایرانیها مایه افتخار باشه.

شمشیر Shamshir-e Zomorrodnegar (شمشیر زمردنگار)

best-persian-swords-in-ac-mirage

این شمشیر با جمع‌آوری تعداد کافی از شارد های میستریوس برای باز کردنش در ماموریت "Calling Quest" باز میشه. قابلیت "Blood Price" داره که حداکثر اچ‌پی بسیم رو موقع نگه داشتن این شمشیر کم میکنه ولی آسیبی که میتونه به دشمناش وارد کنه رو تا 50% درصد بیشتر میتونه بکنه. چون بیشتر تمرکز بازی روی دوری از مبارزات رودرروئه میشه گفت که کم شدن اچ‌پی بسیم زیاد نمیتونه تاثیر خاصی روی روند بازی داشته باشه. این شمشیر واقعاً با خنجر Samsaama که توی همون کوئست پیدا میشه میتونه یک ترکیب عالی رو داشته باشه. بسیم می‌تونه دشمنانش رو خیلی سریع بزنه و وقتی خونش به حدی کم شد بلافاصله خونشو پر کنه. بدون شک میشه گفت این شمشیر بهترین شمشیر در Assassin's Creed: Mirage هستش. ولی در کنار این همه باف مثبت میشه گفت که این شمشیرهم مثل شمشیرهای قبلی توی این لیست داستان خودش رو داره و در موردش میشه گفت که ماله امیرارسلان نامدار بوده که مادرفولادزره تونسته بود با خوندن وردهایی اونو از گزند هر شمشیر دیگه‌ای در امان نگه داره. تازشم میدونستین این شمشیر اول ماله سلیمان بوده و فولادزره ازش محافظت میکرده؟

نظرات
پربازدیدترین خبرها