بهترین انیمه های انگیزشی و حال خوب کن که هر کسی باید ببیند!

در ادامه با معرفی بهترین انیمه های انگیزشی و امیدبخش با راهنماتو همراه باشید.

شناسه خبر: ۳۸۳۲۱۱
بهترین انیمه های انگیزشی و حال خوب کن که هر کسی باید ببیند!

راهنماتو- دنیای شگفت انگیز انیمه ها روز به روز با خلق قهرمانان جدید و داستان های منحصر به فرد طرفداران بیشتری را به سوی خود جذب می کند. شاید تا چند سال قبل تعداد انگشت شماری از افراد بودند که به انیمه علاقه داشتند. اما اکنون آنقدر در سراسر جهان طرفدار پیدا کرده است که حتی سینمای دنیا هم در برابرش تعظیم می کند. بسیاری از انیمه ها شخصیت های پرتلاشی را به تصویر می کشند که برای رسیدن به رویاهای خود از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند. این انیمه به ما انگیزه می دهند و نگرش ما را نسبت به زندگی تغییر می دهند. در ادامه با معرفی بهترین انیمه های انگیزشی و امیدبخش با راهنماتو همراه باشید.

1- مدرسه قهرمانانه من - My Hero Academia

به گزارش راهنماتو، مدرسه قهرمانانه من نام یک انیمه ژاپنی پرطرفدار در ژانر اکشن است که در اولین فصل آن در سال 2016 پخش شد. این انیمه داستان زندگی پسری به اسم میدوریا ایزوکو را به تصویر می کشد. او در دنیایی زندگی می کند که 80 درصد مردم دارای قدرت فرا انسانی به اسم (کوسه) هستند. میدوریا ایزوکو هیچ قدرت و توانایی خاصی ندارد، اما به شدت شیفته ابرقهرمان ها است. از این رو تصمیم می گیرد در یک آکادمی معتبر پرورش قهرمانان عضو شود و اصول و مبانی قهرمان شدن را یاد بگیرد. انیمه مدرسه قهرمانانه من براساس یک مانگای ژاپنی پرطرفدار به همین نام ساخته شده است. مانگای مدرسه قهرمانانه من توانست در سال 2015 جایزه سالانه مانگا تایشو را از آن خود کند. فصل دوم این انیمه از آوریل تا سپتامبر 2017 پخش شد، فصل سوم آن از آوریل تا سپتامبر 2018، فصل چهارم هم از اکتبر 2019 تا آوریل 2020 و فصل 5 این انیمه در سال 2021 انتشار یافت.

مدرسه قهرمانانه من

2- ناروتو- Naruto

انیمه ناروتو یکی از زیباترین و طولانی ترین انیمه هایی است که تاکنون ساخته شده است. این انیمه حدود 220 قسمت دارد و از 3 اکتبر 2002 تا 8 فوریه 2007 پخش شده است. انیمه ناروتو داستان یک پسر نوجوان را روایت می‌کند که رویای رئيس قبیله (هوکاگه) شدن را در سر می‌پروراند. ناروتو نه تنها یکی از بهترین انیمه های مبارزه ای رزمی در تمام دوران است، بلکه به عنوان یکی از بهترین انیمه های انگیزشی و الهام بخش نیز معرفی می شود که با حال و هوا و سبک مبارزات نینجایی، موسیقی متن سنتی، و سبک لباس‌هایش یکی از بهترین انیمه‌های نینجایی الهام گرفته از فرهنگ و تاریخ ژاپن است. یکی از ویژگی های متمایز این انیمه شخصیت‌های پیچیده و تلاشگر آن هستند که سعی دارند به افراد بهتر و مبارزان قوی تری برای کمک به نیازمندان تبدیل شوند.

ناروتو

3- باراکامون - Barakamon

باراکامون نام یک انیمه سریالی کمدی-درام ژاپنی است که در سال 2014 منتشر شد. این انیمه زندگی پسر جوانی به نام سی‌شو هاندا را روایت می کند که تمام زندگی خود را وقف هنر خطاطی کرده است و با وجود سن کم، دوست دارد به هنرمندی سرشناس و معتبر تبدیل شود. او پس از یک اتفاق توسط پدرش به یک جزیره دورافتاده فرستاده می شود. سی‌شو که از این اتفاق اصلا خوشحال نیست، تصمیم می گیرد برای دستیابی به اهداف خود و داشتن یک زندگی خوب در آنجا تلاش کند. تفاوت میان این تازه‌وارد و آدم‌های روستا موقعیت‌های بامزه و پیش‌بینی‌نشده‌ای را رقم می‌زند که موجب می‌شود سی‌شو چیزهایی را دوباره در زندگی تجربه کند که در زندگی شهری آن‌ها را از یاد برده بود.

 باراکامون

4- جنگ غذاها - Food Wars

جنگ غذاها یکی از الهام‌بخش‌ترین انیمه‌هایی است که بیننده را به تلاش برای دستیابی به رویاها تشویق می کند. این انیمه سریالی درباره زندگی یک پسر پانزده ساله با استعداد و خلاق به نام یوکیهیرا سوما است که همراه با پدرش یک غذاخوری را می چرخانند. اما رویای تبدیل شدن به یک آشپز مشهور را در سرمی پروراند و سعی دارد با وارد شدن به یک مدرسه آشپزی، رتبه اول را در این مدرسه کسب کند. اکنون یوکیهیرا و هم تیمی هایش باید با هم و بر علیه هم کار کنند تا بهترین خود را نشان دهند. آیا او می تواند در آکادمی که هر سال تنها 10 درصد از دانشجوهایش قبول می شوند، پذیرفته شود؟ این انیمه خنده دار پر از شخصیت های جالب است که حسابی شما را گرسنه می کند و دستورالعمل های پخت غذاهای عجبی و غریب را به شما می آموزد!

جنگ غذاها

5- موب سایکو 100 - Mob Psycho 100

موب سایکو 100 نام یک انیمه اکشن کمدی با شخصیت های پیچیده است که اولین فصل آن در سال 2016 پخش شد. این انیمه داستان زندگی یک دانش آموزی کلاس هشتمی به نام کاگه‌یاما شیگئو با نام مستعار "مُـب" را روایت می کند که از توانایی‌های ذهنی عجیبی برخوردار است و در سن خیلی کم می تواند با ذهن خود قاشق ها را خم کند و اشیاء را از جای خود بلند کند. او تصمیم می گیرد از استفاده از توانایی‌هایش در ملع عام، خودداری کند. اکنون مُـب تنها چیزی که می خواهد دوست شدن با یکی از هم کلاسی های دخترش است و سعی می کند با همراهی مربی خود، که هیچ قدرت ذهنی ندارد، به اهدافش در زندگی دست پیدا کند. داستان زندگی او را در حالی دنبال می کند که تلاش می کند و اغلب در کنترل قدرت های روانی و احساسات ناپایدار خود شکست می خورد. مُـب باید با ارواح شیطانی قدرتمند، کلاهبرداران و مشکلات روزمره زندگی یک پسر مدرسه ای دست و پنجه نرم کند.

 موب سایکو

6- زندگی دوباره - ReLIFE

زندگی دوباره یکی دیگر از انیمه های دوست داشتنی ژاپنی است که صحنه های دراماتیک زندگی را با لحظات گرم و شادی آور ترکیب می کند. این انیمه درباره زندگی مرد جوانی است که پس از ترک شرکتی که در آن کار می کرد، به عنوان یک فرد بازنده به نظر می رسد. آراتا کایزاکی در اثر آشنایی با فردی به نام "ریو یوآکه" به قرصی دست پیدا می کند که او را به 17 سالگی اش می برد. او باید دوباره به عنوان یک دانش آموز دبیرستانی به مدرسه برود و تمام کارهایی که از ابتدا اشتباه انجام داده، اصلاح کند. این انیمه بینندگان را به بررسی اشتباهات گذشته و اصلاح کردن آنها به منظور داشتن زندگی شخصی و کاری بهتر تشویق می کند.

 زندگی دوباره

7- سبد میوه - Fruits Basket

سبد میوه یکی از معروف ترین و زیباترین انیمه های انگیزشی با داستانی جذاب است که بیننده را به تلاش برای رسیدن به رویاها و غلبه بر مشکلات زندگی تشویق می کند. این انیمه داستان زندگی دختری یتیم به نام توهرو را روایت می کند که زندگی سختی دارد و مجبور است پس از مرگ مادرش تنها زندگی کند. توهرو همیشه نیمه پر لیوان را می بیند و بیننده را به مثبت نگری تشویق می کند. توهرو توسط خانواده مرموز سوما به سرپرستی گرفته می شود و به سرعت متوجه راز عجیب‌وغریب این خانواده می شود؛ آن ها اگر توسط جنس مخالف در آغوش گرفته یا از نظر جسمانی ضعیف شوند، تبدیل به حیوانات زودیاک چینی می‌شوند.

 سبد میوه

نظرات
پربازدیدترین خبرها