بهترین قدرت‌های ماورایی که تو بازیها میتونین داشته باشین

قدرت های ماورایی یک پای ثابت بازیها هستن چونکه قراره این حس قدرتمند بودن رو به گیمر منتقل کنن تا بتونه خودش رو توی دنیای بازی تصور کنه.

شناسه خبر: ۳۸۳۲۲۱
بهترین قدرت‌های ماورایی که تو بازیها میتونین داشته باشین

راهنماتو- بازیها همیشه دری بودن به دنیای خیال و فانتزی. به طوریکه وقتی شما دسته رو دستتون میگرفتین اون دسته شما رو به دنیایی میبرد که میتونستین یکی از خدایان یونانی بشین و یا در یک دنیای آخرالزمانی زامبی هارو سلاخی کنین.

به گزارش راهنماتو، این آزادی عمل و قدرت های ماورایی هستن که به گیمر این حس رو میدن که میتونه هر کار دوست داشته باشه بکنه و برای چند ساعت از روزش از مشغله دنیای واقعی دور باشه. حالا میخوایم در مورد بهترین قدرت های ماورایی که بازیها در اختیار گیمر قرار میدن تا به این هدف برسن صحبت کنیم پس با راهنماتو همراه باشین.

شماره 10: احیا

best-super-powers-to-have-in-games

احیا یکی از بهترین قابلیت هاست که تو بازیها میتونیم ازش استفاده کنیم تا بعد از هر درگیری بدون اینکه دنبال آیتم هیل باشیم سریع سراغ درگیری و فایت بعدی بریم. وقتی توی مبارزه هستین و دارین به دشمناتون حمله می‌کنین، همیشه امکان این هستش که زور دشمنتون بیشتر باشه و جوابتونو بده برای همین هم با استفاده از این قابلیت میتونین یکم عقب نشینی کنین، یک نقشه درست و حسابی برای شکست دشمنتون بریزین و دوباره بهش حمله کنین . همین قدرت بیشتر بهتون کمک میکنه تا در شرایط تنها راهکارتون زدن به دل دشمن نباشه و همیشه حواستون به آپشن های پیش روتون باشه.

شماره 9: جابجایی اشیاء

best-super-powers-to-have-in-games

قابلیت جابجایی اشیاء، از طریق قدرت‌های ذهنی مثل تله‌کینزیس یا کنترل چیزهایی مثل آب، یکی از قابلیت‌های مفید و چند منظوره در بازی‌هاست. این قابلیت به شما اجازه می‌ده که اشیاء رو از دور جابجا کنین، چه در وضعیت مبارزه باشید یا خارج از مبارزه. توی بازی‌های واقعیت مجازی هم این قابلیت خیلی جذابه. طوری که شما حس میکنین واقعا در حال تکون دادن اجسام هستین؛ چیزی که به خوبی میتونین در Half-Life: Alyx تجربه کنین.

شماره 8: حواس فوق‌العاده

best-super-powers-to-have-in-games

یادتونه تو The Last of Us جول میتونست از پشت دیوار و از روی صدا جای دشمناشو تشخیص بده و بفهمه کجان؟ حالا فکرشو بکنین اگر میتونستین تو دنیا واقعای این قابلیت رو میداشتین. اگر بتونین حساسیت بیشتری نسبت به حس‌های طبیعی داشته باشین، این میتونه یک مزیت تاکتیکی بزرگ باشه. مثلا با این قابلیت دیگه دشمناتون باید قید غافل‌گیر شدنتون رو کنار بزنن چون شما همیشه یک قدم ازشون جلو هستین و میدونین حرکت بعدیشون چیه.

شماره 7: کنترل ذهن

best-super-powers-to-have-in-games

چرا باید با یه گروه دشمن تنها مبارزه کنیم وقتی می‌تونیم یکی از خودشون رو علیه دوستای خودش رو برای اینکار بفرستیم؟ فکرشو بکنین همگی تسلیم تصمیم های شما هستن و فقط لازمه لب تر کنین تا کاری که ازشون خواستین رو انجام بده. اگر Shadow of Mordor رو بازی کرده باشین میدونین که چطوری توی این بازی این قدرت تبدیل شده به محور اصلی بازی.

شماره 6: تسخیر

best-super-powers-to-have-in-games

تسخیر یک قدرت فوق‌العاده جذابه. اینکه میتونین در جلد یک شخصی دیگه شروع به انجام کاراتون کنین و به هدفتون برسین میتونه خیلی باحال و البته غیرانسانی باشه ولی خب اون بخشش زیاد مهم نیست چرا که ما آدم خوباییم و هدفمون قطعا خیلی مهمتره!!!!

شماره 5: سرعت فوق‌العاده

best-super-powers-to-have-in-games

قطعا این که مثلا بخوایم از نقطه‌ای از بازی به جای دیگه بریم میتونه برای خیلی‌ها حوصله سربر باشه مخصوصا وقتی که مجبور باشیم از چندتا صفحه لودینگ هم رد بشیم. حالا فکرشو بکنین که با یک سرعت بالا مثل فلش از وسط هرچیزی میتونستین رد شین بدون اینکه نگران لودینگ یا هاردی که رو بازی رو نصب کردین باشین.

شماره 4: نامرئی شدن

best-super-powers-to-have-in-games

یه عملیات جاسوسی بدون ناموئی شدن کامل نمیشه. این قدرت به معنای واقعی "نامرئی" بودنه و وقتی می‌خوایم از یه منطقه عبور کنیم و همش دیده می‌شیم، این قدرت به ما اجازه می‌ده که مختصراً ناپدید بشیم، حتی اگر فقط به مدت کوتاهی باشه. می‌تونیم از این قابلیت برای عبور از یک نگهبان یا نزدیک شدن به یک نگهبان برای یک حمله پنهانی استفاده کنیم. حتی وقتی پنهانی نیست و تعداد زیادی دشمن به ما نزدیک میشوند، این قابلیت به ما اجازه می‌ده که یهویی ناپدید بشیم و از دستشون فرار کنیم.

شماره 3: تلپورت

best-super-powers-to-have-in-games

نامرئی بودن یکی از قابلیت هاییه که وقتی کسی جلوتون قرار میگیره میتونین باهاش ازش رد شین ولی میدونین چی باز از اون بهتره؟ تلپورت کردن. این قابلیت هم برای رسیدن به مکان‌هایی که با حرکت معمول نمی‌شه رسید، و هم برای ناگهان نزدیک شدن به هدفتون توی مبارزه عالیه. بسته به بازی ممکنه به شما اجازه بده که به سرعت به سمت هدف بپرید و قبل از اینکه دشمن واکنش نشون بده، به اون نزدیک بشید.

شماره 2: شکست ناپذیری

best-super-powers-to-have-in-games

این یکی از قدیمی‌ترین توانایی‌های نهاییه که توی بازی‌ها دیده میشه. هم ماریو و هم سونیک با استفاده از قدرت‌های ستاره‌ایشون، به معنای واقعی شکست ناپذیر میشدن و این بهترین قابلیتی هست که در تمام اسلحه‌ها و تجهیزاتی که در دسترس شما قرار دارن، میتونین داشته باشین. حتی توی بازی‌های تیمی، میتونین با این قدرت دوستاتون رو اذیت کنین که دقیقا میشه مثل وقتی که بچه بودیم Crash بازی میکردیم. اما این یکی از رو اعصابترین توانایی‌ها برای دشمناتون هم هست، به همین دلیل اکثر باس‌ها ازش استفاده میکنن و تنها در بازه‌هایی به شما اجازه می‌دن تا بتونین بهشون آسیب بزنید.

شماره 1: قدرتی

best-super-powers-to-have-in-games

هیچ چیز در بازی‌ها بهتر از وارد شدن به وضعیتی نیست که به تنهایی و به راحتی میتونین یک عده زیاد از دشمناتون رو از سر راه بردارین. قدرتی که معمولا بازی در ازای انجام یک دمیج زیاد به دشمنا یا انجام دادن یک سری کمبو پشت سرهم در اختیار گیمر میده تا بهش اون حس قدرت رو منتقل کنه و بفهمونه که کی اینجا شخصیت اصلیه!!

نظرات
پربازدیدترین خبرها