چطوری میتونین لباس‌هایی که از اساطیر ایرانی الهام گرفتن رو در Assassin&#۳۹;s Creed Mirage پیدا کنین

به لطف تاریخ غنی کشور ایران شما نمیتونین یک بازی یا اثر در خاورمیانه بسازین بدون اینکه تحت تاثصیر فرهنگ پارسی قرار نگیرین. AC Mirage هم از این قاعاد مستثنی نیست

شناسه خبر: ۳۸۳۳۳۰
چطوری میتونین لباس‌هایی که از اساطیر ایرانی الهام گرفتن رو در Assassin's Creed Mirage پیدا کنین

راهنماتو- در Assassin's Creed Mirage، تغییرات جذابی در عناصر بازی اعمال شده که این بازی رو به ریشه های خودش برمیگردونه. به طوری که بازی سعی داره تا تمرکز بیشتری روی جنبه مخفی‌کاری و استفاده از محیط داشته باشه تا اینکه بخواد زیاد روی اعداد و ارقام مربوط به سلاح‌ها و آرمورها مانور بده. یکی از تغییرات اساسی در بازی اینه که بازی با هر ست لباس یک قابلیت خاص رو بهشون اختصاص داده و اسمشون رو به "Outfits" تغییر داده. بعد در کنار هر لباس یک ست سلاح هم هستش که میتونه تاثیر قابلیت های هر لباس رو بیشتر کنه.

به گزارش راهنماتو ، Outfits یا لباس‌هارو می‌توانید از Tailors یا خیاطاهایی که در سراسر بغداد هستن یا با گشتن اطرف نقشه این بازی پیدا کنین، همچنین برای اینکه بتونین لباسهای بهتری به دست بیارین باید ماموریت های جانبی مربوط به هر کدومشون رو برید و یا حتی در بعضی از مواردی بدزدینشون. در کنار Outfitهای موجود در بازی، بازیکنا می‌تونن Costumes (لباس‌های زیبایی) رو هم پیدا کنن که ظاهر لباسشون رو تغییر میده ولی خب قابلیت خاصی رو به بسیم اضافه نمیکنن و صرفا جنبه تزیینی دارن.

حالا با راهنماتو همراه باشین تا باهم نگاهی به بهترین لباس های موجود در بازی بندازیم:

Initiate Of Alamut Outfit(لباس تازه‌وارد آلاموت)

where-to-find-best-outfits-in-ac-mirage

این لباس بخشی از تجهیزات ابتدایی بازی هستش که بازیکنا بعد از کامل کردن مقدمه بازی و قبل از رسیدن به بغداد دریافت میکنن. این لباس قابلیت Silent Blade رو به بسیم می‌ده که صدای کشتن افراد رو 50٪ کمتر می‌کنه. البته این آخر ماجرا نیست و شما یتونین با آپگرید های بعدی این لباس قابلیت این لباس رو تا 75% و یا حتی 100% بیشتر کنین، که اساسینیشن هارو در تمام فضای بازی میتونه کم کنه و خیلی مناسب کسایی هستش که میخاون بازی رو فقط با مخفی کاری تموم کنن.

Rostam Outfit (لباس رستم)

where-to-find-best-outfits-in-ac-mirage

این لباس یک لباس دیگه برای گیمرایی هستش که خیلی عشق مخفی کاری هستن. حالا چطوری کاری میکنه؟ اینجوری هستش که این لباس صدای حرکت بسیم رو تا 50% کمتر میکنه که خودش باعث میشه خیلی راحت از بین نگهبانا راه خودتون رو پیدا کنین. این لباس هم مثل مورد قبلی میتونه آپگرید بشه و تا 75% و 100% هم میتونین این قابلیت رو بیشتر کنین که در حالت ماکسیسمم میشه گفت دشمناتون دیگه صدای اومدنتون رو نمیشنون.

Hidden One Outfit (لباس شخص مخفی)

where-to-find-best-outfits-in-ac-mirage

این یکی از لباس هایی هستش که میتونین اول بازی به دست بیارین ولی خب میتونه یکم بدست آوردنش سخت باشه. این لباس به بسیم پرک Deadly Moment رو میده که یعنی هر وقت مخفیانه کسی رو بکشین، 5% درصد خط فوکوسش بیشتر پر میشه. برای دستیابی به این لباس شما باید تو یکی از Gear Chest هایی که اطراف Round City هستن پیداش کنین و برای آپگریدش هم لازمه که تو 2تا صندوق دیگه آپگرید مربوط بهش رو پیدا کنین. وقتی لباس رو به طور کامل ارتقا بدین میتونه تا 15% درصد بیشتر خط فوکوس بسیم رو پر کنه.

Zanj Uprising Outfit(لباس قیام زنج)

where-to-find-best-outfits-in-ac-mirage

این لباس میتونه برای خیلی از گیمرها مفید باشه چرا که میتونه میزان بدنامی که بسیم میتونه با نیروهای عباسی رو داشته باشه رو کم کنه. این لباس میتونه میزان درصد تحت تعقیب بودن بسیم رو نسبت به حالت عادی کمتر کنه. این لباس اینطوری کاری میکنه که اول فقط 20%اش رو کم میکنه، اما این مقدار به 30٪ در سطح 2 و به 40٪ در سطح 3 قابل ارتقاس و می‌تونه تاثیر زیادی روی راحتی بازی شما و فرار از دست قانون داشته باشه. این لباس جالب رو هم میتونین توی Harabiya Upper Harbor تو یکی از صندوق های Gear پیدا کنین و برای آپگریدش هم لازمه دوتا صندوق دیگه رو توی Prince's Palace in Harabiya و the Khurasan Guardhouse gate پیدا کنین.

Sand Outfit(لباس شنی)

where-to-find-best-outfits-in-ac-mirage

متاسفانه این یکی از لباسهاییه که باید بابتش پول بدین و بخرینش؛ اینطور که اگر نسخه Deluxe بازی رو خریده باشین این لباس رو میتونین مجانی داشته باشین. این لباس پرک Second Chance و یا شانس دوباره رو به بسیم می‌ده و زمان رو میتونه در حین مبارزه برای گیمر آهسته کنه. این قابلیت از اول فقط3 ثانیه زمان رو کند کنه و با آپگریدها می‌تونه این افکت رو تا 5 ثانیه هم بیشتر کنه. برای اوناییکه طرفدار Prince of Persia هستن باید تا الان متوجه شده باشن که اسم این لباس اشاره‌ای به فیلمی هستش که با همین اسم ساخته شده.

Milad's Outfit(لباس میلاد)

where-to-find-best-outfits-in-ac-mirage

این لباس یک ست لباس هستش که ظاهر خیلی آینده‌وارانه ای داره و بعد شما باید برای این لباس 5تا میستریس شارد رو توی غار Oasis خرج کنین تا بتونین به دست بیارینش. این لباس یک ویژگی خیلی منحصر به فرد رو داره که بلافاصله بعد از اینکه یک نفرو از بالا پریدین و کشتین تا یک شعاع 15 متری اطراف هر کسی که باشه رو با یک صاعقه برقدار میزنه. تازه خبر خوب اینه که برعکس لباسای دیگه این یکی نیاز به آپگرید نداره و در حالت دیفالتش کامله.

حالا که قابلیت های بهترین لباس های موجود در بازی رو شناختین و میدونین از کجا پیداشون کنین میتونین خیلی راحت پیداشون کنین و بازی رو طوری که دوست دارین بازی کنین. و میشه گفت این راحتی کار رو میشه مدیون برگشت به ریشه های Assassin's Creed بدونیم و اینکه بالاخره با Mirage به اصل این سری برگشتیم.

نظرات
پربازدیدترین خبرها