اگه پیشونیت کوتاهه موهاتو این مدلی بزن!

در ادامه چند نمونه مدل موی زنانه برای خانم های پیشانی کوتاه را مشاهده می کنید:

شناسه خبر: ۳۸۳۵۲۴
اگه پیشونیت کوتاهه موهاتو این مدلی بزن!

راهنماتو- هر کدام از ما چهره ای منحصربه فرد داریم و انتخاب مدل موی متناسب با چهره و حالت صورت به چیزی فراتر از شیک پوشی ما بستگی دارد. اگرچه یافتن مدل موی مناسب برای پیشانی های کوتاه چالش برانگیز است، اما غیرممکن نیست. با انتخاب یک مدل موی مناسب با فرم صورتتان، پیشانی شما متناسب و معمولی به نظر خواهد رسید و چهره تان را زیباتر خواهد کرد. در ادامه چند نمونه مدل موی زنانه برای خانم های پیشانی کوتاه را مشاهده می کنید:

1- پیکسی کوتاه

به گزارش راهنماتو، مدل موی پیکسی یک مدل موی کوتاه است که در پشت و دور سر کوتاه و در بالای سر کمی بلندتر و دارای چتری خیلی کوتاه می‌باشد. این مدل مو یکی از بهترین مدل موها برای خانم هایی است که پیشانی کوتاهی دارند. مدل موی پیکسی کوتاه به رسیدگی زیادی نیاز ندارد و برای هر موقعیتی چه رسمی و چه غیررسمی مناسب است.

پیکسی کوتاه

2- مدل موی فضایی

مدل موی فضایی یکی از محبوب ترین مدل موها برای پیشانی های کوچک و صورت های بیضی شکل است. این مدل مو یکی از بهترین مدل موها برای زمانی است که وقت زیادی برای حالت دادن به موهایتان ندارید. مدل موی فضایی به موهای فر جذابیت خاصی می بخشد. می توانید با انواع گیره های و کش موهای رنگی و زیبا، جذابیت این مدل مو را چند برابر کنید.

 مدل موی فضایی

3- شگی پیکسی

شگی پیکسی یک مدل موی کوتاه با لایه های بافت دار و تکه تکه است که به پرپشت به نظر رسیدن موهای نازک کمک زیادی می کند. این مدل موی جسورانه به موهای مواج و مجعد نیز زیبایی خاصی می بخشد. می توانید برای زیباتر نشان دادن این مدل مو لایه های آن را فر کنید و یا از تکنیک رنگ آمیزی بالیاژ استفاده کنید.

شگی پیکسی

4- باب کوتاه با چتری

مدل موی باب یکی از پرطرفدارترین مدل موهای زنانه است که برای هر فرم صورت و جنس مویی مناسب است. البته بیشتر برای موهای صاف استفاده می شود. این مدل مو در کنار چتری های زیبا ظاهری جذاب برای افرادی که پیشانی کوتاه دارند، به ارمغان می آورد.

باب

5- باب نامتقارن

باب نامتقارن یکی از بهترین مدل موها برای خانم هایی است که پیشانی کوتاهی دارند. در این مدل مو، موها به صورت نامتقارن کوتاه می شوند و در بیشتر موارد رشته های بلندتر در سمت راست قرار می گیرند. حالت لایه لایه این موها زیبایی چهره را بهتر نمایان می کند.

باب

6- گوجه ای

مدل گوجه ای یکی از مدل های ساده و زیبایی است که به اکثر فرم های صورت می آید. این مدل موی جذاب برای زمان هایی که وقت کافی برای رسیدگی به موهایتان ندارید، مناسب است. مدل موی گوجه ای هم برای مراسم رسمی و هم غیر رسمی مناسب است و به بلندتر به نظر رسیدن پیشانی های کوتاه کمک می کند.

گوجه ای

7- باب کلاسیک با چتری

مدل موی باب کلاسیک بلوند با چتری های زیبا، ظاهری جذاب برای خانم هایی که صورت بیضی و پیشانی کوتاه دارند، به ارمغان می آورد.

باب کلاسیک با چتری

8- رترو با چتری

فر رترو یا فر هالیوودی یکی از مدل موهای کلاسیک و پرطرفدار است که از دهه 1920 تا 1960 میلادی الهام گرفته شده است. در این مدل مو به وسیله ابزارهای مختلف مانند برس، اسپری و محصولات حجم دهنده، موها را حجیم تر کرده و حالت منحصر به فردی به موها می بخشند. این مدل موی رترو که در ادامه تماشا می کنید، یکی از ساده ترین و بهترین مدل موها برای پیشانی های کوتاه است.

رترو با چتری

نظرات
پربازدیدترین خبرها