نگاهی به زیباترین مناظری که میتونین در Red Dead Redemption ۲ پیدا کنین

مناظر زیبا در RDR ۲ زیاد هستن و ما در این مقاله قصد نگاهی به بهترین مناظر موجود در این بازی داریم.

شناسه خبر: ۳۸۳۵۹۶
نگاهی به زیباترین مناظری که میتونین در Red Dead Redemption 2 پیدا کنین

راهنماتو- Rockstar Games طی سالهای اخبر تونسته با هر بازیش دنیایی رو به طرفداراش هدیه بده که اونا میتونن خیلی راحت خودش رو درش غرق کنن و از زیبایی‌هاش لذت ببرن. چیزی که به مروز زمان تبدیل به چیزی شده که گیمرها از راکستار انتظار دارن. این سطح از پیچیدگی و زیبایی با Red Dead Redemption 2 به اوج خودش رسید. بازی‌ای که خیلی از گیمرها صرفا جهت گشتن در دنیای زیبایی که داره بازیش میکردن.

به گزارش راهنماتو، این بازی با گرافیک بالایی که داره تونسته کاری کنه که هر گیمری که این بازی رو میره در هر لحظه که به چشمش منظره زیبایی میاد؛ سریع شروع به عکس یا اسکرین‌شات گرفتن کنه تا بتونه اون زیبایی رو برای همیشه موندگار کنه. با راهنماتو همراه باشین تا باهم نگاهی به زیباترین مناظر موجود در RDR 2 بندازیم.

Lake Isabella

best-views-in-rdr2

در غربی‌ترین نقطه‌ Grizzlies، دریاچه‌ای هستش که در دل کوهی از یخ و برف قرار داره. این اتمسفر آرام، صحنه‌ای ایده‌آل برای شکار و ماهیگیری شماست و این حس رو به شما القا میکنه که شما به طبیعت نزدیکتر هستین، به این معنی که شما و کوه یکی شدین.

حیواناتی که در اطراف این دریاچه‌ی یخی زندگی می‌کنن، برعکس مناطق دیگه، خیلی کمیاب هستن. از ماهی‌های بزرگ تا اسب وحشی عربی سفید و باشکوه، همشون در اطراف این دریاچه منتظر شما هستن. البته باید حواستون به خرس‌ها و گرگ‌های موجود در این منطقه هم باشه.

Guarma

best-views-in-rdr2

درختای زیبا، آب و هوای گرم و طبیعت بکر، چیزی نیست که بتونه ازینا بیشتر براتون لذت‌بخش باشه. متاسفانه این بخش از نقشه بازی فقط طی دوره خاصی در دسترسه که به این معنیه که شما نمی‌تونید در ادامه بازی به اینجا برگردین پس بهتره تا میتونین از مناظر لذت ببرین.

Citadel Rock

best-views-in-rdr2

بلندترین قله‌ی Mountain Grizzlies در وسط دومین کوه بزرگ و پرجمعیت منطقه‌ای که در بازی می‌تونید بهش سفر کنید، Citadel Rock منظره‌ایه که همه باید زمان بزارن و از زیباییش لذت ببرن، در حالی که این منطقه مزین به گیاهانی رنگارنگ و حیواناتیه که دیدنشون شمارو هرچه بیشتر غرق بازی میکنه.

شاید بهتر باشه بدونین که Citadel Rock بر اساس صخره‌های واقعی هستن که در ایالت مونتانا واقع شدن، که به خودیه خودش بی‌نظیره و البته شاید از معادل دیجیتالیشون هم بهتر باشن. شما می‌تونید از اینجا تمام غرب الیزابت رو تا جایی که چشم می‌بینه ببینید و این منظره هم از بالا و هم از پایین شگفت‌آوره.

Brandywine Drop

best-views-in-rdr2

بادهای سرد و صداهای آب روان، حس آرامش و خوشی رو براتون تداعی میکنه. این منطقه میشه گفت یکی از مناطق دورافتاده بازی هستش؛ به این معنی که میتونین برای مدت طولانی از تمام زیبایی موجود تنهایی لذت ببرین، بدون اینکه کسی مزاحمتون بشه.

Sea Of Coronado

best-views-in-rdr2

در زمینی که پر از کویر و جنگله، جایی هستش به اسم دریای کورنادو، چیزی که اسطوره‌ای به نظر میاد. ساحل این دریاچه عظیم و پر از آب شیرین، نزدیک‌ترین چیزیه که میتونین نسبت به ساحلای گرم گوارما در بازی داشته باشین و ازش لذت ببرین.

تازه از ایاینجا میتونین بخشی از نقشه بازی اول Red Dead Redemption رو هم ببینین که بخشی از خاک مکزیک رو تشکیل میده، البته متاسفانه جوری نیستش که بتونین از نزدیک برید و ببینینش زیرا نقشه اون بخش کامل نیست و فقط در حدیه که بتونین دورنمایی از نقشه و وقایع بازی اول درش داشته باشین.

Calumet Ravine

best-views-in-rdr2

قسمتی در شمال شرق بخش Ambarino، کالومت راوین یک ناحیه ترکیبی از کوه‌های قرمز و نارنجی زیبا و صخره‌هاست که به عنوان یک محل عبور برای رودخونه‌ای که کنارش در جریانه، عمل می‌کنه. بهانه‌ای برای نگرفتن عکس و اسکرین‌شات از این قسمت نقشه وجود نداره و شما باید عکساهایی رو با آرتور که در ال لزت بردن از منظرست رو اینجا بگیرین.

از اینجا به سمت غرب اگر برین جاهای زیباتری مثل آبشار دانل وجود داره که میشه گفت بزرگترین آبشار موجود در بازیه.

Mount Shann

best-views-in-rdr2

West Elizabeth جایی هستش که بخش عظیمی از داستان بازی درش رخ میده. شما درش Blackwater رو دارین که اون سرقت مشهور در اون شکست خورد، یکم بالاترش Strawberry، شهر غربی ایده‌آلیه که تا حدودی آرامش داشت، تا وقتی که Micah دست به قتل عام بزرگی در این شهر کوچیک گذری زد.

ولی بدون شک جواهر بی‌همتای این منطقه کوه Stann هستش. یک کوه بزرگ در وسط West Elizabeth که می‌تونید از هر گوشه‌ی از ایالت بهش نگاه کنین. و همچنین بلندترین کوه قابل دسترس در بازیه و برای دیدن تمام نقاط موجود در نقشه بازی یک فضای فوق‌العادست.

البته اگر دنبال دیدن مناظر نیستین، همچنان یک سورپرایز بزرگ بالای این کوه هستش که شاید بتونه نظرتونو عوض کنه تا به بالای این کوه صعود کنین.

Pike's Basin

best-views-in-rdr2

بله، Pike's Basin به این معروفه که میشه گفت مخفیگاه هر گنگیه که در New Austin هستش. بزارین بهتون بگم که صرفا نباید سر این قضیه دلتونو بد کنین و قید دیدن این منطقه رو بزنین، چرا که اگه اینجارو نبینین قطعا از دست دادینش. البته باید بگم که شما فقط می‌تونید در بخش پایانی بازی وارد این قسمت از نقشه بشین.

در وصف این منطقه میتونم بگم صخره‌ها تماماً منطقه رو در بر می‌گیرن و کل منطقه رو احاطه کردن، انگار جوری که یک ساختمون طبیعی تو دل طبیعت ساخته باشن.

نظرات
پربازدیدترین خبرها