بهترین بازی‌های یوبیسافت که دیگه قرارنیست مثلشونو ببینیم

یوبیسافت تونست در نسل هفتم برای خیلی از گیمرها خاطره های زیادی بسازه ولی متاسفانه با تغییر در صنعتی گیمینگ دیگه نمیتونیم انتظار دیدن چنین بازیهایی داشته باشیم.

شناسه خبر: ۳۸۲۳۳۰
بهترین بازی‌های یوبیسافت که دیگه قرارنیست مثلشونو ببینیم

راهنماتو- گدشت روزایی که یوبیسافت تقریبا هرسال بازیهای جدید رو معرفی و منتشر میکرد. بازیهایی که نسبت به همدیگه خیلی متفاوت بودن و میتونستن هر کسی رو با هر سلیقه‌ای و با هر سنی به خودشون جلب کنن. بازیهایی که بعدها تبدیل به بهنرین ساخته‌های این استودیو نسبتا محبوب شدن و دیگه نتونستیم مثلشونو ببینیم.

به گزارش راهنماتو، با گذشت زمان یوبیسافت تلاش کرد که از صنعت بازیسازی فاصله بگیره و بیشتر روی بخش تجارت تمرکز کنه. همین هم باعث شده که این شرکت تمرکز خودشو روی آیپی هایی بزاره که مطمئنه طرفدار دارن و دیگه اون ریسک پذیری قدیم رو نداره. با راهنماتو همراه باشین تا باهم نگاهی به بهترین بازیهای منتشر شده از طرف این شرکت فرانسوی بندازیم.

Tom Clancy's Rainbow Six Vegas

Tom Clancy's Rainbow Six Vegas

اگرچه میشه گفت که Siege محبوبترین نسخه از سری Rainbow Sixئه، ولی هیچکس نمیتونه روزایی که تمرکز این سری بیشتر روی همکاری بازیکنا و بازی باهم به جای علیه هم بوده رو فراموش کنه. مخصوصا برای کسایی که به دنبال یک تجربه شوتر تاکتیکی هستن. دو بازی Vegas از این سری منتشر شدن که تونستن باهم سنگ بنای شوتر های تاکتیکی رو برای یوبیسافت بزارن. بازی اول Vegas به خاطر فرمول جدید و تاکتیکی بازی، یک سیستم هوش مصنوعی هوشمند و قابلیت کنترل هم تیمی‌ها تونست خیلی معروف بشه. به طوریکه همچنان بعد از گذشت 10 سال از انتشار نسخه دوم همچنان گیمپلی این بازی دستنخورده و لذت بخشه.

Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter

Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter

میشه گفت بین سالهای 2002 و 2012 بازیهای تاکتیکال تونستن طرفدارای زیادی رو به خودشون جلب کنن چرا که به شما اجازه میداد کنترل صحنه نبرد رو خودتون به دست بگیرین و یک اسم تونسته بود این بازار رو تو مشت خودش بگیره. اون اسم هم تام کلنسی بود به طوری که فقط لازم بود طرفدارا ببیننن که اسم کلنسی رو بازیه تا بدون هیچ تاملی بازی رو بخرن. بر خلاف سری بازیهای Rainbow Six این سری تمرکز گیمپلی تاکتیکیش رو فضایی بزرگتر بود و بیشتر یک صحنه نبرد بزرگتر رو به تصویر میکشید به جای اینکه مختص یک خونه یا هتل باشه. همچنین وجود آیتم‌های زیادی مثل آرمور و ماشین های مختلف و حتی سلاح‌های واقعی در بازی تونسته اون تجربه رو به نحو احصن منتقل کنه.

Assassin's Creed 2

Assassin's Creed 2

این روزا دیگه اساسینز کرید تبدیل شده به محبوب ترین سری بازی های یوبیسافت و یوبیسافت هم داره تا جایی که میتونه این فرنچایز رو میدوشه. از Origins گرفته که به گفته خودشون عصر جدیدی رو برای این سری رغم زد ولی خب خیلی‌ها میدونستن یوبیسافت قصد داره از روی موفقیتی که The Witcher 3 کسب کرده کپی کنن. متاسفانه از زمان عرضه Black Flag نمیشه گفت بازی‌ای که در شان این سری باشه رو دیدیم که البته خودش یکی از بهترین بازی‌های دزدای دریایی تاریخ گیمینگه. بازهم با این تفاسیر به عنوان نماینده این سری ما AC2 رو انتخاب کردیم چرا که از هر زاویه که بهش نگاه میکنیم بازی فوق‌العاده‌ای رو میبینیم که حتی با گذشت زمان هم از جذابیتش کم نشده.

FarCry 3

FarCry 3

اگرچه مجموعه‌ی Far Cry تا قبل از عرضه نسخه سوم سری بازی معروفی بود ولی این نسخه سوم بودش که تونست خیلی‌هارو جدب این سری کنه. دلیل جذابیت این نسخه هم داستان عالی در کنار القای یک داستان سوم شخص در قالب یک گیمپلی اول شخص شوتر بود. داستان فوق العاده در کنار شخصیت هایی که احساساتی در شما به وجود میارن همگی تونستن گیمرهایی که این بازی رو برای اولین باز تجربه میکردن غافلگیر کنن و خیلی سریع تبدیل به بهترین نسخه این سری کنن.

Rayman Legends

Rayman Legends

Rayman Origins یکی ازون بازیهایی بود که مخاطب اصلیش بچه‌ها بودن ولی بخاطر جذابیت بالایی که داشت من هم جذبش شدم و خیلی زود تبدیل شد به یکی از بازی هایی یوبیسافت که عاشقش بودم.با اینحال این بازی نتونست اونطور که باید ظاهر بشه و خیلی سریع مشخص شد که بازی از لحاظ تجاری شکست خورده ولی این نتونست جلو دنباله حتی فوق‌العاده‌تر خودش رو بگیره. دنباله‌ این بازی یعنی Rayman Legends، نه تنها تونست محتوای اضافه تری رو ارائه بده بلکه بازی‌ای بود که هر کسی با هر سنی میتونست بازیش کنه و تمام اعضای خانتواده رو کنار هم برای گذروندن اوقات خوشی جمع کنه. این بازی شما رو به روزهای خوبی میبره که بازیها قوانین ساده‌ای داشتن و تلاش روی باز کردن محتوای جدید و بازی بیشتر همراه با گیمپلی ساده‌ئه.

Prince of Persia: Sands of Time

Prince of Persia: Sands of Time

متأسفانه میشه گفت با تموم شدن نسل هفتم یعنی Xbox 360 و PS3 این سری هم به آخرای کار خودش رسید. سه‌گانه شن‌های زمان این بازی جزو بهترین بازی های یوبیسافته و همچنین بازی اصلی این سه‌گانه یعنی Sands of Time هم جزو بهترین بازی های تاریخ این صنعته. خلاقیت در طراحی مراحل، سیستم مبارزه متمایز و جالب تر از همه سفر در زمان از عواملی بودن که شن‌های زمان رو به یک کلاسیک تبدیل کردن. این بازی هنوز هم از بیشتر بازی‌های هم ژانر خودش بهتره و بازی‌ای هستش که حداقل یک بار باید امتحانش کنین.

نظرات
پربازدیدترین خبرها