نگاهی به پلیدترین شخصیت‌های بازیهای Rockstar Games

شخصیت های منفهی عامل واقعی‌تر شدن داستان هستند چیزی که راسکتار به خوبی در بازیهاش استفاده میکنه.

شناسه خبر: ۳۸۳۷۹۲
نگاهی به پلیدترین شخصیت‌های بازیهای Rockstar Games

راهنماتو- بازی‌های Rockstar Games همیشه جزو پرطرفدارترین بازی‌های ویدیویی تاریخ بودن و هستن و این بازیها شامل عناوین معروفی مثل Grand Theft Auto 5 و Red Dead Redemption 2 میشن. اکثر بهترین بازی‌های Rockstar هم موضوعات جدی و تاریکی دارن که تونستن با وجود شخصیت‌های متنوع این داستانهارو به یادموندنی‌تر کنن.

به گزارش راهنماتو، اگرچه بسیاری از شخصیت‌ها اخلاقی نسبتا بد همراه با نقض‌هایی دارن، در مقابلش بعضی از شخصیت‌های بازی‌های Rockstar به قدری تاریک و پلید هستن که با کارهای خودشون توی بازیها میتونن اینقدر نفرت‌برانگیز و منفور باشن. با راهنماتو همراه باشین تا باهم نگاهی به این شخصیت‌ها بندازیم.

ترور فیلیپس - Grand Theft Auto 5

best-villians-in-rockstar-games-titles

ترور فیلیپس، یکی از سه شخصیت اصلی بازی Grand Theft Auto 5، با اعصاب و روان داغونش بدون شک تونسته راه خودش رو به این لیست باز کنه، حتی جدا از اینکه در طی بازی دست به چه کارهای وحشتناکی میزنه. در اوایل بازی، ترور شخصیت اصلی بسته الحاقی GTA 4 به اسم The Lost And Damned رو با سنگدلی تمام به قتل میرسه و برای ترس از انتقام گروهش، تمامی اعضای گروه The Lost MC رو هم پیش سردستشون میفرسته. در گفتگوهایی که ترور توی بازی با شخصیتهای دیگه داره، اون در مورد اعمال نفرت‌انگیزی که در سال‌های اولیه زندگیش داشته صحبت میکنه، از جمله کشتن حیوانات و حتی خفه کردن یک نوازنده کلارینت با کلارینتش. تعداد آدمهایی که تاحالا ترور کشته واقعا نامعلومه.

رای ارل - L.A. Noire

best-villians-in-rockstar-games-titles

بازی L.A. Noire یکی از بهترین بازی‌های پلیسی معمایی هست که حتما باید بازیش کنین و شامل یک انتخاب عالی از شخصیت‌ها هست که از هر دو طرف قانون هستن. یکی از شخصیت‌ها که در ابتدا به نظر میاد که در طرف خوب قانون هستش، رای ارله، یک کارآگاه ارشد که در نهایت تبدیل به یکی از تاریک‌ترین شخصیت‌های Rockstar میشه. او یک کارآگاه خیلی فاسد و آماده به خیانت به همکارا و دوستاش هست تا بتونه فساد بود خودش رو یک راز نگه داره. در کنار اخلاق بدش، رای ارل خصلت های نژادپرستانه و زن‌ستیزانه‌ای هم داره و در چندجا با کتک زدن شخصیت‌های زن سعی کرده حرف خودشو به کرسی بشونه.

وینسنته ده سانتا - Red Dead Redemption

best-villians-in-rockstar-games-titles

توی مجموعه بازی‌های Red Dead Redemption، میشه گفت شخصیت‌های بد زیادی هستن، ولی سرهنگ ارتش مکزیک، وینسنته ده سانتا، به نظر میاد بدترین شخصیت از بازی اول باشه. او نه تنها فاسده، بلکه کارای خیلی بدی انجام میده و در اقداماتی کثیف‌تری هم باز شرکت داشته. او بارها شهروندای خودش رو کشته و خونه‌هاشون رو هم به آتیش کشیده و ابایی از دست بردن به نوامیس مردم هم نداشته. ده‌سانتا چند بار هم به جان خیانت میکنه و بزارین بهتون بگم که کشتن این شخصیت در پایان بازی، میشه گفت یکی از بهترین لحظه‌های موجود در بازی اول Red Dead Redemption هستش.

دیمیتری راسکالوف - Grand Theft Auto 4

best-villians-in-rockstar-games-titles

بازی Grand Theft Auto 4 برای من بهترین GTAای هستش که تابحال عرضه شده و به عنوان یکی از بهترین بازی‌های Rockstar هم شناخته میشه و داشتن یک دشمن اصلی تاریک مثل دیمیتری راسکالوف تونسته داستان بازی رو تا جایی که میتونه واقعی و قابل باور کنه. بازیکنا می‌تونن در آخر بازی تصمیم بگیرن که چطوری میخوان سرنوشت مافیای روسی به سرکردگی راسکالوف رو تعیین کنن، اما به هر حال، اتفاقی که بعد از این تصمیم میفته، یکی از ترسناک‌ترین لحظات تمام سری بازی‌های Grand Theft Auto هستش. در طی بازی مشخص میشه که دیمیتری برای رسیدن به اهدافش هیچ مشکلی با قتل نداره و حاصره به تمام کسایی که بهش نزدیک بودن هم خیانت کنه.

مایکا بل - Red Dead Redemption 2

best-villians-in-rockstar-games-titles

مایکا بل به عنوان یک عضو رو اعصاب و مارصفت گروه گروه ون در لیند در اولای بازی Red Dead Redemption 2 معرفی میشه. اما در طول بازی، گیمرا متوجه میشن که اون بیشتر از یک غرغروی رواعصابه. اولین باری که مایکا ذات واقعی و بدون اخلاق خودش رو نشون میده، وقتیه که آرتور اونو از یک زندان در شهر استرابری فراری میده و او به جای فرار از محل، جماعتی رو قتل عام میکنه تا بتونه تفنگای عزیزش رو پس بگیره! او حتی همسر مردی که تفنگها دستش بودن رو میکشه و بهش به عنوان یک لطف نگاه میکنه. در طول زمان و وقوع مشکلات برای گنگ ون در لیند، خیلی سریع مشخص میشه که تمام این مشکلات زیر سر مایکا و ذات دورروی اونه که حاضر شده به گروهی که همه بهش به عنوان یک عضو نگاه میکردن خیانت کنه.

لایونل استارکوتر - Manhunt

best-villians-in-rockstar-games-titles

بازی Manhunt بدون شک یکی از جنجالی‌ترین بازی‌های Rockstar هستش که تابحال ساخته و همچنین شامل یکی از پلیدترین شخصیت‌های این ناشر هم میشه. لایونل استارکوتر، دشمن اصلی بازی Manhunt و کارگردان فیلم‌های snuff هستش و اگر گرفتن فیلم از قتل کافی نبود، واقعاً لذتی عجیبی هم از این کار میبره. اون مغزمتفکر پشت داستان بازیه و به طور غیرمستقیم مسئول قتل وحشتناک افراد بی‌شماری هستش. جای ترسناک قضیه اینه که با وجود تمام کارها و قتلهایی که باعثش شده، اون هیچ حس پشیمونی به کارایی که کرده نداره.

نیکول هورن - Max Payne

best-villians-in-rockstar-games-titles

نیکول هورن از مجموعه بازی‌های Max Payne با ذات جاه‌طلب خودش خیلی راحت میتونه جزو دارک‌ترین شخصیت های Rockstar باشه. در نسخه اول، اون یکی از قدرتمندترین زنان در دنیای کسب و کاره ولی اون از این قدرتی که داره به روش‌های نفرت‌آمیزی استفاده می‌کنه. در واقع، نیکول هورن و شرکتش مواد مخدر خطرناکی رو تولید میکنن که باعث کشتار و درد و رنج خیلی‌ها میشه. او به راحتی یکی از بدترین شخصیت‌های دنیای بازی محسوب میشه. شخصیتی که اجازه داده تجارت و بیزنیس ذات انسانیشو از بین ببره و فقط به فکر منافع و درآمد بیشتر باشه. آخه دیگه خودخواهی تا چه حد!!!

نظرات
پربازدیدترین خبرها