دیدنی ترین فیلم های کمدی رمانتیک کره ای را از دست ندهید!

در ادامه با معرفی دیدنی ترین فیلم های کمدی عاشقانه کره ای با راهنماتو همراه باشید.

شناسه خبر: ۳۸۳۸۳۰
دیدنی ترین فیلم های کمدی رمانتیک کره ای را از دست ندهید!

راهنماتو- فیلم‌های کمدی رمانتیک خاصیت جادویی خاصی دارند که جنبه های مختلف عشق را با چاشنی خنده همراه می کنند. اغلب این فیلم ها پایانی خوش بینانه از روابط عاشقانه را به تصویر می کشند و با داستان های سرگرم کننده شان توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کنند. در ادامه با معرفی دیدنی ترین فیلم های کمدی رمانتیک کره ای با راهنماتو همراه باشید.

1- دختر پرروی من 2001 - My Sassy Girl

کارگردان: کواک جائه-یونگ

بازیگران: جون جی-هیون، چا تائه هیون

امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8 از 10

ژانر: کمدی، درام، عاشقانه

خلاصه داستان: فیلم دختر پرروی من یک نمونه عالی از فیلم های کمدی عاشقانه کره ای است که بر اساس تجربه واقعی نویسنده ساخته شده است. این فیلم داستان زندگی یک دانشجوی مهندسی به نام «کیونگ وو» را روایت می کند. او به طور اتفاقی با دختری در مترو آشنا می شود و رابطه عاشقانه ای بین آن دو شکل می گیرد. این فیلم نه تنها در کره بلکه در همه کشورهای شرق آسیا به عنوان یک فیلم فوق العاده پرفروش معرفی شد و توانست رکورد سریعترین فروش فیلم های کمدی را در تاریخ سینما جابجا کند.

دختر پرروی من

2- 200 پوند زیبایی 2006 - Pounds Beauty 200

کارگردان: یونگ هوا کیم

بازیگران: کیم آه جونگ، جو جین مو، کیم هیون سوک، جی سئو یون، سونگ دونگ ایل

امتیاز آی‌ام‌دی‌بی:

ژانر: درام، عاشقانه، کمدی، موزیکال

خلاصه داستان: این فیلم درباره زندگی یک دختر خواننده است که به دلیل چاقی و اضافه وزن زیاد مورد تمسخر افراد زیادی قرار می گیرد و همین موضوع موجب می شود عشقش را از دست بدهد. کمی بعد تصمیم می گیرد برای رهایی از چاقی دست به عمل جراحی زیبایی بزند و پس از چند عمل تبدیل به دختر زیبایی می شود. او دوباره به استودیو بازمی گردد و سعی دارد به عنوان یک فرد جدید وارد استودیو شود و شغل خوانندگی را از پیش بگیرد و به یک ستاره پاپ تبدیل شود. این فیلم زیبا به ما یادآوری می کند که بدون توجه به ظاهر خودمان را دوست داشته باشیم.

 200 پوند زیبایی

3- عروس کوچک من 2004 - My Little Bride

کارگردان: کیم هو جون

بازیگران: مون گیون یانگ، کیم ره-وون

امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.1 از 10

ژانر: کمدی، درام، عاشقانه

خلاصه داستان: بو ای یون دختری دبیرستانی است که عاشق جونگ وو، ستاره تیم بیس بال مدرسه شده است. اما برخلاف علاقه اش، مجبور می شود با سانگ مین که پدربزرگ هایشان قول ازدواج آنها را به یکدیگر داده اند، ازدواج کند. او پس از ازدواج نیز وانمود می کند همسری ندارد و به رابطه پنهانی خود با جونگ وو ادامه می دهد.

 عروس کوچک من

4- افسون شده 2011 - Spellbound

کارگردان: In-ho Hwang

بازیگران: Son Ye jin - Lee Min ki

امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 6.8 از 10

ژانر: عاشقانه، کمدی، ترسناک

خلاصه داستان: این فیلم داستان زندگی یک شعبده باز حرفه ای را روایت می کند که بسیار در کارش مهارت دارد. او به طور اتفاقی با یک دختر عجیب ملاقات می کند و از او درخواست می کند در اجرای نمایش هایش به او کمک کند. این دختر قدرت عجیبی دارد و از کودکی قادر است ارواح را ببیند. شعبده باز پس از گذشت یک سال دل به او می بندد. اگر به تماشای فیلم های کمدی رمانتیک ترسناک علاقه دارید، تماشای این فیلم را به شما پیشنهاد می کنیم.

 افسون شده

5- نوازش باد 2004 - Windstruck

کارگردان: Jae-young Kwak

بازیگران: Ji-hyun Jun , Hyuk Jang , Chang-wan Kim , Tae-Hyun Cha

امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.1 از 10

ژانر: جنایی، کمدی، درام، عاشقانه

خلاصه داستان: این فیلم درباره دختری به نام کیونگجین است که در اداره پلیس کار می کند. او روزی بر حسب اتفاق پسری بنام میونگ وو را اشتباها به عنوان دزد اسیر می کند و همین موضوع موجب آشنایی آن دو می شود. در این فیلم رابطه یک دختر پلیس شجاع و مهربان را با یک معلم مشاهده خواهید کرد. این فیلم به عنوان یکی از فیلم های برتر در سال 2004 انتخاب شده بود و حتی تماشای مکرر آن نیز شما را خسته نخواهد کرد.

نوازش باد

6- عشق 911 - Love 911

کارگردان: جئونگ گی هون

بازیگران: گو سو، هان هیو جو، مان دونگ-سیوک

امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 6.9 از 10

ژانر: عاشقانه، کمدی، درام

خلاصه داستان: عشق 911 یک فیلم محصول سال 2012 کره جنوبی است که داستان زندگی و رابطه دو فرد متفاوت را به تصویر می کشد که سعی دارند با وجود مشکلات متعدد رابطه ای قوی با یکدیگر برقرار کنند. یکی از آنها مردی است آتش نشان که گذشته تلخی داشته و همسر خود را از دست داده است و دیگری یک پزشک خونسرد است که تنها به حرفه اش اهمیت می دهد. اگر به تماشای یک فیلم عاشقانه کمدی با بازیگر زن خنده دار و مرد بی ادب علاقه دارید، تماشای این فیلم را از دست ندهید.

عشق 911

7- انبردست پنی 2011 - Penny Pinchers

کارگردان: کیم جونگ-هوان

بازیگران: هان یه سول و سونگ جونگ-کی

امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 6.6 از 10

ژانر: کمدی، رمانتیک ، ماجراجویی

خلاصه داستان: انبردست پنی داستان زندگی دو فرد کاملاً غیرعادی را روایت می کند که در یک آپارتمان ارزان قیمت اجاره ای با هم هم اتاق هستند. چون جی وونگ یک فارغ‌التحصیل دانشگاهی بیکار است که پیوسته در مصاحبه‌های شغلی رد می‌شود و نمی تواند شغل خوبی پیدا کند. گو هونگ سیل نیز یک دختری است که سعی دارد با جمع آوری مواد بازیافتی، دزدیدن شکر از کافی شاپ ها و پیاده روی به جای سوار شدن بر اتوبوس در هزینه هایش صرفه جویی کند. او دوست دارد تمام سپرده هایش را در بانک پس انداز کند. با گذشت زمان این دو نفر به یکدیگر نزدیک می شوند و با همدلی با یکدیگر سعی دارند به اهدافشان برسند.

انبردست پنی

نظرات
پربازدیدترین خبرها