قابلیت خنده‌دار Spider-Man ۲ که اجازه میده مردم رو بدزدین

بازی جدید Marvel's Spider Man ۲ تونسته با برگردوندن یک قابلیت قدیمی از بازیهای Spider-Man دل خیلی از گیمرهارو شاد کنه.

شناسه خبر: ۳۸۴۲۹۴
قابلیت خنده‌دار Spider-Man 2 که اجازه میده مردم رو بدزدین

راهنماتو- به نظر میاد که Spider-Man 2 از Insomniac با دست پر اومده و با خودش یکی از مینی‌گیم هایی که بازی های Spider-Man سم ریمی رو داشتن آورده، این یه ماموریت جدیده که در واقع اشاره‌ای به Hospital Run از بازی‌ای هستش که سال 2004 همزمان با فیلم Spider-Man 2 عرضه شدش.

به گزارش راهنماتو، این بار توی این بازی جدید، توی یکی از ماموریت‌های اصلی، باید J. Jonah Jameson رو از یک لیموزین گیرکرده شن نجات بدین و چون SandMan حصابی حالش رو گرفته. اون حال خوبی نداره، پس اون رو روی دوشتون میندازین و به سمت بیمارستان حرکت میکنین، جایی که تیم‌های اورژانسی اونو خیلی سریع به داخل می‌برن و در همین حین هستش که با پررویی تمام هنوز میگه که مقصر وضعیتش مرد عنکبوتیه.

spider-man-2-lets-you-kidnapp-people

بعداً وقتی که میتونین جاهای بیشتری رو توی مپ باز کنین، می‌تونید چند تا دوست پیدا کنید که دارن بدون مجوز روی پشت‌بوما آتیشبازی میکنن و ترقه میترکونن. Miles Morales اینجا میره که بهشون بگه اونا حق انجام این کاررو ندارن؛ همینجاست که یکی از ترقه‌ها تو صورتشون منفجر میشه و مایلز مجبور میشه که خیلی سریع به بیمارستان برسونشون.

البته خوشبختانه اینجا برعکس بازی‌ای که روی PS2 منتشر شده بود خبری از تایمر و زمان نیست، پس یکمی آسون‌تره و ماموریت هم خیلی از تنها انتقال کسایی که کمک لازم دارن فراتر می‌ره. بعد از اونکه فرد به بیمارستان منتقل می‌شه، باید به دنبال جایی برین که اونا ترقه‌هاشونو خریدن و باهاشون کاری کنین که براشون درس عبرت بشه که دیگه ترقه‌های بی‌کیفیت به مردم نفروشن.

تازه حتی میتونین این ماموریت‌هارو با لباس بهترین مردعنکبوتی تاریخ که توبی گوایر هستش برین که میتونه اشاره خوبی به اون دوران قدیمی باشه که هیچ غم و غصه‌ای نداشتیم.

ولی خب حالا با این تقاسیر گیمرها بیشتر این ماموریت‌هارو تبدیل به راهی برای خندیدن و شاد بودن کردن. همونطور که گفتیم قرار نیست تایمری مزاحم کارتون بشه. پس شما میتونین هر کسی که نیاز به کمک داشته رو با خودتون به یک تور آسمانخراش نوردی ببرین و باهاشون تو سطح شهر نیویرک یک جورایی پرواز کنین و حالشو ببرین. البته فکر نکنم کسی که دارین حملش میکنین بتونه این حس رو باهاتون شریک باشه.

spider-man-2-lets-you-kidnapp-people

فکرشو کنین طرف داره از خونریزی میبره و از شانس بدش به جای اورژانس مردعنکبوتی اومده سراغش تا مثلا "نجاتش بده" و اونو سریعتر به بیمارستان برسونه.

تازه بعد از این کشف خنده دار توی این بازی، خیلی‌ها منتظر ساخته شدن یک ماد برای پرت کردن افرادی هستن که مردعنکبوتی میتونه روی دوشش حمل کنه. خداییش این گیمرهاهم خیلی عجیبن که با همچین چیزایی سرگرم میشن. البته من خودمم بدم نمیاد که بعد از هر جایی که توی بازی گیر کردم، برم یک سری رو بدزدم و از بالاترین برج بازی به پایین پرت کنم تا بتونم یکم آروم بشم. واقعا گیمینگ دنیای جالبی داره.

نظرات
پربازدیدترین خبرها