به‌یادموندنی ترین شخصیت‌های منفی بازی‌های یوبیسافت

استودیو یوبی‌سافت تونسته با ساخت بازی‌های متعدد، داستان‌ها و شخصیت‌های جذاب زیادی رو به دنیا گیمینگ معرفی کنه.

شناسه خبر: ۳۸۴۵۱۳
به‌یادموندنی ترین شخصیت‌های منفی بازی‌های یوبیسافت

راهنماتو- همیشه این شخصیت‌های اصلی و قهرمان‌های داستان هستن که آخر داستان برنده میشن و همه چیز به خوبی و خوشی به پایان میرسه ولی چیزی که به داستانشون معنی و جهت میده شخصیت‌ها و کسایی هستن که در طول داستان باهاشون مبارزه میکردن و سعی میکردن از سر راه برشون دارن.

به گزارش راهنماتو، استودیو یوبی‌سافت تونسته با ساخت بازی‌های متعدد، داستان‌ها و شخصیت‌های جذاب زیادی رو به دنیا گیمینگ معرفی کنه. مخصوصا به لطف مجموعه‌هایی مثل Far Cry و Assassin's Creed که توسط یوبیسافت ساخته شده، تونستیم یک سری از به یادموندنی ترین شخصیت‌های منفی موجود رو در بازیهای یوبیسافت ببینیم.

Mr Dark (Rayman)

best-villians-in-ubisoft-games

Rayman یکی دیگه از مجموعه‌های فوق‌العاده یوبیسافته که تونسته با گیمپلی و طراحی بچه‌گونش از خر سنی رو مجذوب خودش کنه. ولی در کل این سری فقط یک شخصیت منفی اصلی معرفی شده ویک جورایی هم میشه گفت که رقیب اصلی Rayman هستش، و اون کسی نیست جز آقای تاریک. کسی که یکی از توانایی هایی که داره تبدیل به اشخاص مختلفه و با استفاده از همین توانایی در طی بازی های مختلف افراد مهم رو بدزده و برای Rayman محبوب داستان مشکل ایجاد کنه.

Deimos (Assassin's Creed: Odyssey)

best-villians-in-ubisoft-games

سری Assassin's Creed تونسته همیشه با داستان های فوق‌العاده‌ای که ارائه میده همیشه خوب ظاهر بشه، و به نظر Assassin's Creed: Odyssey هم از این قاعده مستثنی نیست. دیموس یکی از شخصیت‌های اصلی منفی در بازیه که بازیکنا به طور مداوم باهاش در تماس هستن. دیموس به عنوان واسطه‌ای برای انجام دستورات فرقه کوسموس (Cult of Kosmos) نقش خودش رو توی داستان ایفا میکنه. که البته بعدا ممشخص میشه که اون در واقع خواهر یا داداش شخصیت اصلی بازی حالا بسته به انتخاب جنسیتی که در اول بازی داشتین. همین هم تونسته در اون حس رقابت خواهر/برادرانه ر. ئر کنمار نفرت و خشم قرار بده و یک شخصیت خوب رو تحویل بده.

Faith Seed (Far Cry 5)

best-villians-in-ubisoft-games

به عنوان خواهر کوچیکه خانواده Seed، فیت میشه گفت که از همشون جالب‌تره، البته با اینکه هر کدوم خصوصیات جالب و جذاب خودشون رو داشتن. بر خلاف مثلا "داداش هاش" فیت اونقدرا به مفهموم خونواده‌ای که بقیه بهش معتقدن نیست، ولی همچنان بقیه با دونستن این قضیه اونو بخشی از خودشون میدونن. ابزاری که با اون تونسته خودشو تو دل هر کسی جا کنه "بلیسه". چیزی که با استفاده از اون میتونه به هر کسی امر کنه که اهدافشو دنبال کنن. درسته که این شخصیت اولا به نظر ممکنه دوستانه به نظر بیاد، اما با استفاده از این ماده توهم‌زا، اون سعی میکنه با متلاشی کردن ذهن طرف مقابل اونارو سمت خودش بیاره. چیزی که نشون میده چقد پلیدی در ذات این بشر وجود داره.

Douglas Shetland (Splinter Cell)

best-villians-in-ubisoft-games

Splinter Cell هم جزو سری بازی های پرچمدار یوبیسافته. در طول مجموعه، سم فیشر با شخصیت‌های شرور جذاب زیادی روبروشده، اما هیچکدومشون به اندازه دوست قدیمی سم، داگلاس شتلند، نتونستن جای خودشون رو در ذهن طرفدارای این سری موندگار کنن. به دلیل دوستی‌‌ای قدیمی که این دو باهم داشتن، این دشمنی‌ای که بعدها باهم پیدا میکن بیشتر جنبه شخصی پیدا میکنه و چیزی نیست که فقط بشه بهش به عنوان یک ماموریت دیگه اشاره کرد، مخصوصا این که هدف هر دوشون خدمت به کشورشونه ولی خب متد و روشی که هر کدومشون قصد انجامشو دارن دقیقا در تضاد با همدیگس. تنها مسئله اینه که داگلاس شتلند تبهکار خیلی فاسدیه و تلاش میکنه با تشدید تنش‌ها بین کشورها و بیشتر کردنشون یک جنگ راه بندازه، چیزی که در نهایت باعث می‌شه بازیکنا مجبور به از بین بردنش بشن.

Haytham Kenway (Assassin's Creed 3)

best-villians-in-ubisoft-games

هیثم یک شخصیت شرور جذاب دیگه‌است که تونسته بود یکی از بهترین لحظه‌های غافل‌گیر کننده این سری رو هم رقم بزنه. همچنین به خاطر تضادی که بین او و شخصیت اصلی بازی یعنی پسرش، کانر هست تونسته این عمق بیشتری به داستانش بده. وقتی که هیثم رو با بقیه کسایی که توی این لیستن مقایسه میکنیم، میبینیم که این شخصیت تنها کسی هستش که اکثر گیمرها حتی وقتی که مشخص شد که برای تمپلارها کار میکنه همچنان براش احترام خاصی قائل بودن و دوستش داشتن، برای همین هم وقتی که با کانر به جنگ هیثم میریم، این رویارویی تونسته بود برای خیلی‌ها سخت و به مقدار زیادی احساسی باشه.

Vaas Montenegro (Far Cry 3)

best-villians-in-ubisoft-games

همونطور که در مورد فیث به این نتیجه رسیدیم، فهمیدیم که سری بازیهای Far Cry یک تنوع شگفت‌انگیز از شخصیت‌های شرور دارن که یوبی‌سافت برای خلقشون توجه ویژه‌ای داشته. البته این قضیه با معرفی واس در Far Cry 3 شروع شد که اونو به یکی از بهترین شخصیت های شرور یوبیسافت تبدیل می‌کنه. از ابتدای بازی، واس با نحوه عصبانیت و تغییرپذیری‌اش، تونست خیلی راحت بازیکنا رو به خود جلب کنه. از جلب بازیکن تا کارهای وحشتناکی در طول داستان بازی انجام میده، اونو به یکی از بهترین شخصیت های شرور بازیهای یوبیسافت و چه بسا یکی از بهترین شخصیت های دنیای گیمینگ تبدیل میکنه.

نظرات
پربازدیدترین خبرها