از گذشته تاریک شخصیت اصلی Assassin&#۳۹;s Creed Mirage چی میدونین

به نظر میاد که کارکتر اصلی AC Mirage قرار نیست یک انسان معمولی باشه و فراتر از هر چیزی باشه که این سری قبلا به خودش دیده.

شناسه خبر: ۳۸۲۴۸۲
از گذشته تاریک شخصیت اصلی Assassin's Creed Mirage چی میدونین

راهنماتو- بالاخره قراره Assassin's Creed با Mirage به ریشه‌های خودش برگرده و میتونیم یکبار دیگه داستان این سری با گیمپلی کلاسیک و معروف این سری تجربه کنیم. ولی قبل از اون بیاین یه نگاهی به داستان بازی Assassin's Creed Mirage بیندازیم و خودمون رو جای شخصیت اصلی این بازی به اسم "بسیم" بزاریم.

به گزارش راهنماتو، در واقع، بازی Assassin's Creed Mirage پیش درآمدی برای Assassin's Creed Valhalla هست و در واقع داستان قبل از Valhalla رو تعریف میکنه. در Valhalla، ما با "بسیم" آشنا شدیم. اون یکی از اعضای مرموز "Hidden Ones" (یعنی نهاد اساسینز) بود که به اسکاندیناوی سفر کرده بود تا یک ماموریت برای ارباباش انجام بده. او در ابتدا به عنوان مربی و دوست برای شخصیت اصلی Valhalla به نام "ایوور" ظاهر میشه، اما حقیقت درباره هویت او در اواخر بازی به روشنی افشا میشه.

what-you-know-about-ac-mirage-main-character

Assassin's Creed Mirage داستانی ادامه‌ای برای Valhalla داره، اما بیشتر به عنوان یک داستان جانبی، به جاش تمرکز داستان اصلی روی "بسیم"ئه و در قالب فلش‌بک‌ها اونو به تصویر میکشه. این داستان هم به عنوان پیش‌زمینه‌ای برای Valhalla و نسخه اصلی Assassin's Creed عمل میکنه. بیشتر داستان Assassin's Creed Mirage همچنان معلوم نیست، اما هویت واقعی "بسیم" در انتهای Valhalla آشکار شده. حالا بیاین ببینیم بسیم واقعا چجور آدمیه.

بسیم عضو کلیدی از "Hidden Ones" (نهاد آدمکشا یا اساسین‌ها) هست، اما تاریخچه زندگیش فقط به بعد انسانی محدود نمیشه و در واقع به قبل از پیدایش انسان‌ها برمیگرده . واقعیت اینه که بسیم فقط نام شخصیت انسانی بازیه که در سال 861 در بغداد به شهرت رسید. اما شکل اصلی اون یک چیز دیگس، اون یکی از ایسوها (یعنی نسل اولیه خدایان) بود به نام "لوکی"ئه که اگر با خدایان و اساطیر نورس آشنا باشین میدونین که او خدای نیرنگ در افسانه‌هاس نورسه.

what-you-know-about-ac-mirage-main-character

در واقع، "لوکی"، "اودین" و گروهی از دیگر ایسوها، تمام پانتئون نورس رو دور خودشون ساختن و مردم رو متقاعد کردن که اونارو عبادت کنن. اونها در واقعیت خودشون رو به خداهای نورس تبدیل کردند و این عبادت و تقدیر بعد از نابودی ایسوها در یک برخورد خورشیدی نابه‌جا ادامه پیدا کرد.

لوکی تونست مرگ رو فریب بده و به عنوان بسیم در قالب انسانی دیگه دوباره متولد بشه، اما هیچ خاطره‌ای از زندگی قبلی‌اش نداره. انتظار میره که Assassin's Creed Mirage برای ما توضیح بده که چطور بسیم متوجه شدش که واقعاً لوکی هستش و اون بسیمی که توی Assassin's Creed Valhalla می‌شناسیم، از میراث ایسوها آگاهه و تلاش میکنه که به ایوور یادآوری کنه که اوهم یک قالب انسانی از اودین‌ئه.

پس از اینکه شخصیت لوکی در Valhalla میتونه شخصیت بسیم رو کنار بزنه و کنترل بدنشو رو به دست بگیره و سعی میکنه که در همین حین زن و یچه‌ای که داشته رو به زندگی برگردونه و به خاطر دشمنی قدیمی که با اودین داره، به ایوور حمله میکنه، ایوور موفق میشه که اون رو در یک کامپیوتر ایسو باستانی حبس کنه و تا قرن‌ها در اون زندانیش کنه. در اواخر Valhalla هم، لایا خودش رو جایگزین بسیم میکنه و بسیم خودش رو در سال 2020 آزاد می‌بینه.

what-you-know-about-ac-mirage-main-character

بسیم متوجه میشه که اهداف لوکی، اهداف بسیم و اساسین‌ها همگی همخوانی دارند، با پدر دزموند به نام "ویلیام مایلز" علیه دشمنان قدیمی‌اش، تمپلارها، متحد میشه و وارد دنیای خاطرات بازی‌ها (انیموس) میشه تا خاطرات باستانی‌اش رو کاوش کنه. همچنین بسیم قصد داره بچه‌های گم‌شده ایسوها رو پیدا کنه. بسیم توی Assassin's Creed Mirage کاراکتر قابل بازی هست، و توی بخش‌های حال و گذشته‌ی بازی قابل بازی خواهد بود. او همچنین اولین کاراکتری هست که وارد انیموس میشه تا خاطرات خودش رو کاوش کنه.

به علاوه، اون یکی از کمترین کاراکترهایی هست که از دنیای باستان توانسته در زمین مدرنیته زنده بمونه و به خوبی توی دنیای مدرن بچرخه. به اصطلاح، بسیم یا به عنوان لوکی یا به عنوان بسیم، در سه دوره زمانی مختلف در دنیای Assassin's Creed وجود داشته.

what-you-know-about-ac-mirage-main-character

به شخصه این بعد از داستان میتونه هر کسی رو که حتی تابحال هیچکدوم از بازی‌های Assassin's Creed رو بازی نکرده، به این سری علاقمند کرده و طبق گفته خود یوبیسافت این بازی میتونه نقطه ورود خوبی برای خیلی از طرفدارای جدید این بازی باشه چرا که به ریشه داستان و چگونگی تشکیل این فرقه میپردازه و تلاش برای کامل کردن داستان بازی اول داره. خوشبختانه تا انتشار این بازی مدت کوتاهی مونده و یوبیسافت هم به نظر تلاش داره این بازی رو به عنوان یکی از بهترین بازی های این سری منتشر کنه، چونکه قرار نیست مثل بازیهای قبلی خبری از خریدهای درون‌برنامه‌ای باشه و فقط شما یک بار برای همیشه بازی رو به قیمت کمتر از معمول 50دلار میتونین بخرین و از تجربه این بای لذت ببرین.

نظرات
پربازدیدترین خبرها