بهترین بازیهای Rockstar Games که باید تجربشون کنین

راکستار همیشه تونسته با بازیهایی که منتشر کرده طرفدارای خودش رو راضی نگه داره. در این مقاله نگاهی به بهترین بازیهای منتشر شده این استودیوی انگلیسی بندازیم.

شناسه خبر: ۳۸۲۶۳۵
بهترین بازیهای Rockstar Games که باید تجربشون کنین

راهنماتو- مطمئنم هیچ گیمری روی این کره خاکی نیست که حداقل یکی از بازیهای Rockstar Games رو بازی نکرده باشه. این شرکت یکی از معتبرترین نام‌ها در صنعت بازی‌سازیه و تونسته سری‌های پرطرفدار Grand Theft Auto و Red Dead Redemption رو منتشر کنه. میشه گفت مواردی که بازیهای راکستار رو تونستن اینقدر محبوب کنن، داستان فوق‌العاده و گرافیک بالای بازیهاشونه که همیشه یک سرو‌گردن از بقیه بالاتر بودن.

به گزارش راهنماتو، Rockstar Games از سال 1997 بتونسته بازیهای زیادی رو بسازه و منتشر کنه که هرکردوم تونستن در زمینه‌ای انقلابی عمل کنن و باعث بشن این صنعت رو رو به جلو هل بدن. با راهنماتو همراه باشین تا باهم نگاهی به بهترین بازیهای راسکتار که شماهم حتما باید امتحانشون کنین بندازیم.

Red Dead Revolver

best-rockstar-games-you-should-try

Red Dead Revolver یه بازی خاص تو تاریخچه بازیهای راکستاره. این بازی یک جورایی پیش درآمدی به Red Dead Redemption هستش و به جای حس واقعی بازیهای بعدی این سری بیشتر گیملی آرکیدطوری داره. این بازی شروع مسیر Rockstar Games به سمت غرب وحشی بود. در واقع، این بازی هنوز هم یکی از برترین بازی‌های Rockstar هست، اما از نظر داستانی به سایر بازی‌ها ارتباط مستقیم نداره. داستان کلی بازی یک ترکیب از داستان‌های مختلف از فیلم‌های وسترنه که باهم تشکیل شده و نتیجش به طور خلاصه میشه یک بازی‌که خیلی جذاب و مفرح برای طرفدارای فیلم و بازیهایی کابوی‌ایه.

Max Payne 3

best-rockstar-games-you-should-try

Max Payne 3 سومین نسخه از سری Max Payne هست و تنها بازی این سریه که توسط Rockstar Games توسعه و منتشر شده. بعد از چندین سال در مرحله توسعه، شرکت تاریخ عرضه نسخه‌ی خودش از سری Max Payne رو معرفی کرد که همه‌ی طرفدارای این سری رو تونست به وجد بیاره.

Max Payne 3 یک بازیه که نسبتا کمتر بهش پرداخته شده. این بازی نسبتا به نسخه‌های قبلیش به طرز قابل ملاحظه‌ای تاریک‌تره و شما رو در دنیایی کاملاً خراب و خشنی قرار میده. همچنین پایانی برای شخصیت مکس پین هستش که هنوزم نشون میده نمیتونه از خشونت و خون‌ریزی خودش رو دور کنه. در عین حال، توی این بازی تعادل خوبی بین داستان و گیم‌پلی وجود داره که اونو به یک بازی شایسته در این سری تبدیل میکنه.

Bully

best-rockstar-games-you-should-try

میشه گفت Bully ماله یک دورانیه که راکستار دوست داشت به هر ژانر و تمی بزنه و در این باره خیلی جسور بود. این بازی شما رو در نقش شخصیتی به اسم جیمی قرار می‌دهه که به یک مدرسه‌ی شبانه‌روزی پر از شخصیت‌های منحصربه‌فرد فرستاده می‌شه و به شما نشون می‌ده که چقدر عجیب و جالب میشه زندگی دانش‌آموزی باشه.

اما Bully شما رو فقط به تمرکز روی رفتن به کلاس و انجام تکالیف‌تون وادار نمی‌کنه. به جای اون، بازی به شما فرصت می‌ده که تا حدی اون روحیه پرخاشگری که هر نوجوونی رو داره نشون بدین و ببینید چطور می‌تونید روی دنیای اطرفاتون تاثیر داشته باشین. از دوستی با غریبه‌ها تا یادگیری نحوه‌ی جنگیدن از یک مرد عجیب پشت مدرسه، دنیای Bully از هر چیزی که انتظارشو دارین فراتر میره.

Red Dead Redemption

best-rockstar-games-you-should-try

اگرچه Red Dead Revolver اولین بازی Rockstar بود که تونست مارو به غرب‌وحشی اونطور که میشناختیمش ببره، Red Dead Redemption تونست تجربه‌ای فراتر از اونو ارائه بده. این بازی یه داستان خطی و مشخص‌تری رو ارائه می‌ده که دنباله داستان بازی اصلی رو دنبال می‌کنه. در این بازی، شما به دنبال جان مارستون هستید که سعی می‌کنه گذشته‌اش رو فراموش کنه.

بعد از اینکه مامورای فدرال خانواده جان رو گروگان میگیرن، مجبور میشه با این مأمورا همکاری کنه تا گنگ قدیمیش رو پیدا کنه و تحویلشون بده. در همین حین هم یک دنیای وسیع بازی در اختیارتون میزاره که هرچقدر بیشتر بازی‌رو برین چیزای جدیدی رو بهش اضافه میکنه.

L.A. Noire

best-rockstar-games-you-should-try

دوست دارین به سبک راکستار به دهه 40 میلادی برگردین؟ L.A. Noire داستان ساده‌ای داره که در طول بازی وارد مراحل مختلفی میشه. شما نقش کارآگاه Cole Phelps رو ایفا می‌کنین که سعی داره در رده‌های پلیس لس‌آنجلس به رتبه‌ی بالاتری برسه و به حل موارد مختلفی که اعتبار اون رو به عنوان یک کارآگاه محترم به نمایش میذاره، بپردازه.

موارد مورد بررسی در این بازی از داستان‌های ساده‌ی فریب تا قتل‌های بزرگ متفاوت هستن. شما باید از بین ادله و اطلاعاتی که در طول مسیر جمع کردید، برای تحقیقاتتون استفاده کنید. ولی مهمه که هوشیار باشید که چطور می‌تونید هر داستان رو بهتر حل کنید، به ویژه وقتی به بازجویی با متهم‌ها می‌پردازین.

Grand Theft Auto V

best-rockstar-games-you-should-try

Grand Theft Auto V یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های Rockstar تا الانه. این بازی به اندازه‌ی کافی دیگه روی کنسول‌ها و سیستم‌های مختلف منتشر شده و البته فروشش هم هنوز ادامه داره. یکی از دلایل اصلی اینکه این بازی هنوز هم تعداد زیادی بازیکن داره اینه که همیشه چیزهای جدیدی برای کشف داره.

نکته‌ی مهمی که Grand Theft Auto V درست انجام میده، واقع‌گرایی و تعامل عمیق بازیه. حتی اگه ساعت‌ها این بازی رو بازی کرده باشید، هنوز ممکنه یک ماموریت یا چیزی جدید رو پیدا کنین. و با اینکه خیلی عجیب به نظر میاد که این اتفاق بیوفته، ولی این چیز خوبیه. طراحی ماموریت‌ها هم قابل تحسینه و خیلی از اوقات از معمولی بودن کارهای جیبی خارج میشه.

Red Dead Redemption 2

best-rockstar-games-you-should-try

Rockstar Games فرمول همیشگی خودش رو از داستانهای تأثیرگذار Grand Theft Auto با دنیای غرب وحشی کلاسیکش ترکیب کرده. این بازی به عنوان یک پیش‌درآمد برای بازی اصلی Red Dead Redemption عمل می‌کنه و به شما اجازه می‌ده تا در نقش بهترین دوست جان یعنی آرتور مورگان بازی کنین.

البته باید گفت که تموم کردن Red Dead Redemption 2 کار ساده‌ای قرار نیست باشه. علاوه بر دشمنای مرتبط با داستان که راهتون رو می‌بندن، داستان بازی هم طولانیه و ممکنه شما رو برای مدتی در یک منطقه نگه داره. اما این طول عمر در کارنامه‌ی بازی عملکرد خوبی داره و هیچ چیزی به نظر نمیاد که وقتی بازی می‌کنید وقت طولانی‌ای رو از دست داده باشید. به عبارت دیگه، این بازی جزو نقاط اونج راکستارگیمز هست که تابحال منتشر کرده.

نظرات
پربازدیدترین خبرها