با سه میلیون این عطرهای زنانه رو بخر!

در ادامه با معرفی خوشبوترین عطرهای زنان با بودجه سه میلیون تومان با راهنماتو همراه باشید.

شناسه خبر: ۳۸۲۷۳۴
با سه میلیون این عطرهای زنانه رو بخر!

راهنماتو- عطر یکی از قدیمی ترین محصولات زیبایی در تاریخ است که بر اساس متون باستانی تاریخچه ایجاد آن به مصر باستان و بین النهرین، در حدود هزاره دوم قبل از میلاد نسبت داده می شود. اولین عطر ساز شخصی به نام تپوتی بود که توانست با استفاده از تقطیر گل‌ها و روغن‌ها اولین نمونه‌های عطر را بسازد.

به گزارش راهنماتو، امروزه، عطر و ادکلن‌های زنانه به عنوان یکی از جزئیات مهم در مراقبت‌های زیبایی و شخصیت‌پردازی زنانه شناخته می‌شوند و وجود تنوع زیاد در رایحه، انتخاب عطر مناسب را به مساله ای چالش برانگیز تبدیل کرده است. در ادامه با معرفی خوشبوترین عطرهای زنان با بودجه سه میلیون تومان با راهنماتو همراه باشید.

1- ادو پرفیوم زنانه کلوین کلاین مدل Euphoria حجم 100 میلی لیتر (قیمت: 3,100,000 تومان)

ادو پرفیوم زنانه کلوین کلاین مدل ایفوریا یکی از عطرهای برند مشهور «کلوین کلاین» با رایحه ای شیرین و گرم است و برای فصول معتدل سال مانند بهار و اوایل پاییز مناسب است. رایحه این عطر با بوی دوست داشتنی انار شروع می شود، سپس بوی درخت کنار و گل ارکیده به مشام می رسد و در نهایت ترکیبی از گل بنفشه، مشک و عنبر جای آن را می گیرد.

ادو پرفیوم زنانه کلوین کلاین مدل Euphoria حجم 100 میلی لیتر

2- ادو پرفیوم زنانه ایو روشه مدل اویدنس حجم 100 میلی لیتر (قیمت: 2,700,000 تومان)

ادو پرفیوم زنانه اویدنس ایو روشه عطری دارای رایحه ای خنک، شیرین و ملایم است و استفاده از آن در بهار و تابستان رایج‌تر است. در نت اولیه این عطر رایحه ریواس و برگ بنفشه به مشام می رسد. این ترکیب معطر نشاط و هیجان را برای شما به ارمغان می آورد. در ادامه متوجه جایگزینی نت های میانی گل رز و زنبق دره به جای نت های آغازی خواهید شد که طراوت و تازگی را برای شما به همراه دارد. پس از مدتی طولانی نت های پایانی با رایحه گیاه پاتچولی، مشک و خزه ی اوک موس از راه می رسند. این عطر پخش بالا و بوی ماندگاری دارد و یکی از بهترین عطرهای زنانه به شمار می رود.

ادو پرفیوم زنانه ایو روشه مدل اویدنس حجم 100 میلی لیتر

3- ادو پرفیوم زنانه لنوین مدل Eclat D Arpege حجم 100 میلی لیتر (قیمت: 2,500,000 تومان)

ادو پرفیوم زنانه لنوین مدل Eclat D Arpege یک عطر خنک و میوه ای است که در سال 2002 توسط برند «لنوین» به بازار عطر و ادکلن معرفی شد. این عطر برای استفاده در بهار و تابستان کاربرد دارد. به‌محض اولین اسپری این عطر خوشبو بر روی پوست و محل نبضتان، متوجه بوی برگ چای و شکوفه‌ی درخت هلو خواهید شد. با گذشت زمان نت های میانی که ترکیبی از پونه، مشک و ویستریا هستند، جای نت های اولیه را می گیرند و در نهایت نت های پایانی که ترکیبی از رایحه چوب درخت سدر، گیاه اوسمانتوس و عنبر است جایگزین نت های میانی می شوند. شیرینی و تندی این نت‌ها، باعث ایجاد تعادل میان جسم و روح شما شده و به رفع استرس‌های روزمره‌ کمک زیادی می کنند.

 ادو پرفیوم زنانه لنوین مدل Eclat D Arpege حجم 100 میلی لیتر

4- ادو تویلت زنانه کلوین کلاین مدل CK IN2U for Her حجم 150 میلی لیتر (قیمت: 1,700,000 تومان)

ادو تویلت زنانه CK IN2U for Her کلوین کلاین عطری خنک، شیرین و شرقی است که برای روزهای بهاری و تابستانی پیشنهاد می شود. این عطر بسیار ساده و مینیمال طراحی شده است و طراحی و فرمولاسیون آن توسط چهار عطرساز برجسته انجام شده است. پس از اولین اسپری از این عطر آمریکایی روی پوست و محل نبضتان، متوجه بوی نارنج، گریپ‌فروت و برگ مو خواهید شد. این ترکیب مرکباتی و گیاهی، باعث بالا رفتن انرژی و طراوت در روحیه‌ی شما خواهد شد. در ادامه نت‌های میانی از گل ارکیده و کاکتوس به مشام می رسند و اعتمادبه‌نفس و انرژی مثبت را برای شما به ارمغان می آورد. در پایان نیز بوی عنبر، وانیل و چوب درخت سرو به مشام می رسد و هیجان و جسارت را در شما به بالاترین میزان خواهد رساند.

ادو تویلت زنانه کلوین کلاین مدل CK IN2U for Her حجم 150 میلی لیتر

5- ادو پرفیوم زنانه بورلی هیلز پولو کلاب مدل ELEGANCE حجم 100 میلی لیتر (قیمت: 2,700,000 تومان)

ادو پرفیوم زنانه ELEGANCE بورلی هیلز پولو کلاب عطری از برند آمریکایی بورلی هیلز پولو کلاب است که در سال 2018 میلادی روانه بازار جهانی عطر شد. این عطر رایحه ای ملایم و شیرین دارد و برای استفاده در تمام فصول سال مناسب است. رایحه این عطر با بوی روایح معطر انگور فرنگی سیاه، رز بلغاری و پرتقال آغاز می شود. پس از مدتی رایحه دلپذیر گل های یاس و بنفشه در نت میانی این عطر آشکار می شود و در انتها نیز عطر ماندگار وانیل، بخور خوشبو و مشک از نت پایه این عطر بر جای می ماند و ماندگاری عطر را تضمین می کند.

 ادو پرفیوم زنانه بورلی هیلز پولو کلاب مدل ELEGANCE حجم 100 میلی لیتر

نظرات
پربازدیدترین خبرها