باگ خنده‌دار Marvel&#۳۹;s Spider-Man ۲ مردعنکبوتی رو تبدیل به یک کوتوله میکنه

به نظر میاد که اینسومنیاک سازنده بازی جدید Spider-Man ۲ یک اشتباه خنده‌دار دیگه در توسعه این بازی رو مرتکب شده.

شناسه خبر: ۳۸۴۷۹۲
باگ خنده‌دار Marvel's Spider-Man 2 مردعنکبوتی رو تبدیل به یک کوتوله میکنه

راهنماتو- از زمانی که بازی Marvel's Spider-Man 2 در تاریخ 20 اکتبر منتشر شده، تونسته توجه گیمرهای زیادی رو به خودش جلب کنه و همین توجه عده زیادی از گیمرها تونسته یکی از بزگترین نقض هایی که در دنیای بازی موجوده رو پیدا کنه. در حالی که خیلی از گیمرها دوست دارن وقتشونو صرف این کنن که بتونن تمام توانایی‌های پیتر پارکر رو در بازی Spider-Man 2 باز کنن،یک سری دیگه هستن که دوست دارن بیشتر توی دنیای بازی بچرخن و چیزهای جالبی رو توی شهر نیویورک موجود در بازی پیدا کنن.

به گزارش راهنماتو، بازی Marvel's Spider-Man 2 در واقع یک دنباله مستقیم برای نسخه اول این بازی هستش که در سال 2018 منتشر شدش و بازیکنا رو دوباره به شهر نیویورک برمیگردونه، البته این بار در نسخه‌ای بزرگتر و همچنین با دوتا مردعنکبوتی که بتونن باهم به جنگ دشمنای جدیدشون برن. در این بازی پیتر پارکر و مایلز مورالس به عنوان تنها مردان عنکبوتی نیویورک سعی در برگردوندن نظم و آرامش و شکست‌دادن دشمنای ریز و درشت خودشون دارن. طرفدارای این بازی طی این مدتی که از عرضه بازی میگذره میشه گفت تقریبا توی هر سوراخی از بازی سرک کشیدن و در همین حین هم چیزای جالبی رو هم پیدا کردن.

new-bug-in-spider-man-2-makes-him-small

یکی از بازیکنای Spider-Man 2، به نام Joee0201، یک تصویر خیلی جالب از آخرین اکتشاف خودش در رددیت به اشتراک گذاشته که نشون می‌ده اندازه واگن‌های قطار شهری موجود در شهر نیویورک نسبت به اندازه مردهای عنکبوتی بزرگ و ترسناک هستن. توی این عکس میبینین که مردمی که سوار قطار هستن، چقد از لحاظ جثه با پیتر متفاوت هستن و بیشتر شبیه یک بچه 6-7 ساله کنارشون به نظر میاد. بر اساس داستان و اطلاعات خود بازی، پیتر پارکر تقریبا در حدود 6 فوت یا بر اساس واحد اندازه‌گیری معمولی خودمون 182 سانتی‌متر قد داره و بعد با این تفاسیر درهای واگن قطار دوبرابر قدش ارتفاع دارن. مسئله جالبتر اینه که وقتی کنار پلتفرم قطار قدم میزنین، همه چیز نرمال و عادی به نظر میاد و پیتر قدی عادی رو نسبت به اشیای اطرافش داره. ولی خب این قضیه اوکیه تا وقتی که یکی از قطارهای شهری به ایستگاه میرسه و شما بلافاصله قد شخصیتتون رو با اون قطار عظیم مقایسه میکنین. البته این قطار بزرگ قطعا مسافرای بزرگی رو هم سوار خودش میکنه مثل مدل مردی که در کنار گیت قطار نزدیک به پیتر واستاده، هیکل این بنده‌خدا به حدی گندست که میتونه خیلی راحت نه‌تنها حریف مردعنکبوتی ما بشه بلکه دست خالی چندتا از دشمنای اصلی مردعنکبوتی رو هم بزنه ناکار کنه. البته این قضیه جای نگرانی نداره چرا که این مشکل اصولاً به گیم‌پلی بازی آسیبی وارد نمی‌کنه، اما خیلی از طرفدارای کنجکاو بازی به فکر این قضیه افتادن که چرا اصلا قطارها و مسافران مترو در بازی اندازه‌ی عظیمی دارن.

پس از انتشار تصویر Joee0201، بسیاری از طرفدارا نظرات و دیدگاه‌های خودشون رو در مورد اینکه چرا قطارهای متروی نیویورک اینقدر در بازی Spider-Man 2 بزرگ هستن، به اشتراک گذاشتن. بیشترین احتمال این بود که احتمالاً اول واگن‌های قطار و مسافران به اندازه کوچکتر مدلسازی شدن و بعدش بزرگ‌تر شدن تا بتونن در ریل های تعبیه شده شهر که به نظر اندازه‌ای بزرگتر از حالت اولیه داشتن جا بگیرن و به خاطر همین مسئلست که NPCهایی که توشون هستن هم اندازه‌ی بزرگی دارن. البته از سمت دیگه عده‌ای نظرشون این بوده که شاید این دو مورد از بازی در فواصل یا توسط تیم‌های مختلف ساخته شده، یک عدم هماهنگی ساده بین تیم‌ها باعث شده که این اشتباه پیش بیاد و برای اینکه بتونن خیلی سریع درستش کنن؛ تیم فقط تصمیم گرفته که با بزرگ کردن مدل واگن‌های قطار مشکل رو رفع کنه.

قاطی این نظرات کارشناسانه، یک عده دیگه هم به عنوان شوخی گفتن که حتما به خاطر همینه که تیم فوتبال NFL این شهر یعنی نیویورک جاینتز به همین اسم شناخته میشه. یک عده بی‌نمک دیگه هم گفتن قراره که شخصیت اصلی بازی بعدی اینسومنیاک یعنی ولورین ظاهرش توی بازی یک موجود کوچولوی عصبانی و غرغرو باشه که این فقط یک چشمه از چیزی که قراره توی اون بازی ببینیم.

new-bug-in-spider-man-2-makes-him-small

با گذشت هر چه بیشتر از عرضه بازی Marvel's Spider-Man 2 که چند وقت پیش عرضه شده، قطعا باید منتظر اکتشاف و نکات جالبی باشیم که گیمرها شروع به پیداکردنشون کردن. این بازی تاالان تونسته تعریف‌های مثبتی رو از شخصیت‌های برجسته دنیای گیمینگ داشته باشه و حتی کارگردان بازی Super Smash Bros. Ultimate هم نظرات مثبتی رو نسبت به این بازی داشته. با نزدیک شدن به آخرای سال، طرفدارای علاقه‌مند باید چشم‌انتظار این بازی برای نامزدی بهترین بازی سال باشن و ببینن که چطور میتونه با نامزدهای دیگه رقابت کنه.

نظرات
پربازدیدترین خبرها