اسکین جدید Call of Duty: Modern Warfare III خودتون رو به جای دشمن کور میکنه

به نظر اوضاع اصلا به نفع اکتیویژن با بازی جدیدش نیست چرا که هر دفعه خبر خوشی ازش به گوش نمیرسه.

شناسه خبر: ۳۸۶۳۸۰
اسکین جدید Call of Duty: Modern Warfare III خودتون رو به جای دشمن کور میکنه

راهنماتو- خیلی وقته که سیستم درآمدی و به اصطلاح Microtransactions هایی که Call of Duty داره، بیشتر به سمت خرید اسکین های مختلف رفته که البته میشه گفت تونسته برای این فرنچایز کلی هم پول چاپ کنه ولی خب به نظر هر چند وقت باید منتظر یک حاشیه‌ای در موردشون باشیم؛ که خب البته به نظر این دفعه مربوط به یک باگ در مورد یکی از گرون‌تر اسکین های بازیه.

به گزارش راهنماتو، یکی از اسکین‌های جدیدی که Modern Warfare 3 به خودش اضافه کرده رو میتونین با قیمت 60 دلار بخرین، ولی خب بازیکنای Call of Duty خیلی زود فهمیدن که درخشش شگفت‌انگیز و زیادی که داره میتونه بیشتر موجب شر بشه تا خیر. وقتی حرف از پز دادن توی Modern Warfare 3 زده میشه، به عبارت ساده شما چندتا گزینه داری. اولی اینکه از چه اوپراتوری داری استفاده میکنی، ایموت‌هایی که میتونی باهاش بزنی، و آخری هم اسکین هایی که روی تفنگات میتونی داشته باشی. شما توی این سه‌تا زمینه تا دلت بخواد میتونی اسکیناتو به رخ هم‌تیمی‌هات بکشی. که حالا هر کردومشون میتونه چنلج یا چالش خودشونو برای باز کردن داشته باشن و یا حتی پولی باشن که دیگه باید زحمتشو بکشی و دست کنی تو جیبت تا بتونی داشته باشیشون. جوری که با پول میشه هر چیزی توی بازی رو خرید جدا از اینکه چالششو انجام میخواین بدین یا نه.

mw3-new-skin-blinds-you

حالا هم یک اسکین خیلی خاص به بازی اضافه شده که هم میتونین توی MW III و هم Warzone ازش استفاده کنین. شما برای خریدش فقط لازم بودش 60 دلار ارزش رایج ایالات متحده آمریکا رو از جیبتون به فروشگاه Call of Duty منتقل میکردین. بازیکنا می‌تونستن اسکین Royalty Tiger Weapon Camo که محدودیت زمانی هم داشت رو بگیرن. ولی وقتی که با این اسکین وارد بازی می‌شدن، بعضی‌ها از شدت زیبایی و درخشانیش میشد گفت کور میشدن!!! به سادگی بگم، اسکین Royalty Tiger یکی از براق‌ترین اسکین‌ها تو تاریخ CoD بوده. چیزی که هیچ‌وقت فکرشو نمیکردین تو Modern Warfare 3 یا هیچ جا دیگه‌ای بتونین ببینین. تازه کاش فقط کورتون میکرد، چون این اسکین اون اتاقی که توش هستین رو روشن میکنه و به تموم دشمناتون میگه که دقیقا تو کدوم قسمت از مپ هستین.

شاید با خودتون بگین که خب اشکالی نداره میشه بهش به عنوان یک چالش جالب نگاه کرد ولی خب باید بگم اشتباه میکنین چون درخشش این اسکین تقریبا دو سوم از صفحتون رو بلااستفاده میکنه و اگر دشمنی از این دو سوم وارد دیدتون بشه اصلا شما نمیتونین ببینینش که بخواین بعد بزنینش!

بعد تازه این ماله وقتی که اسکوپ دور برد روش ننداخته باشین چون به محض اینکه با اسکوپ دوربرد باهاش ایم بگیرین دیگه به کل کور میشین چون تمام صفحتون رو میگیره.

برای خیلی‌ها البته این قضیه چیز خنده‌داریه که چرا اصلا این اسکین قبلش تست نشده بود که مشکلاتش دربیاد و بعد هم خیلی عصبانی دارن میپرسن که اوکی این یک اسکین مشکل داره ولی چرا داره توی بازی‌ای که قیمتش 70 دلاره به عنوان یک "افزونه" با قیمت 60 دلار فروخته میشه!!!

نظرات
پربازدیدترین خبرها