یوبیسافت بی‌صبرانه منتظر شکست‌ Call Of Duty: Modern Warfare III هستش

یوبیسافت از شکستی که Call of Duty امسال خورده خیلی راضیه و خیلی امیدوار به آینده بازی شوتر جدید خودش به اسم XDefiant شده.

شناسه خبر: ۳۸۶۴۳۱
یوبیسافت بی‌صبرانه منتظر شکست‌ Call Of Duty: Modern Warfare III هستش

راهنماتو- دیگه به قطع میتونیم بگیم که بخش داستانی ریبوت Call of Duty: Modern Warfare 3 برای تموم گیمرها و منتقدا یک فاجعه به تمام عیار شناخته میشه. طوری که خیلی‌ها با بازی کردن بخش داستانی دیگه تصمیم گرفتن که بهتره پولشونو پس بگیرن و برای امسال قید Call of Duty رو بزنن. تازه این قضیه قبل از این بود که بخش مولتی‌پلیر بازی هم منتشر بشه و همه بفهمن که این جز بازی سال قبل نیست که حتی تغییرات جزئی‌ای هم درش اعمال نشده.

به گزارش راهنماتو، با این فاجعه‌ای که به بار اومده هستن کسایی که همچنان دم از طرفداری این سری میزنن و همچنان تلاش میکنن که نکات مثبت بازی در قسمت‌های مختلفش رو مثل مولتی و زامبی بزرگ نشون بدن. با این حال، خیلی‌ها انتظار دارن که کم‌کم این سری جای خودش رو به بازیهای دیگه بده یا اینکه منتظر بازی دیگه‌ای هستن که بیاد و تاج پادشاهی بازی‌های شوتر رو از Call of Duty بگیره. بازی‌ای که خیلی‌ها بعد از شکست MW III خیلی چشم انتظارشو دارن، بازی شوتر جدید یوبیسافت به اسم XDefiant هستش.

ubisofts-happy-after-mw3s-failure

XDefiant میشه گفت کم و بیش تا حالا چندتا تست بازی Open و Closed داشته. البته برای بعضی از بازیکنا مشکلات فنی زیادی داشته، ولی خب این تاخیر لحظه آخری که بازی دچارش شد رو میشه گفت تونسته به نفعش باشه و اینجا به کمک یوبیسافت اومده. این بازی با توجه به چیزهایی که ازش دیدیم میتونه یکی از بازیهای شوتر خوب امسال باشه، تازه با تفنگ‌هایی که میتونین به سلیقه خودتون درستشون کنین و در نقش گروه‌های مختلفی از بازی‌های Ubisoft کنین. بعد هر گروه از این شخصیت‌هاهم یک سری قابلیت‌ها و گجت‌های خاص خودشون رو دارن که میتونن برای برنده شدن در هر مسابقه ازشون استفاده کنن. از لحاظ سرعت هم میشه گفت بازی تلاش زیادی داره تا بتونه حس گیمپلی COD رو تداعی کنه.

هرچند با گذشت زمان، حس میشه که بازی‌های شوتر با سرویس‌های زنده دیگه دارن خسته‌کننده و تکراری میشن، چیزی که به نظر میاد که XDefiant سعی میکنه که بتونه به این تکرار یک حس نو و جدید رو منتقل کنه. البته هنوز بازی‌های محبوبی مثل Overwatch 2، Valorant، Apex Legends و CS2 هستن که این بازی باید بتونه به طور مستقیم باهاشون رقابت کنه. بازاری که فعلا به نظر نمیاد که توش قراره از تعداد بازی‌های اینطوری کم بشه ولی خب میتونه زنگ خطری برای اکتیویژن و سری محبوبش یعنی Call of Duty باشه که قراره رقیب جدیدی براش قد علم کنه.

ubisofts-happy-after-mw3s-failure

گفتن اینکه XDefiant ممکنه اون بازی باشه خیلی امیدوارکنندست. هرچند استفاده از شخصیت‌ها و نقشه‌های محبوب از IPهای شناخته شده، گانپلی و قابلیت‌های جدید و قابل تنظیم میتونن برای این بازی جالب باشن، ولی خب در واقع اگر بخوایم روراست باشین میبینیک که قرار نیست تا اون حدی که فکرشو میکردیم بتونه دنیای بازیهای شوتر رو متحول کنه. این بازی تا الان خودش رو در حد بازی‌ای معرفی کرده که میتونه گیمپلی جالبی رو در کنار بازی با دوستاتون داشته، و خب این تاخیری که اخیرا شامل حالش شده میتونه خبر خوبی برای طرفدارای این بازی باشه چرا که همه ما می‌دونیم که یک بازی که تأخیر بخوره حداقل درست کار می‌کنه تا اینکه زود و ناقض عرضه بشه، اما ابته هنوز هم از Ubisoft داریم حرف می‌زنیم. بیشتر مشکلایی که برای گیمرها طی تست‌های مختلف بازی پیش اومده بود بیشتر مربوط به بخش شبکه بازی و سرورهاش بودن، و یک سری مشکلاتی که در مورد بالانسینگ هر کدوم از شخصیت‌ها پیش اومده بود. اگر Ubisoft بتونه این مشکلات رو حل کنه و همه رو بابت انتشارش هایپ کنه، XDefiant بدون شک میتونه خیلی‌هارو شوکه کنه. با این حال، من هنوز فکر نمی‌کنم که XDefiant اونقدر بزرگ باشه که بتونه با COD به طور مستقیم رقابت کنه، اما بدون شک میتونه جاشو بین بازی های شوتر لایوسرویس که الان میبینیم باز کنه.

واقعیت اینه که یک بازی شوتر مجانی دیگه هم به اسم The Finals هم اخیراً تونسته توجه خیلی از گیمرهارو به خودش جلب کنه. این بازی شوتر که مثل یک برنامه تلویزیونیه با فن‌آوری هایی که توی گیمپلی خودش آورده به نظر میتونه اون تحولی که در موردش حرف زدیم رو با خودش به این ژانر بیاره. جوری که شما نه تنها مثل هر بزی شوتر دیگه‌ای با تفنگ به جون دشمناتون میفتین بلکه میتونین مپ رو به خواست خودتون دستخوش تغییراتی کنین و هر تقریبا هر چیزی رو منفجر کنین.

ubisofts-happy-after-mw3s-failure

بدون شک یک بازار بزرگ برای یک شوتر قوی وجود داره، اما گفتن اینکه XDefiant یا The Finals ممکنه بالاخره COD رو زمین بزنن یکم غیرمنطقیه. در آخر نباید یادمون بره که Call of Duty فرنچایزی هستش که تونسته طی 20سال گذشته خودش رو به مترادف عبارت "بازی شوتر" تبدیل کنه.

خلاصه اگر شما از اون دسته گیمرهایی هستین که خیلی عاضق شوتینگ و گانفایت تو فاصله‌های نزدیک هستین، بدون شک XDefiant میتونه شمارو برای مدت طولانی سرگرم کنه ولی خب اگر بیشتر دنبال بازی شوتر آرکیدی هستین پس The Finals میتونه جایگزین خوبی برای بازی امسال Call of Duty باشه.

نظرات
پربازدیدترین خبرها