تاریخ عرضه و قابلیت های جدید و عجیب The Last of Us Part II Remastered برای PS۵ لو رفتن

به نظر میاد سونی خیلی زودتر از اونیکه فکرشو کنین قراره نسخه ریمستر شده The Last Of Us Part II رو منتشر کنه.

شناسه خبر: ۳۸۶۴۳۳
تاریخ عرضه و قابلیت های جدید و عجیب The Last of Us Part II Remastered برای PS5 لو رفتن

راهنماتو- به نظر میاد سونی شروع کرده به ریمستر یا ریمیک بازی‌هایی که واقعا نیازی بهشون نداره و آروم‌آروم این بازی‌ها دارن تبدیل به لیست میشن و جدیدترین عضوی که قراره به این لیست اضافه بشه هم The Last Of Us هستش که واقعا نیاز به ریمستر نداره چرا که از زمان عرضه این بازی فقط 3سال میگذره.

به گزارش راهنماتو، این ریمستر جدید بله درست حدس زدین، قراره با اسم The Last of Us Part 2 Remastered برای کنسول نسل نهمی سونی یعنی Play Station 5 منتشر بشه . با اینکه هنوز عرضه این بازی به طور رسمی معرفی نشده ولی خب وبسایت PSdeals.net یک سری اطلاعات جدیدی رو جلوجلو ازش معرفی کرده. جدا از اطلاعاتی که عرضه شده، حتی کاور این بازی هم به نظر لو رفته که روش میتونین عکس ابی و الی رو ببنین. البته توی این لیست از اطلاعاتی که ازش توی این سایت آورده شده، یک تاریخ صرفا جهت جاپرکردن جاشو پرکرده ولی یکم بعد از این خبر یک تریلر جدید لو رفتش که توسط Insider Gaming منتشر شدش که در آخر تریلر تاریخ انتشار این ریمستر رو 19 ژانویه 2024 اعلام کرده. خوشبختانه به نظر سونی زیاد پیگیر این لیک نیستش و همچنان شما میتونین با رفتن به PSdeals خودتون اطلاعات بیشتری رو از این لیک کسب کنین.

tlou2-remastered-leaked

بر اساس اطلاعاتی که از صفحه PSN خصوصی این بازی با دست اومده، The Last of Us Part 2 Remastered ویژگی‌ها و حالت‌های جدیدی رو برای PS5 اضافه میکنه. حالا این امکانات قراره شامل بهبودهای بصری و فنی مثل حالت اجرا با رزولوشن تصویر 4K، زمان بارگذاری بهتر و سریعتر، و همچنین قراره از تمام پتانسیل دسته های جدید PS5 یعتی Dual Sense استفاده کنه.

حالا یکسری جزئیاتی هم هستن که میشه گفت میتونن برای طرفدارای این بازی خیلی جالب باشن، یکیشون میتونه این باشه که یک حالت جدید به اسم "No Return" هم به بازی اضافه میشه. تو این حالت که میشه گفت خیلی شبیه به بازی‌های Rogue-Like هستش، می‌تونی یکی از چندتا کاراکتر موجود در بازی رو انتخاب کنین که هیچ کدومشون قبلا در این سری قابل بازی نبودن و هدفتون از این اینه که بتونین بیشترین زمان ممکن رو در یک سری حالت‌ها و موقعیت‌هایی که به صورت رندوم به وجود میان زنده بمونین. تازه هر کارکتر ویژگی‌های مخصوص به خودش رو داره و هر از گاهی هم در این حالت با یک سری باس‌فایت هم قراره مبارزه کنین.

tlou2-remastered-leaked

حالا حالت "Lost Levels" هم داریم که به بازیکنا اجازه می‌ده قسمتایی از بازی رو طوری که در حالت بتا یا آلفای بازی بودن رو بازی کنن. همچنین، در همین حین میتونین به صورت یک commentary با صدای توسعه‌دهنده‌های بازی با روند ساخت قسمت‌های مختلف بازی آشنا بشین . تازه برای گیمرایی که دوست دارن با گیتار الی خیلی آزادانه بازی کنن، حالت "Guitar Free Play" هم اومده که بهشون این امکان رو می‌ده که آزادانه با گیتار الی واسه خودشون آهنگ بنوازن. همچنین، می‌شه توی بازی اسکین‌های جدیدی رو برای الی، ابی، و اسلحه‌ها باز کرد.

tlou2-remastered-leaked

برای افرادی که به دنبال گزینه‌های دسترسی‌پذیری بیشتری هستن، باید بگیم کخ بازی اصلی که توی سال 2020 عرضه شده بود تونسته بود انتخاب‌های زیادی رو در دسترس کسایی که به این آپشن‌ها نیاز داشتن قرار بده ولی ریمستر امکانات صوتی توضیحی و گزینه‌های گفتار به لرزش رو هم به بازی اضافه کرده.

خوشبختانه یا متاسفانه نه سونی و نه یا Naughty Dog به نظر میاد که قصد داشته باشن تا دیدگاه خودشون رو نسبت به این لیک‌ها با گیمرها در میون بزارن ولی خب اگر تاریخ عرضه‌ای که در تریلر لو رفته دیدیم درست باشه؛ باید خیلی زود منتظر تایید رسمی این اطلاعات باشیم چرا که مدت زمان زیادی تا ژانویه سال 2024 یا دی 1402 باقی نمونده.

نظرات
پربازدیدترین خبرها