باگ جدید Baldur&#۳۹;s Gate ۳ کاری میکنه که شب کابوس رو ببینین

به نظر میاد که بهترین بازی امسال یعنی Baldur's Gate ۳ هم یک سری اشکالایی رو هم داره و اونقدر که به نظر میومد کامل نیست.

شناسه خبر: ۳۸۶۶۳۵
باگ جدید Baldur's Gate 3 کاری میکنه که شب کابوس رو ببینین

راهنماتو- به نظر میاد که بهترین بازی امسال هم یک سری اشکالایی رو هم داره و اونقدر که به نظر میومد کامل نیست. البته اکثر مشکلات این کشل مربوط به باگ‌هایی هستن که اونقدار هم توی بازی تاثیری ندارن و بیشتر موجب خنده گیمرا میشن تا اینکه بازیشونو خراب کنن. حالا هم یکی از گیمرها و طرفدارای Baldur's Gate 3 یک عکسی رو از یک باگ توی بازیش به اشتراک گذاشته که میتونه واقعا شب به خوابتون بیاد.

به گزارش راهنماتو، این بازی یکی از محبوب‌ترین بازی‌های سال بوده و حتی نامزد اصلی در جوایز بازی 2023 بوده. اما خطاهایی مثل این‌ها نشون میدن که همیشه یک بازی کاملاً کامل و بدون ایراد وجود نداره.

تو بازی‌هایی مثل Baldur's Gate 3 که انتظارات بالایی داره، باگ‌های اینطوری زیاد به چشم نمیان و اونطور که باید نمیتونن به اعتبار یک بازی آسیب بزنن چون بالاخره بازی‌های جهان‌باز و نقش‌آفرینی جورش هستش که استودیو سازنده فقط میتونه یک سری از پیامدهارو در بازیش تعبیه کنه ولی خب دیگه همیشه همه چیز اونطور که انتظارشو دارن پیش نمیره. این یک بازی هم با سبکی که داره جوری هستش که داستان‌های متفاوتی رو برای هر بازیکن تعریف میکنه. برای یک استودیویی مثل Larian، این امر که بتونن تمام جنبه‌های بازی رو پولیش بدن خیلی سخت و طاقت‌فرسا میتونه باشه. بالاخره با عرضه بازی در ماه آگوست امسال بازی با تمام کاستی‌هایی که داشت تونست خیلی خوب عمل کنه. به طوری که حتی بعد از انتظار بازی استودیو لارین دست از کار برنداشت و همچنان پیگیر حل مشکلات و باگ‌هایی بودش که گیمرها توی بخش های مختلف بازی گزارش میکردن.

حالا با گذشت چندین ماه از عرضه این بازی، به نظر باگ جدیدی به وجود اومده که میتونه تبدیل به کابوستون بشه. این باگ خاص توسط کاربری به اسم SBStratus توی Reddit به اشتراک گذاشته شده بود، با یه گالری از کاراکترهای واقعاً ناجور در Baldur's Gate 3 که حالت صورت‌های ترسناکی دارن. یعنی به قول خیلیا: "یک چیزی میگم، یک چیزی میشنویا" و احتمالاً تو طراحی اصلی Larian برای کاراکترهایی مثل Shadowheart و Minthara نبوده. متاسفانه، این کاربر توضیحات بیشتری در مورد این باگ نداده، ولی خب به نظر میاد تا وقتی که Larian اونو اصلاح کنه، این باگ به صورت یک معما برای خیلی‌ها باقی میمونه.

new-bg3-makes-you-see-nightmares

new-bg3-makes-you-see-nightmares

new-bg3-makes-you-see-nightmares

new-bg3-makes-you-see-nightmares

گیمرها در تاپیک مربوط به این تصاویر خیلی گیج شدن، حتی یکیشون گفتش که این "تصاویر Minthara می‌تونن برای یک کریپی‌پاستا یا یک داستان ترسناک مربوط به بازی" استفاده بشن. دیگران هم حدس زدن که این ممکنه نتیجه‌ی اشتباهی باشه که در نتیجه‌ی استفاده از یک ماد Baldur's Gate 3 رخ داده، هر چند که به نظر میرسه غیرممکن باشه چون هیچ نشونه‌ای از این نیست که این تصاویر با استفاده از ماد‌ها ساخته شده باشن.

با وجود چندتا باگ جالب، همچنان طرفدارای دوآتیشه Baldur's Gate 3 وقت زیادی رو صرف این بازی میکنن و از تجربیاتشون توی فضای مجازی میگن. این بازی تونسته خیلی سریع تبدیل به بهترین بازی نقش‌آفرینی امسال بشه و به همین خاطر هم که خیلی‌ها دوست دارین در بازیهایی که بازی میکنن بیشتر نقش شخصیت‌های مختلف رو بازی کنن؛ تونسته فروش خیلی بالایی رو هم داشته باشه. استودیوی Larian همچنان با ارائه پچ‌های بزرگ و تعمیرات کوچک بازی رو به‌روزرسانی می‌کنه. هنوز مشخص نیست در آینده Baldur's Gate 3 قراره منتظر چی باشیم، اما سخته تصور کنیم که استودیو Larian به مدت طولانی اطلاعات مربوط رو مخفی نگه داره و به گیمرها محتوای بیشتری از Baldur's Gate 3 ارائه نده.

از باگ‌های عجیب و غریب تا تصاویر ترسناک، Baldur's Gate 3 به نظر میاد هنوز کار داره تا به یک حالت کاملاً اصلاح شده برسه. اما علاقه‌مندان به این بازی همچنان منتظرن تا ببینند که Larian چه محتوایی برای آینده این بازی در نظر داره.

نظرات
پربازدیدترین خبرها