با این محلول رشد موهاتو چندبرابر کن!

داشتن موهای زیبا، بلند و پرپشت یکی از خواسته‌های تمام خانم‎هاست! برای این کار ممکن است هزینه‌های گزافی هم پرداخته باشید اما آن نتیجه‌ی دلخواه را نگرفته باشید.

شناسه خبر: ۳۸۶۶۶۹
با این محلول رشد موهاتو چندبرابر کن!

راهنماتو- «دیگه هیچی مو روی سرم نمونده! هر ماسک و کرم مویی هم بی تاثیره!»

داشتن موهای زیبا، بلند و پرپشت یکی از خواسته‌های تمام خانم‎هاست! برای این کار ممکن است هزینه‌های گزافی هم پرداخته باشید اما آن نتیجه‌ی دلخواه را نگرفته باشید.

به گزارش راهنماتو، قرص‌های مختلفی در بازار وجود دارد که برای پرپشتی مو توصیه می‌شوند. اما در اصل و تقلبی بودن تمام آنها شک و شبهه‌هایی وجود دارد. روشهای گیاهی اگر درست و به اندازه استفاده بشوند بی ضرر هستند و از نظر اقتصادی هم به صرفه به حساب می‌آیند.

اگر شما هم به دنبال این هستید که موهایتان را صفا بدهید و از دیدن رشته‌های ضخیم و محکم مو لذت ببرید این روش را هم به کار ببرید اگر فایده نداشته باشد (که دارد) حداقل ضرری متوجه شما نخواهد شد.

مواد لازم:

پودر قهوه یک قاشق غذاخوری

برنج یک قاشق غذاخوری

میخک یک قاشق غذاخوری

مو

طرز تهیه:

در یک ظرف که قابلیت روی گاز گذاشتن داشته باشد 2 فنجان آب بریزید و 10 دقیقه اجازه بدهید آب بجوشد. بعد از طی این مدت بقیه مواد که شامل پودر قهوه، برنج و میخک است را داخل آن بریزید و خوب هم بزنید. مواد را از روی گاز بردارید و داخل یک شیشه بریزید و در آن را محکم ببندید و اجازه بدهید نیم ساعت به همان حالت بماند.

یک لیوان یا یک ظرف شیشه‌ای مانند ظرف سس بردارید و روی دهانه‌ی آن پنبه قرار بدهید و موادی که تهیه کردید را از روی پنبه به داخل ظرف بریزید. پنبه نقش صافی را بازی می‌کند.

یک ظرف شامپو را تا نصفه از شامپویی که استفاده می‌کنید پر کرده و نصف دیگر ظرف را از این محلولی که آماده کرده‌اید بریزید. نوع شامپوی شما اهمیتی ندارد.

بقیه محلول را داخل یک ظرف که قابلیت اسپری کردن داشته باشد بریزید.

طرز استفاده:

هفته‌ای دو بار از شامپویی که با محلول مخلوط کرده‌اید به کف سرتان بمالید و خوب ماساژ بدهید و بعد از حدود 2-3 دقیقه آن را با آب ولرم بشویید.

اسپری را هم به صورت مستقیم به کف سرتان بپاشید. این اسپری حالت تقویتی دارد و نیاز به شستشوی آن نیست. اگر هم قبل از حمام استفاده می‌کنید حتما یک ساعت روی سرتان بماند و بعد بشویید.

خواص این محلول:

از آنجا که برنج دارای ویتامین B است برای توقف ریزش مو خیلی مناسب است و بعد از مدتی متوجه می‌شوید که موهایتان کمتر می‌ریزد.

میخک رشد مو را افزایش می‌دهد و مشکلات پوست سر و التهابات آن را از بین می‌برد.

قهوه حاوی آنتی اکسیدان است و باعث قوی شدن موهای سر می‌شود و چون حاوی کافئین است انرژی زیادی به موها می‌بخشد و سرعت رشد آنها را افزایش می‌دهد.

نظرات
پربازدیدترین خبرها