چطوری میتونین توی Call of Duty: Modern Warfare III خیلی سریع Level Up بشین

میشه گفت دیگه لول‌آپ کردن در Modern Warfare III مثل بازیهای قدیمی این سری نیست و نیاز به دانش خاص خودش رو داره که در این مقاله براتون آوردیم.

شناسه خبر: ۳۸۶۶۶۲
چطوری میتونین توی Call of Duty: Modern Warfare III خیلی سریع Level Up بشین

راهنماتو- Modern Warfare III تونسته با خودش امسال یه سری جایزه‌ها، اسلحه‌ها و تجهیزات ویژه‌ای رو در اختیار پلیرای این بازی قرار بده اونم با این شرط که بتونین با Level Up شدن به اون سطحی برسن که بازی بهشون اجازه دسترسی به این تجهیزات رو بده. هر چی بازیکن رنک بالاتری داشته باشه، تفنگ‌ها، killstreakها، تجهیزات و perks بهتری رو می‌تونه باز کنه که بهش کمک می‌کنه تو بازی هر کی جلوش باشه رو شکست بده و بهشون بگه که: "ببین منو! برو خونه!" اما پروسه‌ی level up کردن خیلی هم راحت نیست. بعضیاشون چالش‌ها و اهدافی ذارن که نیاز به ساعت‌ها بازی دارن تا کامل بشن.

به گزارش راهنماتو ، فعلا تو Modern Warfare III میشه گفت تا سطح یا 55 level وجود داره که پلیرا میتونن بهش برسن، که باز هر کدوم با چالش‌های روزانه، هفتگی میشه زودتر انجامشون داد. فرآیند level up کردن خداییش خیلی خسته‌کننده‌ست، ولی بازیکنا می‌تونن چندتا ترفند به دردبخور رو استفاده کنن تا بیشترین میزان امتیاز و پوینت رو بگیرن. همینجوری هم میشه که خیلی سریع میتونن Level Up بشن

چطوری میتونین تو Modern Warfare III خیلی سریع Level Up بشین

how-to-level-up-in-cod-mw3

برای سریع level up کردن تو Modern Warfare III، بازیکنا باید XP رو در سه دسته، یعنی Weapon، Rank و Battle Pass بدست بیارن.

Weapon : این XP برای level up کردن مجموعه اسلحه‌های بازیکنه و فقط با استفاده از اسلحه‌های پایه برای تکمیل چالش‌ها یا کشتن دشمنان بدست میاد.

Rank : این XP رتبه بازیکن رو به سطح بالاتر میرسونه (level ۵۵) و تنها راه برای باز کردن killstreaks، ارتقاءات زمینه‌ای، تجهیزات کشنده و تاکتیکی، و آرموری هست.

Battle Pass : این XP به بازیکنها دسترسی به توکن‌هایی رو میده که می‌تونن ازشون برای باز کردن اسلحه‌ها، اپراتورها و کیس‌های ظاهری استفاده کنن.

هدف اینه که بیشترین میزان XP رو در یه بازه زمانی خاص به دست بیاری. اینجا چند راه سریع برای کسب XP تو Modern Warfare III رو براتون آوردیم:

استفاده از XP Tokens

سریع‌ترین راه که باهاش میتونین رنکتونو تو MW3 بالا ببرین، فعال‌سازی XP tokens برای افزایش امتیاز به دست اومده هستش. برای استفاده از این توکن‌ها، به صفحه‌ی Multiplayer برین، پنجره‌ی XP رو از سمت چپ صفحه باز کنین، و انتخاب کنین که کدوم XP توکن رو دوست دارین فعال کنین: Battle Pass، Rank یا Weapon. این توکن‌ها به مدت 30، 45 یا 60 دقیقه در زمان واقعی استفاده می‌شن، پس بازیکنا باید مطمئن بشن که قبل از فعال کردنش میتونن برای کل مدت توکن XP قراره بازی رو بازی کنن.

how-to-level-up-in-cod-mw3

تکمیل چالش‌های روزانه و هفتگی

چالش‌های روزانه و هفتگی MW3 به بازیکنا جوایز ویژه‌ای میدن، از جمله توکن‌های XP. چالش‌های روزانه 2500 XP امتیاز دارن، در حالی که چالش‌های هفتگی 10000 XP امتیاز دارن. که خب مشخصا چالش های هفته‌ای طولانی‌تر هم هستن در مقایسه با دیلی‌های این بازی.

انتخاب بهترین حالت بازی

بازیکنا می‌تونن در هر دو مود Multiplayer و Zombies لول آپ بشن، ولی Multiplayer برای کسب XP بهتره چون بهترین حالت‌های بازی توش هست. اینا شامل Ground War، Confirmed و Hardpoint هستن که میچ‌ها طولانی‌تری دارن و بازیکنا می‌تونن توی این حالت‌ها سریعتر کیل بگیرن و XP بیشتری رو جمع کنن.

how-to-level-up-in-cod-mw3

به دنبال برنده شدن برو

برنده شدن در مودرن وارفیر 3 به بازیکنا توکن‌های XP می‌ده، پس سعی کنید توی چندین مچ برنده بشید تا بتونین در کنار توکن‌های XP خیلی سریع هم لول‌آپ بشین.

بهبود استراتژی و تاکتیک‌ها

استفاده از استراتژی‌های مناسب و تاکتیک‌های خوب توی بازی می‌تونه به بازیکن کمک کنه تا XP بیشتری جمع کنه. مثلاً انتخاب کلاس و loadout مناسب، هدف‌گیری دقیق و شناخت نقاط قوت نقاط ضعف نقشه‌ها می‌تونه تفاوت بسیاری داشته باشه.

how-to-level-up-in-cod-mw3

حضور در گروه‌ها

بازی توی گروه‌ها می‌تونه مزایای زیادی داشته باشه. اشتراک XP با دیگر بازیکنان و انجام تیمی‌تر می‌تونه باعث سریع‌تر شدن فرآیند level up بشه.

استفاده از Double XP Weekends

گاهی اوقات، سازنده‌های بازی Modern Warfare III یک سری دوره Double XP رو برگزار می‌کنن. در این زمان‌ها، XP دریافتی از بازی دوبرابر میشه. پس به تاریخ‌های این رویدادها توجه کنید و از فرصت به وجود اومده نهایت استفاده رو بکنین.

نقد و بررسی بازی

اگر ممکنه، نقدها و بررسی‌های بازیکنان حرفه‌ای رو بخونید و از تجربیاتشون استفاده کنید. این می‌تونه به شما کمک کنه تا بهترین راه‌حل‌ها و تاکتیک‌ها رو برای level up کردن پیدا کنید.

خلاصه کلام، تو Modern Warfare III بازیکنا باید هوشمندانه به موارد مختلف XP توجه کنن و از ترفندها و تاکتیک‌های مختلفی برای بهبود فرآیند level up خودشون استفاده کنن. با این روش‌ها، به سرعت می‌تونید امتیازات بیشتری جمع کنید و از بازی لذت ببرید!

نظرات
پربازدیدترین خبرها